Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sol og blå himmel er det beste jeg vet!^^ Sitter inne og "nyter" at det er fin vær ute gjennom vinduet, før jeg skal på jobb :P

vi fikk pusset opp litt i leiligheten i påsken^^ Så godt å endelig få det gjort! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi starter snart med oppussing av kjøkken. Skal bli veldig godt å få bort det gamle her! :) også er det en del dører og lister som skal males. Så det er nok å holde på med her :) Da har dere vært flinke Twiie! Vi malte tak i påsken, og gadd ikke mer enn det :P

Skrevet

Var bare noen vegger vi malte:P har gått og sett på veggene i 2 år nå, han som flyttet ut av leiligheten da vi kjøpte, fylte skruehullene med SILIKON! av alle ting! Så nå fikk vi endelig fikset det:P bort med silikonen og "inn" med sparkel og masse maling på toppen! ^^ :D

Skrevet

Liten oppdatering: ble som forventet her. SA hva er oddsen for at det skal gå så gæli to ganger på fem mnd da?? Motløs og lei meg. HcG hadde steget fra 8400 til 9100 og fremdeles ikke no hjerteslag........ Så ble det tabletter med hjem. Kjøpt inn masse trøstemat og godis og skal virkelig syntes synd på meg selv nå. Huff.... Snakk om klaging.....

Skrevet

Dere som har hatt sa eller ma, tok det lang tid før tr kom? Håper ikke jeg må vente flere mnd...

Jeg hadde MA i januar og neste spire satt i slutten av februar, nå gikk riktignok det galt for en uke siden men for min del var kroppen tilbake i vanlig syklus med en gang;)

Skrevet

Det var fryktelig leit å høre! ♡ Ta vare deg selv, og gråt så mye du vil! Uff det var vondt å høre.. Håper neste kommer raskt og holder seg helt frem :)

Skrevet

Heisann, og god påske!

Skulle hatt mensen for rundt to uker siden, men ingen tegn til det enda.. Har tatt en test, og den var ikke mye tegn til positiv.. Det jeg lurer på om noen av dere kan svare på/har erfart selv, er at jeg har hatt noen slim/blod som kommer av og til når jeg tørker meg. Det er liksom litt rødbrunt som kommer i små doser. Ikke noe ufarget utflod, det er ganske blankt.

Noen som har opplevd noe lignende? Sluttet på p-plaster i januar, har hatt normal mens frem til nå da..

Jeg har hatt lignende, gikk nesten 2-3 uker over mensen, og kun negative tester. Sluttet selv med p plaster i juni ifjor, har også vært prøvere side da! Men ingenting har skjed :-/ når vi nærmer oss juni nå skal vi gå til lege å få utredning og få hjelp:-/

Kjipt at det tar så lang tid.. Hvert fall når en er SÅ klar! Har enda ikke fått mensen, så får kjøpe en test i dag og se i morgen tidlig. Sist jeg testet var det ikke på morgenurin, men det var ette IKM.

Håper det plutselig klaffer for deg! Hvis ikke er det heldigvis masse god hjelp å få :-) Lykke til!

Skrevet

Det var fryktelig leit å høre! ♡ Ta vare deg selv, og gråt så mye du vil! Uff det var vondt å høre.. Håper neste kommer raskt og holder seg helt frem :)

Vi skal på utredning i og med vi har hatt tre SA/MA på ett år. Men som de sa at neste gang var de ganske sikre. Jeg var jo forberedt på dette men tydeligvis ikke nok da. Men men..... Film og godis og verdens beste kjærste gjør underverker altså;-( han blei så lei seg han også.... Ikke bestandig greit å være mann heller:-(

Skrevet

Huff da Frkwest86, ikke noe koselig å høre. Håper det ikke tar så lang tid før det kommer en å klarmer seg fast. :) Sender en stor klem til dere begge. :klem:

Skrevet

Godt du får utredning nå da, så kanskje det bare er noen tabletter du må ta :)

Skrevet

Ja, vi får se er ved godt mot selv om dette er vondt både psykisk og fysisk, jeg har to friske barn og har blitt gravid to ganger på 5 mnd så jeg kan jo bli gravid er spent på hvasom skjer framover. Håper jo den sitter på neste forsøk, men var veldig redd denne gangen og hvordan blir det nestegang da.........

