Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er man i gang, har ikke eggeløsning før rundt 25 januar. Men siden vi ikke vil drive å teste for å vite når eggeløsning er så bare humper vi i vei sånn ca daglig hehe :P Dette er så spennende, å tenke på at kanskje vil det være en baby i magen snart, å høre kjæresten snakke om babyen vår, når vi får baby, hva han gleder seg til osv. Selv om jeg har en sønn og har vært gravid to ganger etter det, så er dette første gang en mann faktisk VIL ha barn med meg, så dette er helt nytt for meg :D

Så spennende!!! :) Ingenting er finere enn når mannen snakker om barnet som skal komme! Sukk. Her en kveld satt samboer og klimra på gitaren og skrev en låt. jeg lurte på hva det var, og det var til meg og en den lille spira som skulle komme,.... da var jeg solgt.  :yvonne: 

Masse masse lykke til med prøvingen! :)

Fortsetter under...

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Da er man i gang, har ikke eggeløsning før rundt 25 januar. Men siden vi ikke vil drive å teste for å vite når eggeløsning er så bare humper vi i vei sånn ca daglig hehe :P Dette er så spennende, å tenke på at kanskje vil det være en baby i magen snart, å høre kjæresten snakke om babyen vår, når vi får baby, hva han gleder seg til osv. Selv om jeg har en sønn og har vært gravid to ganger etter det, så er dette første gang en mann faktisk VIL ha barn med meg, så dette er helt nytt for meg :D

Så spennende!!! :) Ingenting er finere enn når mannen snakker om barnet som skal komme! Sukk. Her en kveld satt samboer og klimra på gitaren og skrev en låt. jeg lurte på hva det var, og det var til meg og en den lille spira som skulle komme,.... da var jeg solgt.  :yvonne: 

Masse masse lykke til med prøvingen! :)

Åh så koselig mann du har :D Kjæresten spurte i går om han kunne få være den som introduserer babyen for vann ! Jeg bare hæ hvorfor har du lyst til det ? Fordi han syntes det vrket så gøy å introdusere babyer for nye ting! Hehe mannfolk :D  Tusen takk :) Håper vi alle snart har en liten "kjærlighet" i magen <3

Tror jeg begynner å bli gal :P jeg vet ikke om jeg får mensen nå eller lm jeg har hatt EL etter SA nå i julen..men nå sjekker jeg truseinnlegget hvert 10 min for jeg "føler" at jeg blør :P skal ikke ha mens før imorgen evt etter min regning, mn vi får se! Er iallefall kjempe spent om vi har fått det til igjen :-)

Her sto jeg opp og tok en test bare for å gjøre det! Skal enten ha IKM idag, imorgen eller tirsdag! Og der var det TO streker!! :D Hva tror dere? Den ene er veldig svak, men ja... Kan jeg juble?

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79803-image/

ÆÆÆÆÆ! :D jeg er helt i sjokk! Hadde ikke forventa dette i det hele og det store! Har ikke hatt særlige symptomer annet enn ømme pupper og mensmurringer, så antok at mensen var rett rundt hjørnet :o dette blir spennende! :)

Annonse

Hei dere :)
Jeg blir nok å komme tilbake til dere etterhvert...

Opplevde alles mareritt og store frykt, noe av det værste jeg har opplevd...
Hadde desverre en SA på torsdag, var da 9+3 uker :/

Det synker inn litt dag for dag, at jeg har mistet spiren min, men det går bra :)

Tenker at det var bedre det skjedde nå, enn senere, og at alt sikkert ikke var bra spiren min :/

Prøver og tenke positivt fremover, og håper det går bedre neste gang :)

Gratulerer til alle dere som har blitt gravide^^

Å nei Twiie ! :( Det er ikke noe morsomt :( Jeg mistet tidligere enn deg, men sorgen er der likevel når det er noe man ønsker! Men man må som du sier, tenke på at det var bra det skjedde nå og ikke senere! Mange varme klemmer til deg <3 <3

Æææ, ni dager på overtid nå! (ikm) Jeg tørr ikke å håpe, og jeg har prøvd å tvinge meg til å ikke tenke hele måneden. Jeg vil virkelig, så ufattelig mye, jeg tror ingen forstår eller tror meg når jeg sier at dette er det jeg virkelig vil, å bli mamma. Det verker inni meg hele tiden! 

Jeg har skrevet ferdig listen om alt vi trenger og venter bare på å få grønt lys. Så jeg kan begynne å forberede meg. 

Folk med barn klager så mye over dem. At de holder dem våkne, at de er mye "i veien", ja til og med at de ikke får sove når barna ligger for tett inntill dem. For meg er det drømmen. Å ligge tett inntil mitt eget barn, ha h*n oppå meg, med kinnet sitt inntill mitt, kjenne pusten, få en arm i ansiktet og bare nyte det lille mennesket. Selvsagt blir det ingen dans på roser, det er krevende, men jeg synes at vi som mammaer må sette mer pris på barna våre. Tenk på de som ikke kan få barn. Som bare drømmer å få en dag av hverdagen til en mor..  

Dette hørte kanskje litt mer til i dagboken enn her, men jeg måtte bare.. Ingen fler som føler det som meg? Og som fortsatt bare er i 20- åra? 

Frklena, jeg føler meg som en mor uten barn, jeg er så klar for dette at det gjør vondt i sjela mi hver gang mensen kommer :( Så jeg forstår VIRKELIG hva du mener!

Jeg har spottet litt i dag, igjen. (litt lyst lyst brunt) 5 dager siden sist. Kanskje det er en feste "blødning" nå, og at det ikke var det sist.. Eller så er dessverre mensen på vei...  :( :( Hadde så god denne måneden! Nå skal kroppen få lov til å være kropp, de neste dagene, og skal ikke teste noe før tidligst dagen før IKM. 

