Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere! Slenger meg på her, par på snart 22 år og har startet 1.pp, testet positiv på el test i dag, spennende 😊

Wiiga, jeg sluttet på p-pillen i januar og det gikk noen og sytti dager til jeg fikk første mens, men satser på at den har stabilisert seg nå 😊 Håper den kommer snart, kjedelig å vente slik!

Jeg har de siste dagene hatt veldig vondt i nedre del av magen. Så jeg tok en g-test i dag tidlig, å det lyste to streker opp til meg. :laugh: Jeg tok den med på rommet til sambo, vekte han å ba han se ''hva betyr det'' var det eneste han sa, når jeg sa at det bedde at jeg var gravid spurte han om jeg var sikker. :fnise:  Når jeg sa at jeg var det sa han bare kult. :P Så lå vi der da, han som ville sove å jeg med skrekk blandet følelse. :P Endte med at jeg gikk på bade og tok DB-D å der stor det ''Gravid 2-3 uker''. Så da skal det komme en liten en i januar 2015. :fnise:  Så nå sitter jeg på stua med to positive g-tester og en hund som sover. :) og veldig vondt i korsryggen. :/

Jeg har de siste dagene hatt veldig vondt i nedre del av magen. Så jeg tok en g-test i dag tidlig, å det lyste to streker opp til meg. :laugh: Jeg tok den med på rommet til sambo, vekte han å ba han se ''hva betyr det'' var det eneste han sa, når jeg sa at det bedde at jeg var gravid spurte han om jeg var sikker. :fnise: Når jeg sa at jeg var det sa han bare kult. :P Så lå vi der da, han som ville sove å jeg med skrekk blandet følelse. :P Endte med at jeg gikk på bade og tok DB-D å der stor det ''Gravid 2-3 uker''. Så da skal det komme en liten en i januar 2015. :fnise: Så nå sitter jeg på stua med to positive g-tester og en hund som sover. :) og veldig vondt i korsryggen. :/

Jippi, gratulerer til dere begge!!:D om dog noe ikke så entusiastisk samboer... Enda. Det kommer:)

Januarbarn blir helt sikkert flott!:)

Annonse

Jeg har de siste dagene hatt veldig vondt i nedre del av magen. Så jeg tok en g-test i dag tidlig, å det lyste to streker opp til meg. :laugh: Jeg tok den med på rommet til sambo, vekte han å ba han se ''hva betyr det'' var det eneste han sa, når jeg sa at det bedde at jeg var gravid spurte han om jeg var sikker. :fnise: Når jeg sa at jeg var det sa han bare kult. :P Så lå vi der da, han som ville sove å jeg med skrekk blandet følelse. :P Endte med at jeg gikk på bade og tok DB-D å der stor det ''Gravid 2-3 uker''. Så da skal det komme en liten en i januar 2015. :fnise: Så nå sitter jeg på stua med to positive g-tester og en hund som sover. :) og veldig vondt i korsryggen. :/

Jippi, gratulerer til dere begge!! :D om dog noe ikke så entusiastisk samboer... Enda. Det kommer:)

Januarbarn blir helt sikkert flott! :)

Han var supertrøtt så er nok derfor, for han er like gira som meg andre ganger. :) Han har jo en datter på 6,5 år fra før av. Å han har sakt at han gleder seg, men enig, han virka ikke så entusiastisk nå på morran. :P  oj, er kl. bare kvart over 8! Detta blir en laaang dag! Mamma har bursdag i morgen så kommer til å fortelle mamma og pappa det i morgen. Vi er veldig tette å vi føler det blir rett å fortelle dem så tidlig, så har jeg noen som forstår dersom det skjærer seg. :)

Jeg har de siste dagene hatt veldig vondt i nedre del av magen. Så jeg tok en g-test i dag tidlig, å det lyste to streker opp til meg. :laugh: Jeg tok den med på rommet til sambo, vekte han å ba han se ''hva betyr det'' var det eneste han sa, når jeg sa at det bedde at jeg var gravid spurte han om jeg var sikker. :fnise:  Når jeg sa at jeg var det sa han bare kult. :P Så lå vi der da, han som ville sove å jeg med skrekk blandet følelse. :P Endte med at jeg gikk på bade og tok DB-D å der stor det ''Gravid 2-3 uker''. Så da skal det komme en liten en i januar 2015. :fnise:  Så nå sitter jeg på stua med to positive g-tester og en hund som sover. :) og veldig vondt i korsryggen. :/

