Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 22 år gammel. Vært sammen med samboeren i 5 år.Jeg sluttet på pilla 19.februar, fikk Mens 24 feb, fikk ny mens 23 mars, så ut fra kalenderen skal mensen komme tilbake nå på lørdag.. håper selvfølgelig ikke at den gjør det men.. spennende dette! Hadde i starten av uken litt brunaktig slim i ett par dager, men ingenting nå lenger.. prøvde fra jeg sluttet på pilla, så pp2 er akkurat over, venter som sagt mens 19.04

Uff så kjedelig Frkwest86 :/

Masse klemmer <3

Får håpe ny spire sitter til oss alle snart <3

Har ikke kommet ut noe enda så vi liever bittelitt i håpet om at jeg bare ikke var kommet lenger på vei, men har mine tvil. Etter to forsøk på rad så blir man litt demotivert. Men jeg er helt sikker på at vi alle får til til slutt <3

Da kan jeg endelig bekrefte at jeg er GRAVID!! Etter 8 prøveperider, de to siste på Pergotime, dukket det endelig opp to etterlengtede streker.. :)

Et tips til alle dere som føler dere har prøvd en stund: bestill time hos gynekolog og be om en innvendig UL. Bare for å sjekke at alt er normalt.. Jeg gjorde dette etter 6mnd, og fikk påvist PCO. Gynekologen fortalte at dette mest sannsynlig var grunnen til at jeg ikke var blitt gravid, og satt meg på en enkel kur med Pergotime.. Deretter satt spiren etter 2. forsøk.. :)

Gratulerer kjempe masse<3

Hei :) jeg er 25 og kjæresten er 27. Jeg har 1 sønn på snart 6 fra før. Dette er vår første prøveperiode, og jeg har ikm ca 23 april. Har testet svakt postivt i 2 dager på strimmel fra billigtester, og svakt positivt i dag tidlig med en test fra apotek 1. Tør ikke helt å slippe jubelen løs før etter ikm, men krysser fingrene :)

Da kan jeg endelig bekrefte at jeg er GRAVID!! Etter 8 prøveperider, de to siste på Pergotime, dukket det endelig opp to etterlengtede streker.. :)

Et tips til alle dere som føler dere har prøvd en stund: bestill time hos gynekolog og be om en innvendig UL. Bare for å sjekke at alt er normalt.. Jeg gjorde dette etter 6mnd, og fikk påvist PCO. Gynekologen fortalte at dette mest sannsynlig var grunnen til at jeg ikke var blitt gravid, og satt meg på en enkel kur med Pergotime.. Deretter satt spiren etter 2. forsøk.. :)

Gratulerer kjempe masse<3

Tusen takk! :) håper det snart er flere her inne som kan si det samme.

Annonse

I dag er dagen kommet ! Vi begynner å prøve i dag. På appen jeg har lastet ned står det EL fra i dag og ut uken. Da blir det hankypanky hver dag :) Men er selvfølgelig bortreist i helgen. Men får ta en kjapp runde før jeg drar på fredagen, så går det vel fint :) 

Anonymous poster hash: 81806...971

Hei! Melder meg inn her. Er 26 og mannen 24. Vi har vært sammen i omtrent åtte år og snart gift i ett:) jeg slutta på hormonring i november, og vi går inn i pp4 nå, etter at syklusen min har vært litt tullete. Siste nå var på 60 dager, så usikker når el blir. Akkurat ferdig med mens. Er også blant de som føler at dette kommer til å ta laaang tid, mens alle andre rundt meg blir gravid stadig vekk. Ønsker alle lykke til:):)

Hei, jeg melder meg inn her jeg :-)
Jeg er 22år og det samme er samboer, vi har vært ilag i 7år og prøver nå på vårt første barn!
Kjekt med en slik gruppe vi kan snakke i.
Vi skal akkurat til med prøvingen, så ikm vil være 10.mai for oss.

Annonse

Oj, her har det kommet mange nye. Velkommen skal dere være. :D

Her går jeg å venter på at TR skal komme egentlig, forventer den rundt den 30, håper pp ikke blir lenger enn forje mnd. <_<

Etter en påske sammen med familien til sambo, deriblandt vår niese på 8 mnd så føler jeg meg bare mere klar. :fnise:

Hvordan går det med dere damer? Blitt våryr i dette vår været?? B)

Jeg har ikm i morgen^^ Og har de siste dagene fått super svake streker på testene mine:P Venter egentlig på å få en skikkelig test, har brukt opp de jeg hadde liggende, så nå venter jeg på de jeg har bestilt! :P

Har masse symptomer, og er nesten bombesikker på at jeg er gravid igjen! :)

Da er jeg tilbake her igjen! Vi mistet igår, var 5+6. Liten stund til vi kan prøve enda, men har troa for at neste spire skal klamre seg fast hele veien :) Går overaskende bra psykisk men har mye sterke smerter, så er sykemeldt ut uken.

Så kjedelig lillemyri<3 Masse klemmer<3

Jeg hadde blødninger en ukes tid da jeg mistet, fikk igjen mensen etter 35 dager, så det tok 4 uker :) så fikk jeg en syklus på 44 dager, og nå sitter jeg her og håper jeg er gravid igjen :)

Så spennende, Twiie! Krysser fingrene for deg! ♡ Snakket med legen i dag, og han så at jeg takler det font og kroppen også, så jeg trengte ikke nødvendigvis vente til menstruasjon, men vente til blødningene var over og jeg følte meg klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...