Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Æsj alså.. Tok en g-test i dag og den var negativ :( Har fortsatt et lite håp om at TR ikke kommer på tirsdag!

Blir så usikker når det gjelder tips - for noen sier (skriver) at man skal drikke 1 glass med granateplejuice mens andre sier Grapefruktjuice.. Vi begynte med grapefruktjuice, men den var veldig vanskelig å få ned... Og når jeg trodde at jeg hadde kjøpt feil, siden andre skrev granateplejuice, så kjøpte vi det i stedet for..

Av vitaminer og diverse tar jeg : omega 3, folsyre, b-vitamin og bidronninggele. Og 1 glass granateplejuice. Har også kjøpt rooibos te, men har drukket 1 om dagen (inni mellom).

Mannen tar: omega 3, e-vitamin og en tablett med sink og c-vitamin e en. Og et glass med granateplejuice.

Endret av FrøkenUgla

Fortsetter under...

Noen som kan hjelpe, dette er vel positive EL tester?

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79747-el-test-8-og-9-des/

De to øverste er fra i går kveld og di to nederste fra i dag :-)

Jeg syns de så positive ut :)

Oi oi ! Hadde en følelse at jeg måtte ta en test idag! burde jo egentlig ikke gidde dette da jeg hadde besøk av TR senest for tre dager siden. Men tok da en test, og jaggu kom det to streker opp, dog svakt! Men jeg tror ikke helt på det, for det er en sånn billig test..

Og siden jeg akkuratt hadde mensen?? Er jo fler som blør gjennom hele svangerskapet, så på en måte kan jeg jo håpe at jeg er en av de og at jeg faktisk er gravid?? Men da ville nok testen kanskje vært sterkere?

Tanker ??

Er nok bare jeg som håper for mye, for har ikke egentlig troen på at den faktisk er positiv nå!

Hmm, det er jo som du sier at det er flere som blør gjennom svangerskapet. Var det "vanlig" TR, eller? Må kanskje ikke håpe for mye, men man vet jo aldri :) du kan like gjerne være en "blø'er", slik som andre vel :)

Tok en CB test dagen etter og den var helt blendahvit, så var nok de billigtestene som var litt rare.. Begynner kanskje å lure på om jeg har fått EL test og ikke Gtest... Uansett ikke gravid..

Så nå er EL rett rundt hjørnet mest sannsynlig, så blir spennende å se om noen uker hva testene viser da :)

Annonse

Oi oi ! Hadde en følelse at jeg måtte ta en test idag! burde jo egentlig ikke gidde dette da jeg hadde besøk av TR senest for tre dager siden. Men tok da en test, og jaggu kom det to streker opp, dog svakt! Men jeg tror ikke helt på det, for det er en sånn billig test..

Og siden jeg akkuratt hadde mensen?? Er jo fler som blør gjennom hele svangerskapet, så på en måte kan jeg jo håpe at jeg er en av de og at jeg faktisk er gravid?? Men da ville nok testen kanskje vært sterkere?

Tanker ??

Er nok bare jeg som håper for mye, for har ikke egentlig troen på at den faktisk er positiv nå!

Noen har ganske kraftig festeblødning også, som kan forveksles med TR. :)

Var helt som vanlig TR, og utifra negativ CB test, så var det TR og .. hihi

Fjerner meg fra lista inntil videre da sambo er borte på jobb de to neste e.l... Liten pause, så kommer vi forhåpentligvis sterkt tilbake :) Ønsker resten av gjengen lykke til så lenge! :)

Vi i 20 årene som prøver:

Frupedersen 05 desember (1pp)
2014 9.desember (3pp)
Twiiie 9.Desember (1pp)
FrøkenUgla 10.des (2 pp)
Alba87 12.desember (1pp)
Nyinovember 12.desember (1pp)
Candela 16. desember (2pp)
Moli24 17. Desember (7pp)

lillelura 20. Desember (1pp)
Vil-bli-mamma 25 desember (2pp)
Oslomama 26.des (2pp)
Bearplace 26.-29.desember (?) (3pp)
Lingwipande 28.desember (3pp)
Mimi87 31 desember(3pp)

