Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 eller 8 dpo

Anonymous poster hash: 81806...971
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, litt usikker. Syntes kanskje det hørtes tidlig ut, men vet egentlig ikke..

Skrevet

Har dere vennekretser med barn? :) for min del, kjenner flere med barn på min alder, men ingen av mine nærmeste venner har barn. Syntes det er litt skummelt, men av oss må jo bli den første :P Så håper da vi får det til, at de støtter oss i gleden <3

Skrevet

Har dere vennekretser med barn? :) for min del, kjenner flere med barn på min alder, men ingen av mine nærmeste venner har barn. Syntes det er litt skummelt, men av oss må jo bli den første :P Så håper da vi får det til, at de støtter oss i gleden <3

Våres nærmeste har barn på sammef alder som de jeg har fra før, å de fleste er på vei med sin tredje eller har fått sin tredje eller ønsker seg. Så for min del passer det lissom veldig bra:-)

Skrevet

Ja så bra da! De fleste av venninnene mine er ikke klare enda, men er vel på vei. Skummelt å være første man, men for alt jeg vet kan vel noen av dem planlegge noe de og :P

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Ja så bra da! De fleste av venninnene mine er ikke klare enda, men er vel på vei. Skummelt å være første man, men for alt jeg vet kan vel noen av dem planlegge noe de og :P

Det går nok bra :) Jeg var den første som fikk i en alder av 21, først nå når jeg er 28 er en av mine venninner gravid. Jeg er innmari glad for at en av mine venninner nå skal ha baby, men jeg har klart meg fint som førstemann altså :)

Skrevet

Det går nok bra :) Jeg var den første som fikk i en alder av 21, først nå når jeg er 28 er en av mine venninner gravid. Jeg er innmari glad for at en av mine venninner nå skal ha baby, men jeg har klart meg fint som førstemann altså :)
Ja, jeg tror egentlig det går veldig bra, men kan jo aldr være sikker..
Skrevet

Hvor lenge må man vente med ubeskyttet sex etter SA? Har litt brun utflod av og til, bør vel vente til det er over?

Jeg fikk beskjed om at det var lurt å vente Ca 2 uker pga infeksjonsfare :-)

Anonymous poster hash: df10b...9b1

Skrevet

Heihei alle medprøvere!:) i går fikk jeg noe som kan minne om eggløsningsmerter, noe som betyr at syklusen kan være i gang igjen!:D dvs, hvis jeg nå har el, så kommer vel IKM rundt 14-15. mai? Håper på det. Lykke til alle:)

Skrevet

Heihei alle medprøvere!:) i går fikk jeg noe som kan minne om eggløsningsmerter, noe som betyr at syklusen kan være i gang igjen!:D dvs, hvis jeg nå har el, så kommer vel IKM rundt 14-15. mai? Håper på det. Lykke til alle:)

Har hatt eggløsningssmerter i 2 dager nå, i dag er de borte igjen. Regner med ikm 14 mai om jeg skal følge forje syklus :)

Har både hatt godt med slim og smerter, så eggløsning har jeg ihvertfall hatt, fra venstre side kjentes det ut som :)

Er 23 år og prøve nå på nr 3. Nå har vi endelig stort hus med goood plass til en til :)

Skrevet

Har hatt eggløsningssmerter i 2 dager nå, i dag er de borte igjen. Regner med ikm 14 mai om jeg skal følge forje syklus :)

Har både hatt godt med slim og smerter, så eggløsning har jeg ihvertfall hatt, fra venstre side kjentes det ut som :)

Er 23 år og prøve nå på nr 3. Nå har vi endelig stort hus med goood plass til en til :)

Så flott, deilig med litt plass!

Vi har tre soverom i huset, så en til hadde vært bra for oss;) har kun katt fra før, som man kan se i profilbildet mitt:)

Skrevet (endret)

Da kan jeg endelig bekrefte at jeg er GRAVID!! Etter 8 prøveperider, de to siste på Pergotime, dukket det endelig opp to etterlengtede streker.. :)

Et tips til alle dere som føler dere har prøvd en stund: bestill time hos gynekolog og be om en innvendig UL. Bare for å sjekke at alt er normalt.. Jeg gjorde dette etter 6mnd, og fikk påvist PCO. Gynekologen fortalte at dette mest sannsynlig var grunnen til at jeg ikke var blitt gravid, og satt meg på en enkel kur med Pergotime.. Deretter satt spiren etter 2. forsøk.. :)

Gratulerer! For en glede :) Jeg er i akkurat samme situasjonen (minus positiv graviditetstest..). Snart prøvd i to år.. fikk påvist PCO på ene eggstokken ved innvendig ul og startet med Pergo. Skal begynne på 2. kur snart, så håper det går like raskt med oss :) Nyt tiden fremover!! Lykke, lykke til!

