Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2101 Skrevet 29. april 2014 7 eller 8 dpo Anonymous poster hash: 81806...971
Ohana Skrevet 29. april 2014 #2102 Skrevet 29. april 2014 Ok, litt usikker. Syntes kanskje det hørtes tidlig ut, men vet egentlig ikke..
Frkwest86 Skrevet 29. april 2014 #2103 Skrevet 29. april 2014 Har dere vennekretser med barn? for min del, kjenner flere med barn på min alder, men ingen av mine nærmeste venner har barn. Syntes det er litt skummelt, men av oss må jo bli den første Så håper da vi får det til, at de støtter oss i gleden <3
Frkwest86 Skrevet 29. april 2014 #2104 Skrevet 29. april 2014 Har dere vennekretser med barn? for min del, kjenner flere med barn på min alder, men ingen av mine nærmeste venner har barn. Syntes det er litt skummelt, men av oss må jo bli den første Så håper da vi får det til, at de støtter oss i gleden <3 Våres nærmeste har barn på sammef alder som de jeg har fra før, å de fleste er på vei med sin tredje eller har fått sin tredje eller ønsker seg. Så for min del passer det lissom veldig bra:-)
Ohana Skrevet 29. april 2014 #2105 Skrevet 29. april 2014 Ja så bra da! De fleste av venninnene mine er ikke klare enda, men er vel på vei. Skummelt å være første man, men for alt jeg vet kan vel noen av dem planlegge noe de og
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 29. april 2014 #2106 Skrevet 29. april 2014 Ja så bra da! De fleste av venninnene mine er ikke klare enda, men er vel på vei. Skummelt å være første man, men for alt jeg vet kan vel noen av dem planlegge noe de og Det går nok bra Jeg var den første som fikk i en alder av 21, først nå når jeg er 28 er en av mine venninner gravid. Jeg er innmari glad for at en av mine venninner nå skal ha baby, men jeg har klart meg fint som førstemann altså
Ohana Skrevet 29. april 2014 #2107 Skrevet 29. april 2014 Ja så bra da! De fleste av venninnene mine er ikke klare enda, men er vel på vei. Skummelt å være første man, men for alt jeg vet kan vel noen av dem planlegge noe de og Det går nok bra Jeg var den første som fikk i en alder av 21, først nå når jeg er 28 er en av mine venninner gravid. Jeg er innmari glad for at en av mine venninner nå skal ha baby, men jeg har klart meg fint som førstemann altså Ja, jeg tror egentlig det går veldig bra, men kan jo aldr være sikker..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2108 Skrevet 30. april 2014 Hvor lenge må man vente med ubeskyttet sex etter SA? Har litt brun utflod av og til, bør vel vente til det er over?Jeg fikk beskjed om at det var lurt å vente Ca 2 uker pga infeksjonsfare :-) Anonymous poster hash: df10b...9b1
SIE<3 Skrevet 30. april 2014 #2109 Skrevet 30. april 2014 Heihei alle medprøvere! i går fikk jeg noe som kan minne om eggløsningsmerter, noe som betyr at syklusen kan være i gang igjen! dvs, hvis jeg nå har el, så kommer vel IKM rundt 14-15. mai? Håper på det. Lykke til alle:)
FruLAAR Skrevet 30. april 2014 #2110 Skrevet 30. april 2014 Heihei alle medprøvere! i går fikk jeg noe som kan minne om eggløsningsmerter, noe som betyr at syklusen kan være i gang igjen! dvs, hvis jeg nå har el, så kommer vel IKM rundt 14-15. mai? Håper på det. Lykke til alle:) Har hatt eggløsningssmerter i 2 dager nå, i dag er de borte igjen. Regner med ikm 14 mai om jeg skal følge forje syklus Har både hatt godt med slim og smerter, så eggløsning har jeg ihvertfall hatt, fra venstre side kjentes det ut som Er 23 år og prøve nå på nr 3. Nå har vi endelig stort hus med goood plass til en til
SIE<3 Skrevet 30. april 2014 #2111 Skrevet 30. april 2014 Heihei alle medprøvere! i går fikk jeg noe som kan minne om eggløsningsmerter, noe som betyr at syklusen kan være i gang igjen! dvs, hvis jeg nå har el, så kommer vel IKM rundt 14-15. mai? Håper på det. Lykke til alle:)Har hatt eggløsningssmerter i 2 dager nå, i dag er de borte igjen. Regner med ikm 14 mai om jeg skal følge forje syklus Har både hatt godt med slim og smerter, så eggløsning har jeg ihvertfall hatt, fra venstre side kjentes det ut som Er 23 år og prøve nå på nr 3. Nå har vi endelig stort hus med goood plass til en til Så flott, deilig med litt plass!Vi har tre soverom i huset, så en til hadde vært bra for oss;) har kun katt fra før, som man kan se i profilbildet mitt:)
