Gå til innhold

Anbefalte innlegg

IKM utsatt, så må bare endre litt på listen :)

Forventet IKM:
Frupedersen 10.Februar (3pp)
Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)
Bonusmamma 27 februar (2pp)

Frk B. 3. Mars (3 pp)

Twiiie 17.mars (2pp)

Miffa  7. Mars (2 pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv testarrow-10x10.png:
Lærke_J 12. november (2pp)
Anekdote 14. November (2 pp)
Regine 7. desember (7pp)
014 9.desember (3pp)
Moli24 17. Desember (7pp)
Lingwipande 28.desember (3pp)
Mimi87 31 desember(3pp)
FruLulle 01. Januar 2014 (3pp)
Storejenta og lillejenta 02. januar
KlarForBarnNr2 07. Januar (pp5)
Kosti 12.januaer (3pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)
Candela 20. januar (2pp)
HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)
Lille Ugla 4. Februar

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)
Alba 87 10 desember (1pp)
Nyinovember 12.des. (1pp)
marmamma (2pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)
Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)
FrøkenUgla 30.januar (4pp)

Bearplace 16.februar (5pp)

Fortsetter under...

Annonse

Hei :) vi er begge 23 år og har nettopp hatt en SA i helgen i uke 8. Det var uplanlagt men vi ønsker å prøve igjen. Jeg har en sønn på 3 år fra tidligere forhold.

Når kan eggløsningen komme tilbake?

Uff, Så trist da :( :( Ikke noe moro! Sender deg en god varm klem !

Og der fikk jeg telefon som bekreftet legens mistanke om pcos..

Hva er pcos??

Hormonforstyrrelser som bla ofte gir vanncyster på eggstokkene, som igjen gjør det vanskelig å bli gravid..

Kjenner jeg mister litt av forhåpningene for å bli gravid nå..

Hva er pcos??

Hormonforstyrrelser som bla ofte gir vanncyster på eggstokkene, som igjen gjør det vanskelig å bli gravid..

Så trist :( Krysser fingrene for at det går din vei likevel <3

Hva er pcos??

Så trist :( Krysser fingrene for at det går din vei likevel <3

Takk! Har heldigvis en samboer som er ganske så optimistisk likevel:)

Annonse

Jeg har jente fra før så hadde vært fint å fått en gutt denne gangen :-) hvilket som helst kjønn er hjertelig velkommen :-) økonomisk sett har har jeg tatt vare på alt av klær etter jenta, så da er det beste å få jente :-)

Venter enda på TR eller ingen TR. Jeg har hatt utrolig vondt i hodet de siste dagene og feberfølelse i kroppen, veldig trøtt samt at det småstikker/presser i områdene der nede og i korsryggen, det har det gjort i en uke nå. Målte tempen tidligere i dag å da viste den plutselig 37,3 og min pleier å ligge på 36,6-36,8. Men nå er den gått litt ned igjen til 36,9. Spennende. IKM er i følge kalender appen er på fredag men, ifølge EL budre den vært senest nå så vi får se   :wub: 

så spennende, vil-bli-mamma  :Nikke: 

Idag er jeg 7-8 dpo.. fikk pittelitt spotting i dag, og har hatt mensmurringer et par dager nå. venter ikke mensen før om en uke. Er dette et tidspunkt det kunne kommet en festeblødning? Det kjennes ut som TR kommer, men det gjør hun jo ikke. 

Jeg er 18 og prøver på barn nå. Så du er ikke den yngste ;)

Hei:) jeg er 20 og samboeren min er 21 og vi vil gjerne ha barn nåhttp://www.klikk.no/forum/barnimagen/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png har gått på cerazett i 1 år, men sluttet på den fredag 12.april, så altså ikke så lenge siden.. Vet ikke om jeg har fått EL enda, men tenkte å ta en test om 2 uker og se:)

Lurte også på hva folk syns om å få barn i så "ung" alder? Føler ikke jeg får så veldig mye støtte... :/

Jeg skulle hatt tr på mandag senest. Fortsatt ikke noe tegn, men har ingen symptomer, lurer litt på om jeg kan ha gått tilbake til helt sinnsyke sykluser, med nesten 3 mnd uten tr og 6 uker med tr. Så jeg venter litt å ser det ann:)

Hvorfor dukker alltid tr opp når jeg sitter med en god følese at denne mnd klaffet det..Blir like skuffet hver gang :/ Flere som føler de treffer eggløsning,men ingenting skjer? Ble gravid rett etter pille slutt i oktober,men mistet i november.

Heisann! smile.gif har akuratt laget meg konto her, så er veldig ny. Skulle så gjerne hatt svar på noen spørsmål. Jeg sluttet på Mercilon i oktober etter å ha brukt det i ca 5 år. Hadde da en syklus på 91 dager før mensen kom tilbake. Siden har den vært på 35 og 37 å idag er jeg på dag 42 og har ikke fått annet en brun utflod. Ingen symptomer på at mensen skal komme. Tok en test idag, å den var negativ. Hvor lang tid skal det ta før syklusen stabiliserer seg tro? Er veldig takknemlig for svar smile.gif

Heisann! smile.gif har akuratt laget meg konto her, så er veldig ny. Skulle så gjerne hatt svar på noen spørsmål. Jeg sluttet på Mercilon i oktober etter å ha brukt det i ca 5 år. Hadde da en syklus på 91 dager før mensen kom tilbake. Siden har den vært på 35 og 37 å idag er jeg på dag 42 og har ikke fått annet en brun utflod. Ingen symptomer på at mensen skal komme. Tok en test idag, å den var negativ. Hvor lang tid skal det ta før syklusen stabiliserer seg tro? Er veldig takknemlig for svar smile.gif

Hei:)

Jeg tok ut pstaven i september og har enda ikke fått stabil syklus. Men nå har jeg pcos også!

Heisann! smile.gif har akuratt laget meg konto her, så er veldig ny. Skulle så gjerne hatt svar på noen spørsmål. Jeg sluttet på Mercilon i oktober etter å ha brukt det i ca 5 år. Hadde da en syklus på 91 dager før mensen kom tilbake. Siden har den vært på 35 og 37 å idag er jeg på dag 42 og har ikke fått annet en brun utflod. Ingen symptomer på at mensen skal komme. Tok en test idag, å den var negativ. Hvor lang tid skal det ta før syklusen stabiliserer seg tro? Er veldig takknemlig for svar smile.gif

Hei:)

Jeg tok ut pstaven i september og har enda ikke fått stabil syklus. Men nå har jeg pcos også!

Er så kjedelig at det skal ta så lang tid etter bruk av prevansjon.. Spesielt når man har såå lyst på to blå. Spesielt når typen min er like håpefull hver gang. Det værste er bekymringene om sterilitet osv. Det er vell en tanke alle kommer innom når man prøver. Har startet på bidronningele. Det skal visst hjelpe. Er godt legene har så god kunnskap disse dager at hvis man har fertilitetsproblemer så finnes det løsninger. 

Jeg vet om mange som har prøvd å bli gravide i mange år. Å når de først har sluttet å prøve så skjer det! Rart det der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...