Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det frklena?

Synes dere damer er utrolig stille her inne.. :fnise:  Har alle gitt opp, eller er alle gravide? Hehe

Jeg regner på når EL var forrige syklus ettersom jeg sitter med TR nå, og den var som jeg tenkte den éne uken med 5/6 dagers sengepause, så vi traff ikke EL. Greit å vite at det var derfor det ikke klaffet, så får vi prøve å treffe i februar i stedet :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hehe ikke gitt opp :D Litt usikker på om jeg har hatt EL enda, skulle hatt i helgen. Men vi legger inn aksjer hver dag så lever i håpet om positiv test 11 februar. Lenge til da, usj :P

Håper dere får det til i februar bonusmamma :)

Litt stille ja for er litt lei :-( tok en billigstrimmel igår morges som ble svaaakt svakt positiv, men en CB digital som viste ikke gravid :-( ikm var igår så får jo bare vente på tr som nok bare er forsinket. Etter p-sprøyte er nok ikke kroppen enda kommet ordentlig igang :-(

Forventet IKM:
Kosti 12.januaer (3pp)
Oslomama 19. januar(1pp etter SA)
Candela 20. januar (2pp)
Lillelura *2pp* 20.januar (2pp)
Vil-bli-mamma 21. januar (3pp)
FrøkenUgla 30.januar (4pp)
Safira07 01.februar
HoneyBooBoo 03.Februar (1pp)
Lille Ugla 4. Februar 
Miffa 11.Februar (1 pp)
Frk B. 11. Februar (2 pp)
Frupedersen 10.Februar (3pp)

Bearplace rundt 16-19 februar(5pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:
Lærke_J 12. november (2pp)
Anekdote 14. November (2 pp)
Regine 7. desember (7pp)
014 9.desember (3pp)
Moli24 17. Desember (7pp)
Lingwipande 28.desember (3pp)
Mimi87 31 desember(3pp)
FruLulle 01. Januar 2014 (3pp)
Safira07 03. Januar 2014
Storejenta og lillejenta 02. januar
KlarForBarnNr2 07. Januar (pp5)

Bonusmamma 21 januar (1pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)
Alba 87 10 desember (1pp)
Nyinovember 12.des. (1pp)
Twiiie 15.Desember (1pp)
marmamma (2pp)

Annonse

Forventet IKM:
Kosti 12.januaer (3pp)
Candela 20. januar (2pp)
Safira07 01.februar
Lille Ugla 4. Februar 
Miffa 11.Februar (1 pp)

Bonusmamma 22 februar (2pp)

Regine 7. desember (7pp)
014 9.desember (3pp)
Mimi87 31 desember(3pp)
Safira07 03. Januar 2014

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Mon 23 (1pp)
Fru86
Twiiie 15.Desember (1pp)
marmamma (2pp)

Jeg er nok litt stille for jeg går egentlig bare å venter.. :) Enten på tr eller symtomer. I går hadde jeg veldig vondt i hele nedre del av magen (den delen under bokskanten) Jeg sa dette til sambo å da fikk jeg som svar at tenk om det var en lite en inni der. :fnise:  i følge el-kalkulatorer skal jeg ha el mellom den 25 og 30, men aner ikke hvordan jeg kjenner om jeg har el. :huh:  Har aldri kjent etter, å når jeg leser om dere som kjenner på tapper, hvilken tapp hvor finner jeg denne. :huh:  :fnise:  Sånn jeg å sambo prøver så kan det sikkert ta noen mnd, vi stresser ikke i det heletatt med å bli gravide. Eneste tiltake er at vi har slutta å bruke prevangsjon. :)

Kan noen hjelpe meg med å finne symtomer på el? og hvor/hvordan fungerer denna tappen. ?!? :P

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg er nok litt stille for jeg går egentlig bare å venter.. :) Enten på tr eller symtomer. I går hadde jeg veldig vondt i hele nedre del av magen (den delen under bokskanten) Jeg sa dette til sambo å da fikk jeg som svar at tenk om det var en lite en inni der. :fnise:  i følge el-kalkulatorer skal jeg ha el mellom den 25 og 30, men aner ikke hvordan jeg kjenner om jeg har el. :huh:  Har aldri kjent etter, å når jeg leser om dere som kjenner på tapper, hvilken tapp hvor finner jeg denne. :huh:  :fnise:  Sånn jeg å sambo prøver så kan det sikkert ta noen mnd, vi stresser ikke i det heletatt med å bli gravide. Eneste tiltake er at vi har slutta å bruke prevangsjon. :)

Kan noen hjelpe meg med å finne symtomer på el? og hvor/hvordan fungerer denna tappen. ?!? :P

Tappen vet jeg ikke stort om. Men jeg kan dele mine erfaringer med hordan jeg kjenner at jeg har El :) Jeg blir faktisk ganske grinete når jeg har El, puppene blir ømme, jeg får murringer og stikkinger i magen, blir oppblåst og livmor kjennes hoven ut. I tilegg får jeg eggeløsningsslim. Da er utfloden så slimete at når jeg tørker meg ligger den oppå papiret istedet for å trekke inn i det. Hvis man ikke synes det er for ekkelt, kan man kjenne på utfloden, hvis den er så slimete at du kan strekke den så er det eggeløsningsslim. Dvs du tar litt mellom tommel og pekefinger, klemmer den sammen og så når du løfter fingrene fra hverandre så blir det en slimete tråd mellom fingrene.

