Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk den trenger jeg burgunder :/ prøver å ikke tenke for mye på det da!

Ja, er nettop det..ikke lett å få sånt ut av tankene heller akkurat. Men PRØV å tenk på noe annet, også blir du kanskje overrasket med at den snart dukker opp, hvem vet? :D
Prøver det jeg er god jeg 😁 syns uansett tante rød skal komme ellers så får det sitta ei spire :)

Fortsetter under...

Ja vi skal på NAV i morgen slik at vi kan få noen midler i mellom tiden :)) han gleder seg sånn til å bli pappa, er så godt å se <3 var så redd han skulle bli redd osv men han er virkelig klippa mi!:))

Så godt å høre da! :) da ordner det seg HELT sikkert :) du får oppdatere her da, etter du har tatt en test til... :D er 20 år selv, og snart prøver. Så litt moro å høre om andre prøvene/gravide som er like gamle :)

Annonse

Anniken_94: alle gravide har rett på midler. Trist å høre at samboeren din mistet jobben, håper han klare å få ny fort. Og lykke til på nav. Lurte på on du kunne ha lagt inn bilde her på siden sånn at vi andre kunne også se :) eg er ikke kommer så langt i prøvingen. Dette er mnd nr.2 der eg og min samboer virkelig prøver.

DA va det en klar strek i dag tidelig og!:) herregud føles så uvirkelig! skal inn å vekke den søteste mannen i verden nå å la han vite at han skal bli pappa !<3

(skal legge ved bilde senere idag :) )

Gratulerer, din heldiggris! Det blir en spennende tid for deg fremover da 😃

JIPPI! Første mensen etter slutting på prevensjon 😃 Da venter jeg spent på neste eggløsning!

Grattis! da er vi i "samme båt" da :D spennende.
Ja, jeg er veldig spent og lurer fælt om det går raskt eller tregt! Begynner på kosttilskudd som kom i posten i går i dag. Gravid står det på esken, så jeg har snudd og vendt på den i hele går.. Fikk strimmeltester i posten i går også, veldig moro! Da er jeg ordentlig i gang 😊

Gratulere så mye anniken, dette var kjekt og koseligt å lese^^ nå er det bare oss andre igjen^^ burgunder og kristinehufine kor lang er dete komme i pp?? Eg er på pp nr 2

Jeg er i pp1. Slutta på prevensjon på fredag for fem dager siden, fikk kjapt mensen nå. Kan jo være at syklusen blir ujevn, men er uansett første periode nå 😊

DA va det en klar strek i dag tidelig og!:) herregud føles så uvirkelig! skal inn å vekke den søteste mannen i verden nå å la han vite at han skal bli pappa !<3

(skal legge ved bilde senere idag :) )

Ååå gratulerer så mye! :D heldige dere er!

Annonse

Gratulere så mye anniken, dette var kjekt og koseligt å lese^^ nå er det bare oss andre igjen^^ burgunder og kristinehufine kor lang er dete komme i pp?? Eg er på pp nr 2

Jepp, bare oss igjen nå :)

Fikk mens den 17, så skal begynne prøvingen nå snart, når jeg har eggløsning :D veldig spent!

JIPPI! Første mensen etter slutting på prevensjon 😃 Da venter jeg spent på neste eggløsning!

Ja, jeg er veldig spent og lurer fælt om det går raskt eller tregt! Begynner på kosttilskudd som kom i posten i går i dag. Gravid står det på esken, så jeg har snudd og vendt på den i hele går.. Fikk strimmeltester i posten i går også, veldig moro! Da er jeg ordentlig i gang 😊

Herlig da! Moro :D håper det går fort for alle oss inne her! :)

Vi er unge, så får håpe at oddsene jobber med oss 😉

Vi er unge, så får håpe at oddsene jobber med oss 😉

Jada, krysser fingre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...