Endret av Clemencia
Skrevet

Satt dere opp jenter.. Lykke til<3

Forventet IKM:

Twiiie 30.April (3pp etter SA)

Karooline 2.mai (1pp)

Mamma85 13. Mai (3 pp)

Frk B. 17. Mai (6 pp)

Lillemyri 19.mai (1pp etter SA)

Sjødronning 20.mai (4pp)

SIE<3 14. mai

FruLAAR 14. mai (3pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:

HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)

Lille Ugla 4. Februar

Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)

Kosti 23.Mars (1pp)

Fjellfrøkna 26. Mars (19pp)

Pale Fire 3.April (pp1)

Rosa sukkerspinn 7.april (pp1)

Aalesundfrøkna 17. April (9pp)

Candela ikm =? (3pp)

lillefrøken90 16.april (7PP)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)

Lilletrille 09 oktober (1pp)

*Vanilla* 21 oktober(2pp)

Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)

Mon 23 (1pp)

SnartBabyLykke 26.november (3pp)

Fru86

Fru frøken 28. November (2pp)

Craecrae 28.november (2pp)

Sunset 15. November (2pp etter to SA)

Fillibobba 06.desember (1pp)

Alba 87 10 desember (1pp)

Nyinovember 12.des. (1pp)

marmamma (2pp)

Oslomama 19. januar(1pp etter SA)

Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)

FrøkenUgla 30.januar (4pp)

Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)

Bonusmamma 25 februar (2pp)

Nussmuss 25. Februar (3pp)

Frupedersen 10.Februar (3pp)

Skrevet

Forventet IKM:
Karooline 2.mai (1pp)
Mamma85 13. Mai (3 pp)
Frk B. 17. Mai (6 pp)
Lillemyri 19.mai (1pp etter SA)
Sjødronning 20.mai (4pp)
SIE<3 14. mai
FruLAAR 14. mai (3pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:
HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)
Lille Ugla 4. Februar
Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)
Kosti 23.Mars (1pp)
Fjellfrøkna 26. Mars (19pp)
Pale Fire 3.April (pp1)
Rosa sukkerspinn 7.april (pp1)
Aalesundfrøkna 17. April (9pp)
Candela ikm =? (3pp)
lillefrøken90 16.april (7PP)

Twiiie 30.April (3pp etter SA)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)
Alba 87 10 desember (1pp)
Nyinovember 12.des. (1pp)
marmamma (2pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)
Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)
FrøkenUgla 30.januar (4pp)
Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)
Bonusmamma 25 februar (2pp)
Nussmuss 25. Februar (3pp)
Frupedersen 10.Februar (3pp)

Skrevet

Fått noe bedre tester nå, Twiie? <3

Lurer jeg også på, hihi;)
Skrevet

Ellers lurer jeg litt på hva som har skjedd. Begynte så vidt å blø i går. Forrige mens var rundt 14. april, å det ville vært rart å få mens igjen allerede nå??

Den forrige syklusen min var på 60 dager, så forventa virkelig ikke dette nå:/

Noen som vet hva det kan være?

Skrevet

Ellers lurer jeg litt på hva som har skjedd. Begynte så vidt å blø i går. Forrige mens var rundt 14. april, å det ville vært rart å få mens igjen allerede nå??

Er det mye blod, eller spotting? Kan det være feste blødning?

Skrevet

Er faktisk ikke sikker. Kommer ikke festeblødning rundt forventet mens? Det er ikke my nei, bare når jeg går på toalettet.

Jeg trodde jo før en dag at det kunne være el-smerter, men det var tydeligvis mens... Uff, blir ikke klok.

Jeg skal på oppfølging for celleprøve i midten av mai. Kanskje jeg burde be om nærmere undersøkelse der?

Skrevet

Er faktisk ikke sikker. Kommer ikke festeblødning rundt forventet mens? Det er ikke my nei, bare når jeg går på toalettet.

Jeg trodde jo før en dag at det kunne være el-smerter, men det var tydeligvis mens... Uff, blir ikke klok.

Jeg skal på oppfølging for celleprøve i midten av mai. Kanskje jeg burde be om nærmere undersøkelse der?

Ja, jeg vet faktisk ikke :S Men ville hørt med de iallefall

Skrevet

Får ikke testa i dag uansett, alle butikker har jo stengt, hehe. Tenkte å legge den testinga litt på hylla, for blir så dyrt, og jeg blir bare skuffa:p

Hvis det skulle være noe på gang nå, så kan jeg kjøre bil hjem fra fest i helga, noe som er litt kjekt, hehe;p

Skrevet (endret)

Har brukt opp alle strimmlene, tok siste i går :P Så nå har jeg bare en digital CB liggende, og den  blir tatt på søndag, hvis tr ikke melder seg ;)

Men når det skal sies, så har jeg masse symptomer:

Mer sliten og trøtt en vanlig

Ømme pupper

Vondt i korsryggen

Små uggen

osv...

:)

Endret av Twiiie
Skrevet

Har brukt opp alle strimmlene, tok siste i går :P Så nå har jeg bare en digital CB liggende, og den  blir tatt på søndag, hvis tr ikke melder seg ;)

Men når det skal sies, så har jeg masse symptomer:

Mer sliten og trøtt en vanlig

Ømme pupper

Vondt i korsryggen

Små uggen

osv...

:)

gleder meg til å høre. Sikker på at det går bra ❤️

Skrevet

Uff, 4. dag med migrene. Også er det krise på jobb så kan ikke bli hjemme. Men orker sitte foran pcen nå! :(

Skrevet

Huff da lillemyri. Hvordan går det?

Hvordan går det med dere andre damer? Noen som kjørte Mjøsa rundt på MC i går? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...