GRATULERER! <3

GRATULERER! <3

Tusen takk lillemyri<3 :D

Da har det som sakt kommet gravid på g-testen min så jeg flyttet meg på listen. :)

Lykke til alle sammen. Sender masse baby støv i dere retting! :D

Forventet IKM:

Mamma85 13. Mai (3 pp)
Lillemyri 27.mai (1pp etter SA)
Sjødronning 20.mai (4pp)
SIE<3 14. mai
FruLAAR 14. mai (1pp)
Muldvarpen__ 8.mai (3pp)

Håpefull! ;) 23. mai (1pp)
Moli24 24.mai (12pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:

Pale Fire 3.April (pp1)
Rosa sukkerspinn 7.april (pp1)
Aalesundfrøkna 17. April (9pp)
Candela ikm =? (3pp)
lillefrøken90 16.april (7PP)
Wiiga 2. Mai (1pp)
Silje92 8. Mai (1pp)
TMGL 7.mai

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)
Alba 87 10 desember (1pp)
Nyinovember 12.des. (1pp)
marmamma (2pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)
Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)
FrøkenUgla 30.januar (4pp)
Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)
Bonusmamma 25 februar (2pp)
Nussmuss 25. Februar (3pp)
Frupedersen 10.Februar (3pp)
Karooline 2.mai (1pp)
Twiiie 3.Mai (3pp etter SA)
Prøver24 (6pp)

Frk B. 17. Mai (6 pp)

Hei dere! Slenger meg på her, par på snart 22 år og har startet 1.pp, testet positiv på el test i dag, spennende 😊

Wiiga, jeg sluttet på p-pillen i januar og det gikk noen og sytti dager til jeg fikk første mens, men satser på at den har stabilisert seg nå 😊 Håper den kommer snart, kjedelig å vente slik!

Velkommen, og lykke til! Håper det klaffer med en gang for dere nå da, og at syklusen blir stabil framover ;)

Ja, det er skikkelig kjedelig å vente. Vil komme igang med prøvinga! Vet du om du hadde el da du hadde så lang syklus eller?:)

Og gratulerer så mye Frk B 😁 lykke til videre :)

Gratulerer og velkommen til januargruppa! :D

Annonse

Gratulerer så mye til dere begge :D <3

Takk, det blir spennende å se fremover, vi gleder oss begge to :)

Wiiga, det vet jeg ikke, startet ikke å teste etter el så tidlig da det var planlagt å starte i mai/juni og jeg ville få stabil syklus først. Krysser fingrene for at du får el og mens snart, slik at du også kan begynne prøvingen :D

Og gratulere Frk. B, du er heldig! :)

Endret av Klikk1

Har ikke vært her på noen dager jeg nå, vært så mye i forbindelse med den store grunnlovsdagen på eidsvoll:-) jeg var hos legen og fikk tatt noe prøver i forbindelse med min postive gravidtest. Jeg er ikke gravid, her kom tr for fullt 16 mai og jeg syns det var kjempe godt:-) da er vi i gang med en ny prøveperiode og det blir kjempe spennende. Prøvene mine viste at jeg produserer vist bittelit hcg sånn at jeg kan få utslag på en gravidtest rett før ikm. Å siden det ikke var lenge siden sa hadde det tydeligvis noe med det å gjøre også;-). Er ved godt mot og gleder meg til å sette i gang igjen nå:-) håper alle får en nydelig kveld<3

Jeg har jo også nylig hatt SA,, og har hatt to negtativr tester i mellom, en av de car nå sist tirsdag. Kan jeg da få positiv test rundt ikm uten å være gravid?

Jeg skjønte ikke så mye av det jeg, men var i allefall sånn for min del. Aldri hørt om det før. Men søkte litt på det og er visst mulig:-) jeg er i allefall glad for det for da vet jeg at alt er bra igjen og vil ha de beste forutsetningene for neste spire>3

Åh, jippi 😁 Da kom TR! 18 dager for sein! Var redd jeg måtte vente flere mnd! Men nå blir det testing av el, og får håpe syklusen blir enda litt kortere nå.

Noen som har hatt det lignende? Hvor lang ble syklusen etter en litt lang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...