Skjønner veldig hva du mener frklena! Tenker sånn jeg også... Men håper at snart så skjer det noe :) Får bare ta tiden til hjelp og ikke tenke så mye.. Det er jo det leger og fagpersonell sier... Har startet å trene igjen denne uken og spise sunnere (det vil si, unngå å spise så mye snop/drittmat etc), så krysser fingrene for at det hjelper på ;)

Annonse

Æææ, ni dager på overtid nå! (ikm) Jeg tørr ikke å håpe, og jeg har prøvd å tvinge meg til å ikke tenke hele måneden. Jeg vil virkelig, så ufattelig mye, jeg tror ingen forstår eller tror meg når jeg sier at dette er det jeg virkelig vil, å bli mamma. Det verker inni meg hele tiden!

Jeg har skrevet ferdig listen om alt vi trenger og venter bare på å få grønt lys. Så jeg kan begynne å forberede meg.

Folk med barn klager så mye over dem. At de holder dem våkne, at de er mye "i veien", ja til og med at de ikke får sove når barna ligger for tett inntill dem. For meg er det drømmen. Å ligge tett inntil mitt eget barn, ha h*n oppå meg, med kinnet sitt inntill mitt, kjenne pusten, få en arm i ansiktet og bare nyte det lille mennesket. Selvsagt blir det ingen dans på roser, det er krevende, men jeg synes at vi som mammaer må sette mer pris på barna våre. Tenk på de som ikke kan få barn. Som bare drømmer å få en dag av hverdagen til en mor..

Dette hørte kanskje litt mer til i dagboken enn her, men jeg måtte bare.. Ingen fler som føler det som meg? Og som fortsatt bare er i 20- åra?

Haha, du aner ikke hva du snakker om! Vi mødre elsker våre barn, men de fleste har også andre behov. Synes jeg ser deg når du er på fjerde året uten søvn eller en kinotur, har to unger oppå deg i sengen og våkner blid og fornøyd etter tre timers søvn :lol:

Anonymous poster hash: 57444...1d2

Frklena, jeg føler meg som en mor uten barn, jeg er så klar for dette at det gjør vondt i sjela mi hver gang mensen kommer :( Så jeg forstår VIRKELIG hva du mener!

Jeg har spottet litt i dag, igjen. (litt lyst lyst brunt) 5 dager siden sist. Kanskje det er en feste "blødning" nå, og at det ikke var det sist.. Eller så er dessverre mensen på vei...   :( :( Hadde så god denne måneden! Nå skal kroppen få lov til å være kropp, de neste dagene, og skal ikke teste noe før tidligst dagen før IKM. 

Holdt på å skrive bra vi er to. Men det er jo ikke bra.. Bare godt å ikke føle seg helt alene oppi denne følelsen. Håper det klaffer for deg denne gangen! Lykke til <3 <3 <3 

Skjønner veldig hva du mener frklena! Tenker sånn jeg også... Men håper at snart så skjer det noe :) Får bare ta tiden til hjelp og ikke tenke så mye.. Det er jo det leger og fagpersonell sier... Har startet å trene igjen denne uken og spise sunnere (det vil si, unngå å spise så mye snop/drittmat etc), så krysser fingrene for at det hjelper på ;)

Jeg også! Jeg begynte med "30 days shred".. Klarte fem dager på rad før jeg datt av.. *fnis* menmen. Bedre enn ingenting! Jeg prøver også så godt jeg kan å holde meg unna snop og sånt, men det er ikke lett. Haha. Jeg er avhengig av cola zero i allefall, og vi har huset fult av godis fordi mannen kan spise så mye han vil uten å legge på seg et gram.. 

Jaja, lykke til ! :) 

Haha, du aner ikke hva du snakker om! Vi mødre elsker våre barn, men de fleste har også andre behov. Synes jeg ser deg når du er på fjerde året uten søvn eller en kinotur, har to unger oppå deg i sengen og våkner blid og fornøyd etter tre timers søvn :lol:

Anonymous poster hash: 57444...1d2

Det kan være, men det virker bare så utrolig sårt akkurat nå.. Jeg mente jo ikke at dere ikke elsker barna deres, det gjør vel alle mødre. Bare fokusere litt mer på det positive og tenke tilbake på tiden da man gjorde alt for å få barn! :P 

Kan sikker slette meg fra listen. Er gravid, men venter egentlig bare bekreftelsen på blodprøven at jeg mister igjen. Har masse symptomer på at det går i vasken igjen. Skal inn på onsdag å ta siste blodprøve. Mistet de få symptomene jeg hadde. Får ikke sove før på morningen, det har skjedd hver gang jeg mister at jeg er trøtt, men får ikke sove. Hadde veldig vondt i magen både natt til søndag og til i dag. Natt til i dag var det masse sammentrekninger og jeg vurderte smertestillende, men klarte å la vær. Har ikke fått blødninger, men de kommer nok.

Kan sikker slette meg fra listen. Er gravid, men venter egentlig bare bekreftelsen på blodprøven at jeg mister igjen. Har masse symptomer på at det går i vasken igjen. Skal inn på onsdag å ta siste blodprøve. Mistet de få symptomene jeg hadde. Får ikke sove før på morningen, det har skjedd hver gang jeg mister at jeg er trøtt, men får ikke sove. Hadde veldig vondt i magen både natt til søndag og til i dag. Natt til i dag var det masse sammentrekninger og jeg vurderte smertestillende, men klarte å la vær. Har ikke fått blødninger, men de kommer nok.

Sender deg en klem <3 Håper virkelig at det går riktig vei!!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...