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt! Men tenker at du ikke skal bekymr deg for det nå, og heller sørge litt noen dager nå så man er klar til å gå videre. Veldig lett å si, jeg vet. Men tror positiv innstilling har mye å si.. Og jeg er tror det ordner seg for deg. Min vennine mistet 3 ganger, og fikk en slags kur hos legen og 4. førsøk satt den, og har vært der i 7 mnd nå ♡ :)

Skrevet

Jeg knakk helt sammen i bilen på vei hjem. Syns det er blodig urettferdig, og denne gangen har jeg tillat meg selv en sykemelding. Kjenner jo nå hvor ufattelig vondt dette er. Og hvor sliten jeg blir av både gråting å fly på do hele tiden:-( har tatt det jeg kan av smertestillende men syns ikke det hjelper så mye... Har en flott mann da som dro ut å henta både det ene og det andre av smertestillende<3 på fredag skal de 4 siste pillene oppi men virker som det meste kommer i dag, vil bli fort ferdig jeg. Er litt sliten og veldig lei, har gått med bødninger i to uker nå. Beklager mye klaging her nå altså:-(

Skrevet

Lov å klage og være lei seg nå! ♡ Hvil og kom deg til hektene igjen, og minn deg selv på at det er lov å ha en reaksjon, men også at neste gang skal det gå :) det er hvertfall hva jeg sier til meg selv..

Skrevet

Godt med støtte fra andre som forstår altså<3 håper det går bra med seg og:-)

Skrevet

Twiie: da er vi i samme båt, 4 dagen med svake streker..blir lettere fortvila :P

Skrevet

Så spennende! :) Blitt noe sterkere da? Når jeg var gravid nå, så var mine første tester kjempe svake, men kunne se at de hadde farge og da er de positive :) 

Skrevet

De har farge, alle sammen men vet lissom ikke om jeg syns de blir sterkere eller om de er like alle sammen :P har brukt 3 forskjellige tester da, kanskke litt dumt det..og i dag ble det på kveldsurin så får prøve igjen i morgen.

Håper på at noe spirer å gror og at det ikke er borte alt.

Skrevet

Sorry nå maser jeg fælt, men igjen dere som har hatt SA eller MA, har det luktet noe av blodet deres? Er jo bare 2 dager siden det starter hos meg, så tviler jpå at jeg har fått infeksjon, men syntes det lukter vondt av det. Er ikke som TR iallefall :P Beklager hvis noen syntes dette innlegget er ekkelt!

Skrevet

Tenkte jeg faktisk ikke over lillemyri :P så har ikke peiling... :P

Skrevet

Sorry nå maser jeg fælt, men igjen dere som har hatt SA eller MA, har det luktet noe av blodet deres? Er jo bare 2 dager siden det starter hos meg, så tviler jpå at jeg har fått infeksjon, men syntes det lukter vondt av det. Er ikke som TR iallefall :P Beklager hvis noen syntes dette innlegget er ekkelt!

Jeg har jo det nå og syns det lukter helt annerledes enn vanlig mensen. Og jeg tror det er normalt;-) veldig lite blødninger på meg i dag så skal ut på en liten treningsrunde. Sår i øya etter mye gråting men føler meg veldig fresh i dag altså:-)

Skrevet

Da har TR kommi for fult, igjen. Våkna i natt med de værste smertene og huksa hvor vondt jeg hadde før jeg starta på pilla for 10 år siden. :snurt:  Ja, ja, da blir det ganske sikket (forhåpentligvis) en liten i 2015 da. :wink:

Forventet IKM:

Sjødronning 22.april (3pp)

Twiiie 30.April (3pp etter SA)

Frk B. 17. Mai (6 pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:

HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)
Lille Ugla 4. Februar
Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)
Kosti 23.Mars (1pp)
Fjellfrøkna 26. Mars (19pp)

Pale Fire 3.April (pp1)
Rosa sukkerspinn 7.april (pp1)
Miffa 9. April (pp3).
Lillemyri 9.April (1pp)
Aalesundfrøkna 17. April (9pp)
Candela ikm =? (3pp)
lillefrøken90 16.april (7PP)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)
Alba 87 10 desember (1pp)
Nyinovember 12.des. (1pp)
marmamma (2pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)
Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)
FrøkenUgla 30.januar (4pp)
Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)
Bonusmamma 25 februar (2pp)
Nussmuss 25. Februar (3pp)
Frupedersen 10.Februar (3pp)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Tar bort meg fra lista jeg. Vi har bestemt oss for å utsette prøvingen litt mens jeg prøver å komme litt ned i vekt. Kanskje går det fort (håper), gått ned 3 kg allerede denne uken :)

Forventet IKM:

Sjødronning 22.april (3pp)

Twiiie 30.April (3pp etter SA)

Frk B. 17. Mai (6 pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:

HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)
Lille Ugla 4. Februar
Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)
Kosti 23.Mars (1pp)
Fjellfrøkna 26. Mars (19pp)

Pale Fire 3.April (pp1)
Rosa sukkerspinn 7.april (pp1)
Lillemyri 9.April (1pp)
Aalesundfrøkna 17. April (9pp)
Candela ikm =? (3pp)
lillefrøken90 16.april (7PP)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)
Alba 87 10 desember (1pp)
Nyinovember 12.des. (1pp)
marmamma (2pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)
Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)
FrøkenUgla 30.januar (4pp)
Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)
Bonusmamma 25 februar (2pp)
Nussmuss 25. Februar (3pp)
Frupedersen 10.Februar (3pp)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...