Gå til innhold

Anbefalte innlegg

liten oppdatering fra meg.. (fikk 2 pos gr.tester men neste dag negative)

Tok nå både el test og graviditets test, el testen er veldig positiv, men har ingen tegn til el.. graviditetstesten er negativ. Lest litt rundt og tenkte kanskje det var kjemisk, men ikke blødd enda.. hmmmm. er så nysgjerrig og utålmodig !!!

Fortsetter under...

liten oppdatering fra meg.. (fikk 2 pos gr.tester men neste dag negative)

Tok nå både el test og graviditets test, el testen er veldig positiv, men har ingen tegn til el.. graviditetstesten er negativ. Lest litt rundt og tenkte kanskje det var kjemisk, men ikke blødd enda.. hmmmm. er så nysgjerrig og utålmodig !!!

nå tok jeg med graviditets testen ut for å ha litt bedre lys, og jeg ser en ultra svak strek nr 2 der. men sist jeg fikk positiv var den sterkere. åh jeg lurer fælt nå

Annonse

Er egentlig ikke å gi opp håpet, der eg jobber håper kunder at eg er gravid pga eg har så mye typiske tegn på det så har vedda med dei ;) dei tror eg er pga, kvalme, må på do hele tiden, dårlig, blitt rundere, (ene kunden sa puppene mine er strørre, det var en kvinne som sa btw.) Og bestemoren min tror det også for ho reagerte også på alt dette.. Kjøpte meg nye bh-er for 3 uker siden som nå er for små til meg :(

Da er tr forsinket mdd en uke, vært hos fastlegen i dag, for har en del smerter ved eggstokken, så redd det er ny cyste. Så nå venter jeg på tlf fra vakthavende gyn på sykehuset. Håper jeg får en ultralyd og sjekket, men livredd for å bli operert og våkne til beskjed om at de måtte fjerne noe. Var så redd for det sist og..

Her mangler jeg mensen.. Skal til gynekolog 3 sept, men er så lenge til:-/ hadde håpt på å bli graVid denne mnd siden jeg hadde blødninger ved el... Men nei, får hjelp nå uansett, det er betryggende :-)

Annonse

Da har jeg vært hos gynekologen og har hatt en cyste som har sprukket. Alt så bra ut, og tr skulle være rett rundt hjørnet. Så da er det bare å vente så vi kan starte ny pp :)[/quote

Bra at alt så bra ut, gruer meg litt selv til gynekologtimen min. Mamma hadde cyste som gjorde at hun måtte operere slt bort:-/ er redd for det selv!

Her er tr enda forsinket, 5 dagen, eneste jeg har er mye luft i magen. Og har ikke flere tester så sitter bare å venter på tr nå

Åja, glemte å si.. Hadde migrene idag, mye hodepine her og:-/

Endret av Aalesundfrøkna

Her kom tr i dag! Endelig, da er det start ny pp, hvor samboer har spurt om vi kan virkelig prøve :P siden vi denne pp fikk bare prøvd 2 ganger .. Ser optimistisk på nytt forsøk :)

Håper det ordner seg for deg snart, Aalesundfrøkna

Endret av lillemyri

First00 korleis går det med deg og testingen?

Har sluttet å teste nå, er jo pos. og neg. om hverandre. skal til gyn i morgen, så er veeeeldig spent. gått å lurt lenge nå så blir godt med noe svar. Håper jo det er en liten spire i magen, men forbereder meg uansett på at det ikke er det, så jeg heller kan bli positivt overrasket !

jeg er veldig oppblåst og småkvalm, men kun kvalm på kvelden da. hm.

jeg er så fryktelig nysgjerrig nå.. Hadde jeg hatt regelmessig syklus, så kunne jeg kanskje skjønt tegninga selv,men siden jeg ikke har det så aner jeg faktisk ikke om det er noe der eller ikke. Men rart med positiv test om man ikke er gravid da.. går heller ikke på noen form for medisiner som kan gjøre at man får positivt utslag(har jeg lest)

Du får har lykke til first00 håper du får positive svar ;) eg har samme som deg men er av og til kvalm hele dagen, har spydd 2 ganger på ca. 1 uke nå så begynne å lure selv om det er en spire eller hva det er. Tørr ikke å ta gravid test i tilfelle det bare er pga mens. Har vore sånn før når eg skal ha mens nemlig. Eg har heller ikke regelmessig syklus eller mens så er veldig nyskjerrig. Håper på det beste for oss begge to^^

Hehe luft i magen? "Godt tips" prøv å fis masse så hjelper det ;) var med en vennine i dag og da ungen hennes begynte å gråte så stakk det i puppene mine. Som om noen tok nåler og poket meg. Passer nå selv mine små brødre på 2 og 6 år og eg stor koser meg og får masse skryt fra min mor at eg er flink^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...