Clemencia Skrevet 30. april 2014 #2112 Skrevet 30. april 2014 (endret) Da kan jeg endelig bekrefte at jeg er GRAVID!! Etter 8 prøveperider, de to siste på Pergotime, dukket det endelig opp to etterlengtede streker.. Et tips til alle dere som føler dere har prøvd en stund: bestill time hos gynekolog og be om en innvendig UL. Bare for å sjekke at alt er normalt.. Jeg gjorde dette etter 6mnd, og fikk påvist PCO. Gynekologen fortalte at dette mest sannsynlig var grunnen til at jeg ikke var blitt gravid, og satt meg på en enkel kur med Pergotime.. Deretter satt spiren etter 2. forsøk.. Gratulerer! For en glede Jeg er i akkurat samme situasjonen (minus positiv graviditetstest..). Snart prøvd i to år.. fikk påvist PCO på ene eggstokken ved innvendig ul og startet med Pergo. Skal begynne på 2. kur snart, så håper det går like raskt med oss Nyt tiden fremover!! Lykke, lykke til! Endret 30. april 2014 av Clemencia
Ohana Skrevet 30. april 2014 #2113 Skrevet 30. april 2014 Satt dere opp jenter.. Lykke til<3 Forventet IKM: Twiiie 30.April (3pp etter SA) Karooline 2.mai (1pp) Mamma85 13. Mai (3 pp) Frk B. 17. Mai (6 pp) Lillemyri 19.mai (1pp etter SA) Sjødronning 20.mai (4pp) SIE<3 14. mai FruLAAR 14. mai (3pp) Etter IKM, venter på TR eller positiv test: HoneyBooBoo 03.Februar (1pp) Lille Ugla 4. Februar Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp) Kosti 23.Mars (1pp) Fjellfrøkna 26. Mars (19pp) Pale Fire 3.April (pp1) Rosa sukkerspinn 7.april (pp1) Aalesundfrøkna 17. April (9pp) Candela ikm =? (3pp) lillefrøken90 16.april (7PP) Gravide: Ens 1 oktober (1pp) Lilletrille 09 oktober (1pp) *Vanilla* 21 oktober(2pp) Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp) Mon 23 (1pp) SnartBabyLykke 26.november (3pp) Fru86 Fru frøken 28. November (2pp) Craecrae 28.november (2pp) Sunset 15. November (2pp etter to SA) Fillibobba 06.desember (1pp) Alba 87 10 desember (1pp) Nyinovember 12.des. (1pp) marmamma (2pp) Oslomama 19. januar(1pp etter SA) Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp) FrøkenUgla 30.januar (4pp) Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA) Bonusmamma 25 februar (2pp) Nussmuss 25. Februar (3pp) Frupedersen 10.Februar (3pp)
Twiiie Skrevet 1. mai 2014 #2114 Skrevet 1. mai 2014 Forventet IKM:Karooline 2.mai (1pp)Mamma85 13. Mai (3 pp)Frk B. 17. Mai (6 pp)Lillemyri 19.mai (1pp etter SA)Sjødronning 20.mai (4pp)SIE<3 14. maiFruLAAR 14. mai (3pp)Etter IKM, venter på TR eller positiv test:HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)Lille Ugla 4. FebruarVil-bli-mamma 20. Februar (4pp)Kosti 23.Mars (1pp)Fjellfrøkna 26. Mars (19pp)Pale Fire 3.April (pp1)Rosa sukkerspinn 7.april (pp1)Aalesundfrøkna 17. April (9pp)Candela ikm =? (3pp)lillefrøken90 16.april (7PP) Twiiie 30.April (3pp etter SA)Gravide:Ens 1 oktober (1pp)Lilletrille 09 oktober (1pp)*Vanilla* 21 oktober(2pp)Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)Mon 23 (1pp)SnartBabyLykke 26.november (3pp)Fru86Fru frøken 28. November (2pp)Craecrae 28.november (2pp)Sunset 15. November (2pp etter to SA)Fillibobba 06.desember (1pp)Alba 87 10 desember (1pp)Nyinovember 12.des. (1pp)marmamma (2pp)Oslomama 19. januar(1pp etter SA)Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)FrøkenUgla 30.januar (4pp)Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)Bonusmamma 25 februar (2pp)Nussmuss 25. Februar (3pp)Frupedersen 10.Februar (3pp)
SIE<3 Skrevet 1. mai 2014 #2116 Skrevet 1. mai 2014 Fått noe bedre tester nå, Twiie? <3Lurer jeg også på, hihi;)
SIE<3 Skrevet 1. mai 2014 #2117 Skrevet 1. mai 2014 Ellers lurer jeg litt på hva som har skjedd. Begynte så vidt å blø i går. Forrige mens var rundt 14. april, å det ville vært rart å få mens igjen allerede nå?? Den forrige syklusen min var på 60 dager, så forventa virkelig ikke dette nå:/ Noen som vet hva det kan være?
