Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Liste over vi i 20-åra som prøver:

Forventet IKM:

Twiiie 17.mars (2pp)
Miffa 7. Mars (2 pp)
Frk B. 23. Mars (4 pp)

Aalesundfrøkna 12.mars (8pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:

HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)
Lille Ugla 4. Februar
Frupedersen 10.Februar (3pp)
Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)
Alba 87 10 desember (1pp)
Nyinovember 12.des. (1pp)
marmamma (2pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)

Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)
FrøkenUgla 30.januar (4pp)
Bearplace 15.februar (4pp, 3pp etter SA)
Bonusmamma 25 februar (2pp)
Nussmuss 25. Februar (3pp)

Endret av Bearplace

Fortsetter under...

Så gøy at du har blitt gravid bearplace :D Gratulerer! Hvordan er formen?

Hihi jeg vet :D Formen er veldig fin. Syns jeg nesten har litt for lite symptomer! Er trøtt, men ikke sånn at jeg ikke kan leve med det, jeg har fått ømme pupper siste uken og ofte på kveldstid har jeg litt mensmurring.. Det er vel eneste.. 1.legetime om 6 dager, da jeg 7+0, så det blir spennende :) Hvordan går det med deg?

Mensmurring er vanlig:D Var det eneste symptomet jeg hadde IKM dagen! Går fint med meg også, har sluppet unna alt av ille ting som kvalme og bekkenplager foreløpig. Sliter mest med energien, trodde den skulle komme i 2.trimester men neida.. Hehe:) Kjenner stadigvekk kiling på innsiden, men ingen tydelig spark utenfra enda. Og venter fortsatt på magen, sukk! Trodde den skulle være her nå:P Kommer vel snart! Husker alt ble så virkelig på første legetime:) Har dere fortalt nyheten til noen?

Noen andre jenter som nærmer seg testing enda? Krysser fingrene for dere:) Jeg fikk forresten helg negativ test 11 dpo, supersvak 13 dpo på kvelden, og mer positiv på selve IKM dagen.

Tok en ny test igår som var negativ..:/ har ikke flere tester igjen, så det blir ikke noe mer testing før neste uke en gang! Fikk liksom opp håpet og så forsvant det..

Bor på Hadeland forresten! Så noen lurte på hvor folk var fra.:)

Annonse

Mensmurring er vanlig:D Var det eneste symptomet jeg hadde IKM dagen! Går fint med meg også, har sluppet unna alt av ille ting som kvalme og bekkenplager foreløpig. Sliter mest med energien, trodde den skulle komme i 2.trimester men neida.. Hehe:) Kjenner stadigvekk kiling på innsiden, men ingen tydelig spark utenfra enda. Og venter fortsatt på magen, sukk! Trodde den skulle være her nå :P Kommer vel snart! Husker alt ble så virkelig på første legetime:) Har dere fortalt nyheten til noen?

Noen andre jenter som nærmer seg testing enda? Krysser fingrene for dere:) Jeg fikk forresten helg negativ test 11 dpo, supersvak 13 dpo på kvelden, og mer positiv på selve IKM dagen.

I dag er det ganske kraftige "menssmerter" både i livmor og i korsrygg.. Var hele dagen :( Men ikke noe blødning så håper at det ikke er noe galt.. Men håper på en tidlig UL.

Jeg har fortalt det til to venninner, men ingen andre. Neste helg skal søstern til min samboer få vite det, da vi skal dit på vin og spillekveld :P Og tenker vente med de andre til vi har vært på UL. om vi ikke får tidlig Ul så betler vi for en i uke 9-11 tenker jeg :)

Jeg har også fortalt det til to venninner :) Så fortalte vi det til svigermor og lillesøsteren til samboer(blir feil å kalle henne svigerinne når hun ikke er 18 en gang), for å ha noen voksne/en voksen å snakke med det om, og litt veiledning.

Fortalte det til ei på jobben i dag, både fordi jeg kjenner henne godt óg for at minst èn vet hvorfor jeg evt ringer og er syk, eller kommer noen timer senere enn vanlig.

Ellers får ingen fler vite noe før uke 10-12, eller etter tidlig UL!

Offentlig blir det ikke før uke 13-14(evt Facebook enda litt senere når magen er der).

Er det normalt å fortelle det på den måten?

Jeg vil fortelle det til mamma, pappa, bror og svigersiden etter en tidlig UL, facebook får vente til magen kommer ja :) 

Sånn du sa du har fortalt syns jeg hørtes normalt ut ja, var det det du mente :P?

Haha, ja, var det jeg mente :P Så bra! Gleder oss til og fortelle det til resten av familien :)

Det var det vi tenkte også(utenom svigermor), inkl besteforeldre!

Tenkte å fortelle det ved å ha med/vise et bilde fra ultralyden:)

Annonse

Dag 53 i syklusen idag. Ingen tegn til mens..

