Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her er TR komt, og er egentlig ganske glad for det! Slitsomt å gå i venteperiode med hverken TR eller positiv test. Sluttet på p-piller i begynnelsen av mai, så er egentlig fornøyd med første "vanlig TR" relativt kort tid etter slutt. Flere som kan gå mnd før de får den tilbake igjen  :laugh:  Nå er det bare å vente på at TR drar igjen og vi kan starte en ny PP! Gifter oss i juli og hva hadde vel ikke vært en bedre morgengave enn en liten spire :fnise:  

Gratulerer så mye til de som har fått positive tester å lykke til, til dere andre:-) vi tar oss en pause på ubestemt tid vi nå. Jeg et sliten og lei å det blir så innmari mye fokus på å telle dager, vente på symtomer å masse testing. Blir kanskje sånn når man ønsker noe veldig;-) nå skal vi nyte sommeren, ferie og hverandre å så får vi se hva som skjer til høsten:-) kommer til å følge med på dere da:-) koselig når noen får positive tester:-) masse lykke til alle:-) store klemmer sendes i fleng:-) ha en nydelig dag og kose dere masse i sommer:-)

Noen som vil tyde testene mine? :-) er EL-tester.

De to øverste er fra i dag og ser negative ut mens de 5 andre er fra mandag og tirsdag :-)

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79943-el-tester-16-18-juni/

Her ble det to blå idag!! Er helt i sjokk! 2 mnd etter uttak av p-stav.. 😮 Har INGEN symptomer så var veldig uventer. IKM er 26 juni så er jo tidlig da men både CB pluss og CB digital sier Gravid og 1-2 uker så det stemmer ganske godt med det som jeg tror var EL 9 juni. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :-p

Annonse

Her ble det to blå idag!! Er helt i sjokk! 2 mnd etter uttak av p-stav.. Har INGEN symptomer så var veldig uventer. IKM er 26 juni så er jo tidlig da men både CB pluss og CB digital sier Gravid og 1-2 uker så det stemmer ganske godt med det som jeg tror var EL 9 juni. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :-p

Gratulerer :)

Du kan sikkert henvende deg til mars2015 :) Regner med det er da du har termin ;)

Det er nå ca tre uker siden jeg sluttet på Cerazette,og jeg ER.SÅ.KVALM. Vet ikke helt når EL er/var,ettersom jeg ikke har hatt mens enda,men har vært kvalm i snart en uke.Tror kroppen er i et aldri så lite hormonsjokk siden det er min første EL på flere år :P er nok ikke gravid,er litt for tidlig,men nå gruer jeg meg plutselig hvis det er sånn her det skal være helt til uke 12!

Hei! Er nå 9 dpo, og klarte ikke å dy meg..måtte ta en test! Den er på kveldsurin.. så lurer på om noen av dere orker å gå inn på galleriet mitt og se? Lurer på om det er en skyggestrek.. er litt usikker på hvor grensen går for hva som er positivt eller ikke! Men er veldig tidlig enda, så ingenting er vel sikkert :)

Hei! Er nå 9 dpo, og klarte ikke å dy meg..måtte ta en test! Den er på kveldsurin.. så lurer på om noen av dere orker å gå inn på galleriet mitt og se? Lurer på om det er en skyggestrek.. er litt usikker på hvor grensen går for hva som er positivt eller ikke! Men er veldig tidlig enda, så ingenting er vel sikkert :)

Jeg ville regnet denne som positiv! Det er jo en rosa strek der, gratulerer! :)

Anonymous poster hash: c6d10...656

Den er positiv :)

For å være sikker ville jeg brukt CB digital som sier om du er gravid/ikke gravid om noen dager :)

Den er positiv! ;) Gratulerer! :)

Tok en CB digital isted, og den viste gravid 1-2!! men siden ikm er på søndag, kan jeg slå meg til ro med det? alt kan vel skje..

Når den viser gravid, ville jeg slått meg til ro med det.. Det er liten sannsynlighet for at du da ikke er gravid :) om du blør litt de kommende dagene, kan det være festeblødning :) jeg tror, at det er viktig å slå seg til ro med en positiv test, og ikke gruble for mye på hva som kanskje kan skje. Nyt det! Det gjør jeg :)

Jeg var på trening i dag, det var ubehagelig med høy puls ^^ *hihi*

Tok en CB digital isted, og den viste gravid 1-2!! men siden ikm er på søndag, kan jeg slå meg til ro med det? alt kan vel skje..

Når den viser gravid, ville jeg slått meg til ro med det.. Det er liten sannsynlighet for at du da ikke er gravid :) om du blør litt de kommende dagene, kan det være festeblødning :) jeg tror, at det er viktig å slå seg til ro med en positiv test, og ikke gruble for mye på hva som kanskje kan skje. Nyt det! Det gjør jeg :)

Takk for svar :) hvor langt er du på vei? Jeg har slått meg til ro med at jeg er gravid, kjenner det i magen på en eller annen måte :) men er litt urolig for å abortere, siden det er ganske stor sannsynlighet for å abortere helt i starten, jeg skal jo egentlig ikke ha mensen før på søndag, så tenker at alt kan skje.. men skal prøve å slappe av og ikke tenke på det!! takk :)

Takk for svar :) hvor langt er du på vei? Jeg har slått meg til ro med at jeg er gravid, kjenner det i magen på en eller annen måte :) men er litt urolig for å abortere, siden det er ganske stor sannsynlighet for å abortere helt i starten, jeg skal jo egentlig ikke ha mensen før på søndag, så tenker at alt kan skje.. men skal prøve å slappe av og ikke tenke på det!! takk :)

Testene kan slå ut opptil flere dager før IKM. Så lenge testen viser gravid, produserer kroppen din hcg (graviditetshormon) :)

Ta en ny test på søndag om du er usikker :)

Jeg er ikke så langt på vei, fikk positiv test på mandag. Måtte ta 3 stk før jeg slo meg til ro med det :) jo mer du stresser, jo farligere er det :( hvis du, eller jeg skulle abortere, er det en god grunn til det, og da er det kanskje like greit at det skjer. (Misdannelser etc) nyt det, kos deg :)

Det trenger ikke nødvendigvis gå galt :)

Gratulerer 👏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...