Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :) slenger meg inn jeg og. Er 27, samboer 24. Har prøvd ca 6 måned nå.. For et stress! Hver måned klarer jeg å lure meg selv til at jeg har symptomer, men så kommer TR hver gang gitt! Jaja.. Krysser fingrene for denne måneden! iKM i morgen.. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg tar en test :P

Fortsetter under...

hvisker forsiktig at jeg tror jeg er gravid ! tok en test nå, da kom det opp 2 streker(innenfor tiden), den andre streken er svakere men veldig godt synlig. Fikk helt sjokk å måtte presse ut noen dråper til for å ta en ny test, å da kom det opp kun 1 strek. men et par minutter over tiden kom det tilsyne en veldig svak strek til ! å jeg er så glad nå ! hopper rundt her. hihi. Får ta en til i morgen tidlig for å være heeeeeelt sikker da !

Annonse

Ja veldig rart. Ser tydelig to streker på de jeg tok i går kveld, og på morgen Idag med morgen urin så var den negativ. Hmm burde vært motsatt :P googler meg ihjel nå. Som jeg har forstått det nå, om jeg begynner å blø om noen dager kan det ha vært kjemisk..

Ja veldig rart. Ser tydelig to streker på de jeg tok i går kveld, og på morgen Idag med morgen urin så var den negativ. Hmm burde vært motsatt :P googler meg ihjel nå. Som jeg har forstått det nå, om jeg begynner å blø om noen dager kan det ha vært kjemisk..

Når er/var IKM?

Kan det ha vært en skyggestrek i går?

Annonse

Hei. 

Jeg har begynt med eggløsningstester, og  lurte på en ting. 

Jeg har testet i en uke ca. og fikk 2 dager pos. eggløsningsstest. 

Dagen etter den siste pos. test var streken ultrasvak eller ikke til stede. 

Testet i dag bare for moro (dagen etter neg test), og da var testen sterk igjen. Ikke fullt like sterk som kontrollstreken, men jammen ikke langt unna. 

Er det normalt ?

Anonymous poster hash: 81806...971

hei slenger meg på her jeg:)

litt om meg selv. 26 år gammel. 9 pp

synes dette med prøving er helt forferdelig stressende med nye håp hver måned så skuffelser.

var oss gynekolog ca 2 uker siden og hun så med ul at jeg hadde el. alt var kjempe fint med meg med hormonprøver og alt, så kom beskjeden: han hadde KUN 5 mill svømmere og hun satte oss opp på venteliste til prøverør. men sa at vi kunne få det til på naturlig måten men at det kunne ta tid:( men håpet om spiren var der fortsatt etter jeg slo ut pos på el test i helgen. testet neg i dag på g test, ikm i dag:( har nå begynt å spotte litt som egentlig er unormalt for meg. kommer som regel for fullt når jeg begynner å blø. kan jeg være gravid?? tvilsomt.. blir GAAAL

ny test i morgen (testoman) om spottingen gir seg i løpet av natten..

noen andre som synes prøving er vanskelig og eller har mann med få svømmere??

Hei. Kjenner meg igjen. Etter nesten 2 år med prøving fikk vi vite at min kjære hadde få svømmere. Husker ikke hvor mange. Men god kvalitet på de som er der. Ble veldig lei meg. 1 måned senere fikk jeg positiv g-test :). Lykke til. Plutselig sitter spira :)

hei slenger meg på her jeg:)

litt om meg selv. 26 år gammel. 9 pp

synes dette med prøving er helt forferdelig stressende med nye håp hver måned så skuffelser.

var oss gynekolog ca 2 uker siden og hun så med ul at jeg hadde el. alt var kjempe fint med meg med hormonprøver og alt, så kom beskjeden: han hadde KUN 5 mill svømmere og hun satte oss opp på venteliste til prøverør. men sa at vi kunne få det til på naturlig måten men at det kunne ta tid:( men håpet om spiren var der fortsatt etter jeg slo ut pos på el test i helgen. testet neg i dag på g test, ikm i dag:( har nå begynt å spotte litt som egentlig er unormalt for meg. kommer som regel for fullt når jeg begynner å blø. kan jeg være gravid?? tvilsomt.. blir GAAAL

ny test i morgen (testoman) om spottingen gir seg i løpet av natten..

noen andre som synes prøving er vanskelig og eller har mann med få svømmere??

Hei. Kjenner meg igjen. Etter nesten 2 år med prøving fikk vi vite at min kjære hadde få svømmere. Husker ikke hvor mange. Men god kvalitet på de som er der. Ble veldig lei meg. 1 måned senere fikk jeg positiv g-test :). Lykke til. Plutselig sitter spira :)

Tusen takk, du gir meg håp:) 

Hei. 

Testet i dag bare for moro (dagen etter neg test), og da var testen sterk igjen. Ikke fullt like sterk som kontrollstreken, men jammen ikke langt unna. 

Er det normalt ?

hei:) Har hørt at om du er gravid så slår el test ut før g test gjør det. men sist pp testet jeg også super pos etter el men jeg var ikke gravid. det står på pakken at du skal slutte å teste etter pos el test tror kanskje dette er grunnen.  

Hei, eg tok en test her for 2-3 dager siden. Og der viste det en sterk strek og en usterk strek.. Det var 2 streker men den ene viste dårlig.. Hva vil det si...? Dette er ikke en el test

du er nok gravid:) en strek er en strek. ta en ny digital g test så slipper du å tyde streker.

lykke til:) 

Hei. 

Er det normalt ?

hei:) Har hørt at om du er gravid så slår el test ut før g test gjør det. men sist pp testet jeg også super pos etter el men jeg var ikke gravid. det står på pakken at du skal slutte å teste etter pos el test tror kanskje dette er grunnen.  

Nå er den mye svakere, men streken på eggløsningstesten er ikke borte. Er jo lov håpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...