Folk merker forøvrig EL forskjellig så det er ikke sikkert du merker alle eller noen av de tingene jeg nevner. Men prøv å kjenn etter når du er ca en uke etter ferdig mens, så vil du kanskje merke noe av det :)

Hører vel også til her etter jeg hadde en sa i november. Ble gravid rett etter pille slutt, så håpte det ble like "lett" denne gang. Men den dumme mensen har kommet hver mnd siden, hehe! :) må vel kanskje gi kroppen litt tid.. Bedre lykke neste mnd! :)

Hører vel også til her etter jeg hadde en sa i november. Ble gravid rett etter pille slutt, så håpte det ble like "lett" denne gang. Men den dumme mensen har kommet hver mnd siden, hehe! :) må vel kanskje gi kroppen litt tid.. Bedre lykke neste mnd! :)

samme som meg, hadde BO i slutten av november. Krysser fingrene for at det klaffer i februar :) Masse lykke til!

Lykke til du ogå!! :) Driver du å temper for å finnne eggløsning bonusmamma? Jeg har kun brukt appen min for å skjekke eggløsning, føler den stemmer nok så greit, merker smerter i nedre del,har også en del slim/utflod som ser ut eggløsningslim ,blir oppblåst og noen ganger har jeg merket nipplene har blitt ømme. Men det er jo ikke sikkert det stemmer.

Lykke til du ogå!! :) Driver du å temper for å finnne eggløsning bonusmamma? Jeg har kun brukt appen min for å skjekke eggløsning, føler den stemmer nok så greit, merker smerter i nedre del,har også en del slim/utflod som ser ut eggløsningslim ,blir oppblåst og noen ganger har jeg merket nipplene har blitt ømme. Men det er jo ikke sikkert det stemmer.

Takk  :hug: 

Nei, jeg temper ikke. Aldri helt skjønt det der, så jeg.. gjør det ikke! Hehe.. Jeg har også en app for å holde oversikt over hvilken dag jeg er på, men jeg har ustabile sykluser, så den stemmer aldri iforhold til når jeg egentlig har EL... Har heller aldri hatt noen symptomer på EL, så jeg har aldri visst når den har vært!  :forvirra: 

Denne måneden skal jeg teste på billigstrimler (har hamstret), og håpe jeg skjønner når den er positiv, og hååpe jeg treffer da. Traff ikke forrige måned (regnet EL nå som jeg visste hvor lang syklusen min var, den var en uke etter hva appen antok).

Du har et godt utganspunkt når du har så mange EL-symptomer da!! :) Og hvis du har stabil syklus. Send over litt stabiliseringstøv hit :fnise:

Endret av bonusmamma

Annonse

Hvordan går det frklena?

Synes dere damer er utrolig stille her inne.. :fnise:  Har alle gitt opp, eller er alle gravide? Hehe

Jeg regner på når EL var forrige syklus ettersom jeg sitter med TR nå, og den var som jeg tenkte den éne uken med 5/6 dagers sengepause, så vi traff ikke EL. Greit å vite at det var derfor det ikke klaffet, så får vi prøve å treffe i februar i stedet :)

Fortsatt ikm, så nå er det 17 dager siden jeg egentlig skulle hatt tr. Så tror jeg har hoppet over el. Ettersom jeg har null symptomer og negativ gtest. :/ 

Lykke til neste periode!! :D

Fortsatt ikm, så nå er det 17 dager siden jeg egentlig skulle hatt tr. Så tror jeg har hoppet over el. Ettersom jeg har null symptomer og negativ gtest. :/ 

jøsses, det hørtes sannelig rart ut :o du skal ikke ta en blodprøve da? Eller skal du bare vente og se om EL kommer snart?:)

Takk  :hug: 

Nei, jeg temper ikke. Aldri helt skjønt det der, så jeg.. gjør det ikke! Hehe.. Jeg har også en app for å holde oversikt over hvilken dag jeg er på, men jeg har ustabile sykluser, så den stemmer aldri iforhold til når jeg egentlig har EL... Har heller aldri hatt noen symptomer på EL, så jeg har aldri visst når den har vært!  :forvirra: 

Denne måneden skal jeg teste på billigstrimler (har hamstret), og håpe jeg skjønner når den er positiv, og hååpe jeg treffer da. Traff ikke forrige måned (regnet EL nå som jeg visste hvor lang syklusen min var, den var en uke etter hva appen antok).

