Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag tidlig så jeg litt rødt på do papiret, håpet at det ikke var tante som kom. MEN, det er definitivt tante som har kommet, nå har jeg så mensensmert at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg. Kjenner igjen smertene fra da jeg ikke gikk på p-piller. Det gjør både vondt i kårsryggen og nede på magen!!. F*** så vondt. Noen som har tips til hvordan dempe smerten, den smerten jeg har hatt på p-* har gått greit men denne ikke f***. De store smertene kom nå etter lunsj..

Håper på hjelp... :sukk:

Føler jeg er på skikkelig symptomjakt :P Ikm i dag, men ingen positiv test...

Brystene begynte noen dager tidligere å bli vonde, også har jeg vært skikkelig trøtt den siste uken. Trøttere enn vanlig... :) Hadde også litt stikninger nede i livmoren tidligere i uken, så håper på ny spire <3

Tester sikkert ikke positiv før neste uke en gang :P

Samboeren min spurte i går om jeg er gravid igjen,(Ettersom at jeg gjør så mye rart og vært så trøtt) men kunne ikke gi han noe svar:P Bortsett fra at jeg ikke har fått mensen enda  :P

Har enda sluppet unna kvalmen jeg hadde sist, da ble jeg kvalm uken før ikm :P

Annonse

Velkommen Vær86! :)

Jeg er på dag 20 idag. Har mensmurring og litt lys lys rosa farget utflod. Hadde dette for to dager siden også. Men da mindre enn idag. Vet ikke når EL var, men vil tippe jeg er ca. 6 eller 7 DPO. Kan man ha mensmurring ved feste feks? Og at det er derfor det er en minimal blødning og kanskje... 

Hadde jo litt lys rosa utflod forrige måned uten at det var noe spire. Men hadde ikke murring så tidlig om jeg ikke husker feil.. Blir en spennende uke! Tenker ta en test på fredag, Valentines.. Hihi at det hadde vært en søt gave til samboern om den er positiv:P Er jo da et par dager før IKM så er jo ikke sikkert utslag. Men vil se ;)

Forventet IKM:
Frupedersen 10.Februar (3pp)
Bearplace rundt 16-19 februar(5pp)
Vil-bli-mamma 20. Februar (4pp)
Bonusmamma 22 februar (2pp)

Frk B. 3. Mars (3 pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:
Lærke_J 12. november (2pp)
Anekdote 14. November (2 pp)
Regine 7. desember (7pp)
014 9.desember (3pp)
Moli24 17. Desember (7pp)
Lingwipande 28.desember (3pp)
Mimi87 31 desember(3pp)
FruLulle 01. Januar 2014 (3pp)
Storejenta og lillejenta 02. januar
KlarForBarnNr2 07. Januar (pp5)

Kosti 12.januaer (3pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)
Candela 20. januar (2pp)
HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)
Lille Ugla 4. Februar 

Twiiie 9.Februar (Ny 1pp etter SA)
Miffa  9.Februar (1 pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)
Alba 87 10 desember (1pp)
Nyinovember 12.des. (1pp)
marmamma (2pp)

Oslomama 19. januar(1pp etter SA)
Lillelura *GRAVID* 20.januar (2pp)

FrøkenUgla 30.januar (4pp)

Da er snart TR ferdig igjen å ny IKM er satt til 3 mars, siden jeg hadde 23 dager sykelus denne gangen. :)

Jeg får vel komme inn her igjen. Vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være akkurat nå. Jeg mister igjen. Så skal sette i gang med alt i mårå for å få ut alt. Sniker nok litt, men det skriftliga vet jeg ikke hvor aktiv jeg kommer til å ver.

Jeg får vel komme inn her igjen. Vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være akkurat nå. Jeg mister igjen. Så skal sette i gang med alt i mårå for å få ut alt. Sniker nok litt, men det skriftliga vet jeg ikke hvor aktiv jeg kommer til å ver.

:klem:  :klem:

Heihei!

Har fulgt denne tråden en stund,synes det er veldig spennende å lese om prøvingen deres  :rolleyes:

Jeg er 22 år gammel og samboeren min er 24,og har ikke startet prøvingen ennå, selv om vi har veldig lyst  :fnise: må spare litt penger først  :roll:

Jeg bare lurer på om det er noen her som har erfaring med prøving etter å ha sluttet på minipille (jeg bruker Cerazette).. Kan være kjekt å vite mtp planlegging  :icon_lol:

Og hvor er det man kan kjøpe disse billigstrimlene dere snakker så varmt om? Både EL-test og graviditets-test..

Huff da :( håper det snart flytter inn en ny spire som blir der i 9 mnd.

Annonse

Heihei!