FruLulle 01. Januar 2014 (3pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:
Lærke_J 12. november (2pp)
Anekdote 14. November (2 pp)
marmamma 14.november (1pp)
Storejenta og lillejenta 21 november(6 pp)
Safira07 26.november (6 pp)

Regine 7. desember (7pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober(2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)
Mon 23 (1pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Fru86
Fru frøken 28. November (2pp)
Craecrae 28.november (2pp)
Sunset 15. November (2pp etter to SA)
Fillibobba 06.desember (1pp)

Endret av november86

Jeg glemte visst å sette meg opp på lista etter at 2pp endte med TR. 3pp var EL 28. november og i dag fikk jeg to streker på G-testen! Hurra! Ble veldig overrasket selv. Nå gleder jeg meg til i morgen, føler jeg må ta en ny test for å være sikker.

2014 9.desember (3pp)
FrøkenUgla 10.des (2 pp)
Alba87 12.desember (1pp)

Oslomama 26.des (2pp)
Mimi87 31 desember(3pp)

Safira07 26.november (6 pp)

Regine 7. desember (7pp)

Twiiie 9.Desember (1pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Mon 23 (1pp)
Fru86

Ingen positiv test her enda:/ Har fremdeles ømme pupper, var kvalm i går, + litt små kvalm i dag og kjempesvimmel i dag! Vært så ille i dag at jeg måtte dra hjem fra jobb... 

Her kom tr i dag,ikke for fullt,men det gjør den vel i morgen regner jeg med.

Usikker på hvordan jeg skal regne når neste ikm blir,for nå er jeg ikke sikker på hvor lang syklus jeg egentlig har. Får bare ta utgangspunkt i 28 dager,fordeom den var sen nå :)

jeg testa meg igår for å se om disse "tegnene" var noe i, men det ble en nokså negativ test! Så da får vi bare stå på til mensen uteblir en gang i fremtiden!

Gratulerer til alle som har blitt gravid :) Dere har en helt fantastisk tid i møte <3

Annonse

Ingen positiv test her heller :( IKM var i går, men fortsatt ingen TR. Føler meg småuggen på morningen - men kan jo være innbillt, siden jeg har så store ønsker om å bli gravid... Syns det er vanskelig å vite når EL er akkurat, men det virker som syklusen min er 24 - 25 dager.. I følge Women log pro er neste EL 20 Desember, så da får vi kose oss maks.. Vi feirer ikke jul sammen, men bor ikke så langt unna hverandre.

Jeg fant ut i dag, da jeg tok en test, at datoen for testen var gått ut for 2 måneder siden xD Fikk testene av en venninne, men tenkte aldri så langt å sjekke datoen... Kan kanskje være derfor jeg har testet negativt? Har iallefall bestilt meg nye tester fra billige-tester.no:) Håper de kommer fort:) De skal iallefall være sendt!;)

Hadde ikm på 9.des...:)

Satser på det twiie :) TR har fortsatt ikke dukket opp her, IKM var i går, så har fortsatt et lite håp om at EL kom forrige uke og at vi traff den da - og at det er derfor TR ikke har kommet enda og at det derfor er for tidlig å teste *krysseraltavfingrerogtær

2014 9.desember (3pp)
FrøkenUgla 10.des (2 pp)
Alba87 12.desember (1pp)

Oslomama 26.des (2pp)
Mimi87 31 desember(3pp)

Safira07 03. Januar 2014

Regine 7. desember (7pp)

Twiiie 9.Desember (1pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Mon 23 (1pp)
Fru86

Fikk TR for en uke siden så nå får jeg se om jeg får bedre lykke på nyåret:)

Ingen positiv test her heller :( IKM var i går, men fortsatt ingen TR. Føler meg småuggen på morningen - men kan jo være innbillt, siden jeg har så store ønsker om å bli gravid... Syns det er vanskelig å vite når EL er akkurat, men det virker som syklusen min er 24 - 25 dager.. I følge Women log pro er neste EL 20 Desember, så da får vi kose oss maks.. Vi feirer ikke jul sammen, men bor ikke så langt unna hverandre.