Huff! Vet hvordan du har det! Jeg er nå på dag 75..

Er så kjedelig! Godt å vite at det ikke bare er meg i den situasjonen. Blir så engstelig på at det er noe annet som kan være feil. Men vi får krysse fingrene på at det kommer snart, eller at det plutselig dukker opp to blå på testen istede :) hehe lov å håpe :laugh:

Hei alle dere flotte jenter :)

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært her inne, har ikke fått lest gjennom hele tråden.

Men jeg titter innom for å motivere dere litt :)

Jeg er selv gravid, i uke 15. Vi stressa veldig, og ville bli gravide så fort som mulig siden vi allerede hadde bestemt oss for å få barn. Jeg sluttet på p-pillen i oktober, hadde pillemens, å fikk så vanlig mens i november. Men så måtte vi vente litt før vi kunne begynne prøvinga, siden jeg skulle gjennom en runde me mange røntgenbilder o.l.

Jeg kjøpte ørten "sparepakker" med billigstrimler, både eggløsningstester og graviditetstester. Vi "koste" oss veldig i den perioden vi regna ut at jeg skulle ha eggløsning. Det var faktisk slik at vi ble leie av å ha oss, det lå liksom noe "stressende" over det... og vi følte vi MÅTTE få det til akuratt da. Når jeg trodde eggløsningsperioden var over, ga vi liksom litt faen å tenkte ok, nå slipper vi å stresse mer, så får vi bare se hvordan der går. (ja, jeg trodde jo at jeg hadde eggløsning selv om jeg ikke fikk positiv el-test, men hadde alle el-symptomer)

MEN, når alt stresset var over, og vi koste oss i senga fordi vi ville og hadde lyst, ikke fordi vi følte vi måtte pga eggløsning, det var DA jeg ble gravid :) :) Jeg hadde nok noe forsinket eggløsning den mnd, men det skyldtes nok at vi stresset sånn me å bli gravide. Så kjære jenter, IKKE STRESS!!! :) Ja, det er lett for meg å si, siden jeg selv ER gravid, men prøv i hvertfall å ikke stress med det, det virker negativt på kroppen, tro meg :)

Jeg tok ørten billigstrimler, (graviditetstester) og alle var like blenda hvite, så tok jeg en CB test i samme urin, og den lyyyste "gravid". Så ikke fortvil om dere får blendahvite billigstrimler, og enda ikke har fått TR, det kan fortsatt være håp :)

Lykke til alle dere <3<3

Hellu damer :)

Dette kan jo bli en morsom pp :P iogmed at jeg stortsett er borte fra samboeren min denne pp måneden :P Hjemme på permisjon denne helgen :) Hvem vet? kansje er vi heldige :P

Det jeg har funnet ut, er at sist hadde jeg en syklus på 35 dager, så har prøvd å regne ut når EL kan være:P

Hvis jeg regner ut ifra 28 dagers og 35 dagers syklus så kommer jeg fram til dette:

Jeg kan ha EL fra ca 28.Feb - 12.Mars

Jeg kan ha IKM fra ca 16.Mars - 23.Mars

Vi får bare vente i spenning på se :P Tror muligens løpet er kjørt, da jeg tror jeg hadde EL tidligere i uken :P

Endret av Twiiie
Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Skjønner ingenting :( Ingen tr har kommet. Testen jeg tok i går på ettermidagsurin som var negativ da, har en svak rosa strek i dag, men den er jo ugyldig nå siden det har gått ett døgn. Så tok jeg test nå, negativ.... Det står jo at om man er forsinket skal den kunne påvise graviditet uansett når på dagen man tar den. Så siden den fra i går ikke lenger er gyldig og den i dag er negativ, er jeg vel ikke gravid da ?

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg er så latterlig føler jeg, der jeg trippa inn på do med test i handa, skråsikker på å få to streker siden tr er forsinka. Det var så skjegget i postkassa følelse når den ble blank hehe. Men men, antar jeg bare må vente på tr da :)

Hei alle sammen :)

Slenger meg på her jeg, hvis det er greit :)

Jeg er en kvinne på 25 år, sammen med min herlige samboer, han er også 25. Og vi er sammen på sjette året nå. Vi bor midt i Stavanger, og her trives vi godt.

Jeg tok siste p-pille i slutten av februar, fikk mensen like etterpå, men tenker å ikke begynne sånn helt offisielt før etter neste mens.

Hei dere jenter!:) Noen som har peiling på el tester,sånn strips. Testa nesten positivt i går kveld å da klarte jeg selvfølgelig ikke å dy meg så jeg måtte teste i dag til morgenen også. ( vet at du helst ikke skal teste i morgen urin) og i dag var den postitiv ,jippi!! :) så da er i mitt spørsmål ,vet dere hvor lang tid det tar før egget slippes?har lest så forskjellige ting, og er det allerede for sent å ha sex når testen er postitiv?

Håper så det klaffer denne mnd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...