Har fulgt denne tråden en stund,synes det er veldig spennende å lese om prøvingen deres :rolleyes:

Jeg er 22 år gammel og samboeren min er 24,og har ikke startet prøvingen ennå, selv om vi har veldig lyst :fnise: må spare litt penger først :roll:

Jeg bare lurer på om det er noen her som har erfaring med prøving etter å ha sluttet på minipille (jeg bruker Cerazette).. Kan være kjekt å vite mtp planlegging :icon_lol:

Og hvor er det man kan kjøpe disse billigstrimlene dere snakker så varmt om? Både EL-test og graviditets-test..

Hei. Velkommen :) vet mange kjøper på ebay. Selv har jeg kjøpt på www.billig-tester.no og er veldig fornøyd. Jeg kjøper heller stav enn strimler. Synes det er enklere å tolke. Har brukt graviditet bare, for har cbfm. Håper dere finner ut at dere kan prøve snart da :)

Heihei!

Har fulgt denne tråden en stund,synes det er veldig spennende å lese om prøvingen deres  :rolleyes:

Jeg er 22 år gammel og samboeren min er 24,og har ikke startet prøvingen ennå, selv om vi har veldig lyst  :fnise: må spare litt penger først  :roll:

Jeg bare lurer på om det er noen her som har erfaring med prøving etter å ha sluttet på minipille (jeg bruker Cerazette).. Kan være kjekt å vite mtp planlegging  :icon_lol:

Jeg gikk på Cerazette i mange år, sluttet på de to ganger, første gang var for 3 år siden. Blitt gravid 3 ganger totalt, 1 gang uplanlagt og da abort, ble "gravid" i fjor sommer  på pillen (streifeegg/kjemisk) men nå for alvor sluttet jeg i september, og ble gravid  to uker senere. Skjønte ikke helt hvordan det gikk så raskt, men mistet da i uke 5-6. Så har holdt på siden september. Men vil si det egentlig gikk ganske raskt begge gangene.. Men har jo ikke blitt gravid igjen etter spontanaborten i oktober. Hatt veldig ustabile sykluser både på pillen og etter SA.

Det er min erfaring.. :) Vi tenkte det kunne ta veldig lang tid så sluttet bare plutselig siden det kunne ta tid.. Om dere ikke er helt klare enda, ville jeg sluttet og så evnt brukt kondom frem til dere er klare :) Så er man sikre på alt er ute av systemet og kroppen er tilbake i "modus" når dere er klare ;)

Litt rotete innlegg, men håper du fikk noe ut av det!

Jeg har kjøpt mye på eBay, har ikke så gode erfaringer med billigstrimler fra eBay, men alle graviditetstest-staver og CB tester jeg har hatt derfra her vært veldig sikre hver gang :) Har ellers kjøpt fra Billige-tester.no og apoteket :)

Uff :( Stor varm klem til deg! Tips; kjøp deg en varmepute/varmeflaske, jeg syns den var veldig god å ha <3

Gjest candela

Beklager, har virkelig vært lite aktiv her! Det har litt å gjøre med at jeg har sinnsykt lange sykluser (har hatt mensen 2 ganger siden jeg sluttet på p-pillen i juli 2013, siste gang var 18 november). Så venter egentlig på at mensen skal komme, i håp om at syklusene skal normalisere seg. Så er jo egentlig i 2 pp enda, selv om vi har prøvd i mange mnd. Har tatt en og annen billigtest nå og da, bare for å sjekke at jeg ikke er gravid! Fikk knallpositiv eggløsningtest + symptomer den 6 januar, men tror ikke kroppen klarte å slippe egget.. da skulle jeg vel ha fått mensen ca 14 dager etter! Det skjedde ihvertfall da jeg hadde mensen sist i november.. akkurat 14 dager etter positiv eggløsningstest!

Så jeg følger dere, og heier på dere! Godt å være en plass sammen med andre som er i prøver-situasjonen! Har ingen å prate med om det i min omgangskrets, da jeg ikke vil fortelle om det til noen at vi prøver :) Er jo forsåvidt glad for det nå, i og med at syklusen skulle bli så ute av kontroll!

tok en billigstrimmel i stad, en svaaaaaak svak strek i riktig lys.. Men er nok desverre bare meg som ser den :P Har lagt opp et bilde på siden min om noen vil se og tolke..

Hihi som sagt, er nok bare jeg som ser den ;) 6 til 9 dager til IKM ..

Slenger meg på her.

Jeg er 20 (blir 21 )og samboer er 21. (blir 22) for å si litt om oss så har vi snart bodd i lag i 3 år. Vi eier egen leilighet og har hver vår bil. Begge er i jobb, han er i full jobb og jeg er i ca 70-80 % stilling.

vi er nå i pp2. Forventet ikm var 04.02

Og har enda ikke fått den.