Ohana Skrevet 1. mai 2014 #2118 Skrevet 1. mai 2014 Ellers lurer jeg litt på hva som har skjedd. Begynte så vidt å blø i går. Forrige mens var rundt 14. april, å det ville vært rart å få mens igjen allerede nå?? Den forrige syklusen min var på 60 dager, så forventa virkelig ikke dette nå:/ Noen som vet hva det kan være? Er det mye blod, eller spotting? Kan det være feste blødning?
SIE<3 Skrevet 1. mai 2014 #2119 Skrevet 1. mai 2014 Ellers lurer jeg litt på hva som har skjedd. Begynte så vidt å blø i går. Forrige mens var rundt 14. april, å det ville vært rart å få mens igjen allerede nå?? Den forrige syklusen min var på 60 dager, så forventa virkelig ikke dette nå:/ Noen som vet hva det kan være? Er det mye blod, eller spotting? Kan det være feste blødning? Er faktisk ikke sikker. Kommer ikke festeblødning rundt forventet mens? Det er ikke my nei, bare når jeg går på toalettet. Jeg trodde jo før en dag at det kunne være el-smerter, men det var tydeligvis mens... Uff, blir ikke klok. Jeg skal på oppfølging for celleprøve i midten av mai. Kanskje jeg burde be om nærmere undersøkelse der?
Ohana Skrevet 1. mai 2014 #2120 Skrevet 1. mai 2014 Ellers lurer jeg litt på hva som har skjedd. Begynte så vidt å blø i går. Forrige mens var rundt 14. april, å det ville vært rart å få mens igjen allerede nå?? Den forrige syklusen min var på 60 dager, så forventa virkelig ikke dette nå:/ Noen som vet hva det kan være? Er det mye blod, eller spotting? Kan det være feste blødning? Er faktisk ikke sikker. Kommer ikke festeblødning rundt forventet mens? Det er ikke my nei, bare når jeg går på toalettet. Jeg trodde jo før en dag at det kunne være el-smerter, men det var tydeligvis mens... Uff, blir ikke klok. Jeg skal på oppfølging for celleprøve i midten av mai. Kanskje jeg burde be om nærmere undersøkelse der? Ja, jeg vet faktisk ikke :S Men ville hørt med de iallefall
SIE<3 Skrevet 1. mai 2014 #2121 Skrevet 1. mai 2014 Får ikke testa i dag uansett, alle butikker har jo stengt, hehe. Tenkte å legge den testinga litt på hylla, for blir så dyrt, og jeg blir bare skuffa:p Hvis det skulle være noe på gang nå, så kan jeg kjøre bil hjem fra fest i helga, noe som er litt kjekt, hehe;p
Twiiie Skrevet 1. mai 2014 #2122 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Fått noe bedre tester nå, Twiie? <3 Har brukt opp alle strimmlene, tok siste i går Så nå har jeg bare en digital CB liggende, og den blir tatt på søndag, hvis tr ikke melder seg Men når det skal sies, så har jeg masse symptomer: Mer sliten og trøtt en vanlig Ømme pupper Vondt i korsryggen Små uggen osv... Endret 1. mai 2014 av Twiiie
Ohana Skrevet 1. mai 2014 #2123 Skrevet 1. mai 2014 Fått noe bedre tester nå, Twiie? <3 Har brukt opp alle strimmlene, tok siste i går Så nå har jeg bare en digital CB liggende, og den blir tatt på søndag, hvis tr ikke melder seg Men når det skal sies, så har jeg masse symptomer: Mer sliten og trøtt en vanlig Ømme pupper Vondt i korsryggen Små uggen osv... gleder meg til å høre. Sikker på at det går bra ❤️
Ohana Skrevet 2. mai 2014 #2124 Skrevet 2. mai 2014 Uff, 4. dag med migrene. Også er det krise på jobb så kan ikke bli hjemme. Men orker sitte foran pcen nå!
Frk B. Skrevet 2. mai 2014 #2125 Skrevet 2. mai 2014 Huff da lillemyri. Hvordan går det? Hvordan går det med dere andre damer? Noen som kjørte Mjøsa rundt på MC i går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå