Gå til innhold

Anbefalte innlegg

oppdatering! gyn kunne ikke se noen spire men hun sa at jeg antageligvis har vært gravid. noen har ikke blødning når sånt skjer så ikke noe farlig. ellers så alt fint ut. hun så at mensen kommer snart og hun trodde jeg ville bli fort gravid når syklusen kommer i gang :-)

Fortsetter under...

oppdatering! gyn kunne ikke se noen spire men hun sa at jeg antageligvis har vært gravid. noen har ikke blødning når sånt skjer så ikke noe farlig. ellers så alt fint ut. hun så at mensen kommer snart og hun trodde jeg ville bli fort gravid når syklusen kommer i gang :-)

Dumt å høre at du ikke har en spire nå men er kjekt med gode nyheter^^

Annonse

Nei har ikke barn :-) vi er vel i pp 4 nå :-)

Eg fekk TR i dag men dette er pp1 så prøver igjen denne mnd ;)

Her er vi igang med pp 5 og tester ut grapefruktjuive og bidronninggele+wild yam. Reiser til Spania på tirsdag, så håper ferie gjør susen! :) Skal bli veldig godt med litt ferie, etter stor oppussing i hovedetasjen i huset. :)

Med deg da, First?

Så spennende! Gleder meg til å høre om testingen! :) krysse fingrene og tær for deg<3

Rart det fortsatt er så stille her. De fleste er vel tilbake fra ferie og tilbake i der gamle vandte.. Men men, kvikner vel til etterhvert..

Hei! Jeg er så uheldig å har en lang syklus. De er vanligvis på 36-37 dager, men nå er jeg oppe i 45 dager :( har testet negativt på graviditetstest :( går rundt å er små kvalm hele tiden! Håper alt klaffer for dere andre :)

Annonse

Uf, det er kjedelig nysgjerrigepetra, vet bare hvor frustrert jeg ble når tr var litt over en uke forsinket. Håper tr kommer snart da!

Lykke til frk hestetun! Desverre så klaffer det for de færreste på første pp, men tilslutt sitter spira<3

Lillemyri: huff ja, veit ikke helt hva jeg skal gjøre! Er vel egentlig bare å vente :( det kjedelige er at dette er vår første skikkelige pp :( å da er det utrolig frustrerende at denne syklusen er så jækla lang! Men men, vi får bare kose oss og tenke/håpe at egl.eller tr kommer snart! :)Krysser finga for dere andre!

Hei alle sammen! Tror jeg slenger meg på her hos dere, ENDELIG! Når prevansjon går ut for denne gang (3 mnd) er jeg offisielt uten prevensjon og endelig en av dere som prøver! Bare vært lengting så langt. Nå er det lengting dagen lang, blanda med en god dose redsel, glede og lykke i stor mengde! Kort fortalt; Jeg er 25, samboer 26 og vi har vært sammen i 5 år straks 😊 Trodde det ble langt over 30 før han ville ha barn, men plutselig ombestemte han seg visst. Flaks for meg 👍 Så nå gleder jeg meg til å følge med på alle dere andre her inne samtidig som jeg krysser fingrene selv. Hyggelig å ha noen å snakke med i samme båt når det er hemmelig for resten av verden enn så lenge ❤ Så, er det mange som starter prøving nå?

Vi er 20 år begge to, vært sammen i 4 år og samboere i litt over 2. Prøvde for første gang i går :) spent.

Spennende! Da blir det vel testing om et par uker da? Krysser fingrene for treff på første forsøk! Tenk om det klaffer! Skummelt og moro på samme tid 😃😃

er i pp 5 nå. utrolig spennende. har ikke hatt mensen siden snart 2 år siden pga p-sprøyte.

Fikk endelig ordentlig eggløsning igjen, og det er nå 11 dager siden.

Nå er det 4 dagen med mens aktige smerter, håper det er en liten spire som er inni magen og at ikke mensen kommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...