Du har et godt utganspunkt når du har så mange EL-symptomer da!! :) Og hvis du har stabil syklus. Send over litt stabiliseringstøv hit :fnise:

Ja, er jo kanskje greit å ha symtonene, men vetikke helt om det stemmer siden ikke det har klaffet til nå, men er jo ikke lenge en har prøvd heller da,så for bare gi det litt tid.. Hehe, er jo så utolmodig,for meg skulle det helst skjedd i går ;) sender over litt stabiliseringstøv til deg så satser vi på det klaffer denne mnd, :):)

Slenger meg med her igjen :)

Har funnet ut etter mye lesing på nettet at man igrunn ikke trenger og vente på mens etter SA, finner ingen "fasit" da de fleste legene er uenige...

Jeg vil tro at hvis kroppen er klar for en ny graviditet, så vil jeg bli gravid, og motsatt :)

Og siden kroppen min ordnet opp selv, og jeg ikke hadde utskrapning, så trenger jeg ikke å vente, samboeren min er enig :) Skal ha EL rundt disse tider, så da håper jeg helgens kos har gjort underverker :)

Forventet ikm bli ca 9.februar, siden jeg testet positivt sent sist, så regner jeg med å gå mange dager over ikm denne gangen også :) Krysser alle fingrer og tær for at spiren skal sitte, og bli denne gang :)

Testet i dag da jeg sto opp om jeg fortsatt hadde hcg i kroppen, testen ble blendahvit :) Så da vet jeg iallefall at neste gang den blir positiv så er d noe nytt på gang :)

Forventet IKM:
Kosti 12.januaer (3pp)
Candela 20. januar (2pp)
Safira07 01.februar
Lille Ugla 4. Februar 

Twiiie 9.Februar (Ny 1pp etter SA)
Miffa 11.Februar (1 pp)

Bonusmamma 22 februar (2pp)

Regine 7. desember (7pp)
014 9.desember (3pp)
Mimi87 31 desember(3pp)
Safira07 03. Januar 2014

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Mon 23 (1pp)
Fru86
marmamma (2pp)

Endret av Twiiie

Hei! Jeg slenger meg inn her jeg:-) jeg er 21 og samboer er 29. Vet ikke om jeg kan kalle oss prøvere, for vi prøver ikke aktivt å bli gravide men har sluttet på all form for prevensjon. Eller, jeg prøver og håper litt ekstra i skjul; -) hehe. Jeg har ønsket meg barn lenge men mannen har holdt igjen, jeg ga nå nylig beskjed om at jeg sluttet på pillen fordi mensen plutselig har kludret til mensen min og at han heretter hadde ansvar for prevensjon hvis han ikke ville ha noe barn. Jaggu ville han ikke bruke kondom likevel;-) tror han har veldig lyst, men syntes alt rundt temaet er veldig skummelt. Jeg sluttet på pillene torsdag 23.01 så hhåpr mensen faktisk dukker opp nå så vi får kommet i gang! Bekymrer meg litt siden mensen har uteblitt siden november 2013 :-/

Hei Damer :) Har vært litt stille på denne fronten for vil ikke prøve å ha så mye fokus på det (unngå å stresse etc). Har straks IKM, så venter i spenning, men vil ikke håpe for mye heller. Det er så merkelig at jeg har stabil syklus, men har til nå ikke truffet på EL og det virker veldig som at EL kommer senere etc... Vurderer å ta en test imorgen (har en fra rfsu), men bør vel kanskje bare vente....

Følger med her fortsatt :)

Samme her også, gravid rett etter pilleslutt og så rett på en SA. Mensen kommer irriterende ofte :P

jøsses, det hørtes sannelig rart ut :o du skal ikke ta en blodprøve da? Eller skal du bare vente og se om EL kommer snart? :)

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Bare venter den ut tror jeg. Ettersom jeg har null symptomer what so ever. :P Ikke en gang ømme bryster. og jeg i såfall skulle vært 6 uker i dag, så jeg tror ikke det har skjedd noe hos meg.. 

Hva med deg? Hvordan går det for din del? 

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Bare venter den ut tror jeg. Ettersom jeg har null symptomer what so ever. :P Ikke en gang ømme bryster. og jeg i såfall skulle vært 6 uker i dag, så jeg tror ikke det har skjedd noe hos meg.. 

Typisk at kroppen skal drive å tulle det til for deg nå! :o Blir så lenge og vente når man ikke vet hva som skjer.. Huff :klem: 

Her er det lenge til det skjer noe. Er på siste dag med TR nå håper jeg (den har vært lenger enn vanlig, typisk), så regner med EL omkring neste helg. :)

Typisk at kroppen skal drive å tulle det til for deg nå! :o Blir så lenge og vente når man ikke vet hva som skjer.. Huff :klem: 

Her er det lenge til det skjer noe. Er på siste dag med TR nå håper jeg (den har vært lenger enn vanlig, typisk), så regner med EL omkring neste helg. :)

mhm .. :-/ Men vi er ikke offesielt prøvere da.. Mannen vil egentlig ikke enda, men han hadde jo sex uten kondom så. O:) 

Hmm, lykke til da! Krysser fingrene for deg :) 

Jeg kaller oss uofisielle prøvere fordi min egentlig sa han ville vente, men viips vat kondomene av ;-) så litt sånn "supert om det skjer". Akkuratt nå krysser jeg fingrene for å få tr. snart, som jeg ikke har sett noe til siden november :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...