Har tatt en polsk graviditetstest, som jeg forhåpentligvis tok feil.

Var en slik med et lite rør,så jeg skulle dryppe urin i en rute. Tok 3 små drypp og testen ble negativ.

Får løpe til butikken ila. Uken om jeg fortsatt ikke har noen tegn til mensen og kjøpe meg noen tester!!!

X'er fingrene

Hei :)

Jeg er 23 og samboer 30, vi har vært sammen i 5 år. Har egentlig satt prøvingen bittelitt på vent siden jeg utredes etter 4 Sa og 1 MA (oktober 2013), vi har ingen barn fra før av, men ønsker oss veldig iallefall 1 barn, Skal ta siste blodprøver denne mnden, hittil har de ikke funnet noe galt, Så håper at jeg kan bytte gruppe etter sommeren seinest :)

Hei. Velkommen :) vet mange kjøper på ebay. Selv har jeg kjøpt på www.billig-tester.no og er veldig fornøyd. Jeg kjøper heller stav enn strimler. Synes det er enklere å tolke. Har brukt graviditet bare, for har cbfm. Håper dere finner ut at dere kan prøve snart da :)

Jeg gikk på Cerazette i mange år, sluttet på de to ganger, første gang var for 3 år siden. Blitt gravid 3 ganger totalt, 1 gang uplanlagt og da abort, ble "gravid" i fjor sommer  på pillen (streifeegg/kjemisk) men nå for alvor sluttet jeg i september, og ble gravid  to uker senere. Skjønte ikke helt hvordan det gikk så raskt, men mistet da i uke 5-6. Så har holdt på siden september. Men vil si det egentlig gikk ganske raskt begge gangene.. Men har jo ikke blitt gravid igjen etter spontanaborten i oktober. Hatt veldig ustabile sykluser både på pillen og etter SA.

Det er min erfaring.. :) Vi tenkte det kunne ta veldig lang tid så sluttet bare plutselig siden det kunne ta tid.. Om dere ikke er helt klare enda, ville jeg sluttet og så evnt brukt kondom frem til dere er klare :) Så er man sikre på alt er ute av systemet og kroppen er tilbake i "modus" når dere er klare ;)

Litt rotete innlegg, men håper du fikk noe ut av det!

Jeg har kjøpt mye på eBay, har ikke så gode erfaringer med billigstrimler fra eBay, men alle graviditetstest-staver og CB tester jeg har hatt derfra her vært veldig sikre hver gang :) Har ellers kjøpt fra Billige-tester.no og apoteket :)

Takk for gode svar! :)

Vi får bare,som alle andre, være forberedt på at det kan ta tid når vi først begynner å prøve  :) håper det er ganske snart,vi er så verpesyke begge to  :wub:  uansett har kroppen helt sikkert ikke vondt av en lengre periode hvor syklusen styres av kroppen selv og ikke av piller..

Jeg følger stadig med dere som prøver likevel,krysser fingrene hver eneste uke  :blomst:

Da er EL over for denne gangen, og vi fikk kun lagt inn aksjer èn gang dagen før EL, men krysser fingrene for at soldatene er sterke nok og karrer seg fram! :-)
Nå starter den sinnsykt lange ventetiden!!  :sleeping: starter med wild yam imorgen - en ukes tid, så får det gå som det går :)

Endret av bonusmamma

Bah! Jeg bli snart gal! xD Ikm var på søndag, testet i går, negativ...

MEN Puppene mine blir ømmere for hver dag, magen er i ubalanse, masse rommling og styr, og er siiinsykt trøtt...  Noen kvelder før, så skulle jeg hente klærne som var ferdig i tørketrommelen, presterte å gå til fryseren og åpne den å se neddi, for så å finne ut, hva i all verden var det jeg skulle! xD Skal sies at tørketrommelen er i samme rom som fryseren, men uansett! xD Så konklusjonen min er d må da være NOE på gang! ;)

Bah! Jeg bli snart gal! xD Ikm var på søndag, testet i går, negativ...

MEN Puppene mine blir ømmere for hver dag, magen er i ubalanse, masse rommling og styr, og er siiinsykt trøtt...  Noen kvelder før, så skulle jeg hente klærne som var ferdig i tørketrommelen, presterte å gå til fryseren og åpne den å se neddi, for så å finne ut, hva i all verden var det jeg skulle! xD Skal sies at tørketrommelen er i samme rom som fryseren, men uansett! xD Så konklusjonen min er d må da være NOE på gang! ;)

"noe" kan være pms. Men så lenge TR uteblir er det håp  :)

Anonymous poster hash: 6711c...f55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...