Krysser fingrene for at TR ikke kommer da :) Jeg skal ha TR i dag, men har ikke kommet enda. Tørr ikke å håpe på at jeg er gravid. Jeg har litt mensmurringer å litt vondt i korsryggen, så regner med at tanta er på vei :P

Det er jo mange som ikke får positiv test med en gang da, husk det ;)

2014 9.desember (3pp)
FrøkenUgla 10.des (2 pp)
Alba87 12.desember (1pp)

Oslomama 26.des (2pp)
Mimi87 31 desember(3pp)

Safira07 03. Januar 2014

Regine 7. desember (7pp)

Twiiie 9.Desember (1pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Mon 23 (1pp)
Fru86

marmamma (2pp)

Her er jeg 6 dpo og har murringer i korsryggen og kjenner det strekker seg i lysken?? Kanskje noe som er på gang inni der ? :) Syns tiden går alt for sakte, og venter på to pakker med tester i posten! :D Spennende!! Må jo selvfølgelig gratulere til alle som har blitt gravide her inne, og si til resten at jeg krysser fingrene for oss andre :D

Her er jeg 6 dpo og har murringer i korsryggen og kjenner det strekker seg i lysken?? Kanskje noe som er på gang inni der ? :) Syns tiden går alt for sakte, og venter på to pakker med tester i posten! :D Spennende!! Må jo selvfølgelig gratulere til alle som har blitt gravide her inne, og si til resten at jeg krysser fingrene for oss andre :D

Spennende :) Jeg skal ha TR i dag, men den har ikke kommet foreløbig! Men har mensmurringer i både magen å ryggen, så jeg tror egentlig at den bare er litt sen. Men etter å ha googla og lest, har jeg lært at det er vanlig å ha mensmurringer selv om man er gravid også. Så jeg har ikke gitt helt opp enda :) Krysser fingrene for deg også :)

Ikke noen TR her enda - hver gang jeg har vært på toalettet har jeg vært spent på

om mensen har kommet.. Går med string-bind in case- og det er flere ganger at det føles som det blør etc også er det ikke noe.. :P merkelig ! TR har aldri vært sein her, så håper at testen imårra er positiv! Kjøpte RFSU -sine, de skal jo kunne testes tidlig og vil forhåpentligvis vise om vi har en mini eller ikke i magen :)

Men noen som har noen tips mtp å tisse på pinnen eller å tisse i urin-kopp også ta testen der? Gjorde det forleden dag, men (sorry for detaljer alså) da ble jo koppen full og de første dråpene "nederst".

Ikke noen TR her enda - hver gang jeg har vært på toalettet har jeg vært spent på

om mensen har kommet.. Går med string-bind in case- og det er flere ganger at det føles som det blør etc også er det ikke noe.. :P merkelig ! TR har aldri vært sein her, så håper at testen imårra er positiv! Kjøpte RFSU -sine, de skal jo kunne testes tidlig og vil forhåpentligvis vise om vi har en mini eller ikke i magen :)

Men noen som har noen tips mtp å tisse på pinnen eller å tisse i urin-kopp også ta testen der? Gjorde det forleden dag, men (sorry for detaljer alså) da ble jo koppen full og de første dråpene "nederst".

Så spennende. Jeg liker best å legge igjen en skvett på et uringlass/kopp. Er så lite som skal til før de går sondt. Etter det har jeg nesten ikke klart å ødelegge noen. Kun digitale. Ikke forstår eg kossen jeg har klart det.

Masse lykke til. Venter spendt på svar.

Når du tisser i koppen så skal ikke første skvetten være med:) det er bare å tisse litt først så holder du igjen, og smetter koppen under og får med "mellom" Tissen :) Trenger ikke store skvetten heller:) Er ikke meningen å tisse full koppen:)

Endret av Twiiie

Når du tisser i koppen så skal ikke første skvetten være med:) det er bare å tisse litt først så holder du igjen, og smetter koppen under og får med "mellom" Tissen :) Trenger ikke store skvetten heller:) Er ikke meningen å tisse full koppen:)

Aaah - da vet jeg det :) I natt når vi la oss sent fikk jeg sikkeleg mens-murringer... Og i dag tidlig var nesten negativ og det kom blod :( Så ser ut som TR har valgt å spille meg et skikkelig puss :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...