Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kan jeg kanskje flyttes opp på gravid :DD tok to tester idag!! En strimmel som kom en svak strek på og en clear blue som viste en tydelig pluss tegn på :D kom langt jeg er på vei vet jeg ikke, siden jeg ikke har hadd TR siden 13-16 sep^^

Jeej! :D så bra! Gratulerer, håper jeg kan følge etter snart. ^^

Vi i 20 årene som prøver:
Moli24 20. november (6pp)
Storejenta og lillejenta 21 november(6 pp)
Monson 26 oktober (2pp)
frøken.90(4pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Safira07 26.november (6pp)
Fru.Frøken 28. november(2pp)
Bearplace 28.november (2pp)
Mimi87 28.november (2pp)
Lingwipande (3pp)
Lulusen (3 pp)
Hjartevenn ?? (2pp)
Oslomama 29.nov ("1"pp)
Fillibobba 03. Desember (1 pp)
Regine 7. desember (7pp)
Nyinovember 12.desember (1pp)
2014 ca.12.desember(3pp)
november86 27.november (3pp)
Candela 16. desember (2pp)
vil-bli-mamma 25.desember (2pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:
Lærke_J 12. november (2pp)
Miss Mamma 13 oktober (1pp)
Mon23 13 oktober (1pp)
Dutta*2 10 oktober (1pp)
Kosti ?? nov (starter pp:) )
Anekdote 14. November (2 pp)
marmamma 14.november (1pp)
Sunset 15 november (2pp etter to SA.)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
*Vanilla* 21 oktober (2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp

Da kom TR i dag 1 uke etter forventet. Er nok pillene som spiller meg et puss så ut i fra 35 dagers syklus så skal jeg ha ikm 25 desember, KANSKJE vi får en gladnyhet på julaften?? :-) krysser alt jeg har for det! juletider er tiden for magiske øyeblikk!! <3

Annonse

Vi i 20 årene som prøver:

Moli24 20. november (6pp)

Storejenta og lillejenta 21 november(6 pp)

Monson 26 oktober (2pp)

frøken.90(4pp)

SnartBabyLykke 26.november (3pp)

Safira07 26.november (6pp)

Fru.Frøken 28. november(2pp)

Bearplace 28.november (2pp)

Mimi87 28.november (2pp)

Lingwipande (3pp)

Lulusen (3 pp)

Hjartevenn ?? (2pp)

Oslomama 29.nov ("1"pp)

Fillibobba 03. Desember (1 pp)

Regine 7. desember (7pp)

Nyinovember 12.desember (1pp)

2014 ca.12.desember(3pp)

november86 27.november (3pp)

Candela 16. desember (2pp)

Vil-bli-mamma 25 desember (2pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:

Lærke_J 12. november (2pp)

Miss Mamma 13 oktober (1pp)

Dutta*2 10 oktober (1pp)

Kosti ?? nov (starter pp)

Anekdote 14. November (2 pp)

marmamma 14.november (1pp)

Sunset 15 november (2pp etter to SA.)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)

Lilletrille 09 oktober (1pp)

*Vanilla* 21 oktober (2pp)

Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp)

Mon 23 (1pp)

Endret av Fillibobba

Gratulerer Mon23 :) vi hadde jo IKM nesten samtidig i oktober, og ingen av oss fikk mensen! Bortsett fra at jeg fikk mensen på mandag og du er gravid, hurra!!! :) har du (hatt) noen symptomer?

Tusen takk :)tok nettopp clear blue med ukeindikator, som sa gravid 1-2:) utrolig følelse <3

Jeg blir fort trøtt, tett i nesen hver kveld, oppblåst, sulten men lite matlyst og puppan voks ^^ (jeg som nettopp hadde kjøpt nye bh'er) og fryser lett, men blir fort varm vis jeg gjør noe :)

Samboeren har hadd mistanke i en ukes tid etter jeg begynte å klage på tettnese. Viste ikke det var et tegn , trudde jeg skulle bli forskjølet ;p håper bare spiren sitter og kommer meg over 12 uker.

Er vel 3-4 uker på vei, hvis det står 1-2 på testen? Eller er jeg på bærtur?;p

Annonse

Så bra :) Ja graviditetstesten viser vel antall uker siden befruktning, så da er det sikkert 3-4 uker :) men den tar jo utg.pkt i hcg nivå, så kan hende du er lenger på vei enn den viser! Men du får vel bekreftet det hos gynekolog/lege :)

Hei og hopp!! Jeg tenkte jeg bare skulle legge inn en kommentar angående eggløsning, og at det virker som om det generelt bare er å kose seg når man har mulighet:) er nå inne i 1 pp etter å ha sluttet på p pillen i oktober hadde da først en syklus på 28 dager deretter en på 32, basert på disse regnet jeg frem eggløsning til henholdsvis 26 og 29 november med mest fruktbar periode fra 23 november til 2 desember (tok utgangspunkt i begge bare sånn for å være sikker:) men etter et besøk hos gyn i dag, så har jeg begynnende eggløsning nå, 9 dager etter første mens dag!! Så fikk klar beskjed om å gå hjem og kose meg!! Så det er bare å legge inn litt aktivitet hele tiden

Så interessant Alba! Akkurat samme hos meg, syklus på 28 og 32. Siste to månedene har det vært 32, så gikk ut fra det nå.. Men kjekt å vite! Skal du teste el for det? Spennende å se om du får TR 14 dager fra i morgen ca da. Forhåpentligvis ikke noe TR i det hele tatt da :D

Endret av Fillibobba

Så interessant Alba! Akkurat samme hos meg, syklus på 28 og 32. Siste to månedene har det vært 32, så gikk ut fra det nå.. Men kjekt å vite! Skal du teste el for det? Spennende å se om du får TR 14 dager fra i morgen ca da. Forhåpentligvis ikke noe TR i det hele tatt da :D

Nei har ikke tenkt å teste el:p går bare inn for å kose meg litt ekstra!! Minst mulig stress nivå rundt det hele foreløpig!! Men satser på ingen TR, for er litt redd for at det ikke går denne gangen så blir det ikke ny prøving før om et år grunnet jobben til samboeren, han jobber to uker av og to uker på, og det ser ut til at vi akkurat kommer til å bomme på syklusen:-/

Oj, så kjedelig! Men hvis syklusen din varierer som den har gjort nå, så kan det jo være dere treffer plutselig likevel ;)? Spennende! Gleder meg til å høre om to uker ;) Hadde min forrige mens 01.nov, så skal ikke teste før 03. Desember :D

Oj, så kjedelig! Men hvis syklusen din varierer som den har gjort nå, så kan det jo være dere treffer plutselig likevel ;)? Spennende! Gleder meg til å høre om to uker ;) Hadde min forrige mens 01.nov, så skal ikke teste før 03. Desember :D

Ja det er noe med det:-D men håper den sitter denne gangen!!! Tror nok jeg ikke tester før etter IKM uansett, men skal si i fra:-D du får ha lykke til du også!!!

Så morro at det er en del som har blitt gravid :) Gratulere til alle :)

Jeg er så verpesjuk at jeg går å føler "liv" nesten hele tiden :P men har snakket med flere som har vært gravid før og de har det samme :P men det er veldig frustrerende for jeg vet jeg ikke kan være gravid enda og iallefall så langt at jeg føler liv(har hatt jevnlig mens). Men det er vist normalt..

Jeg tørr heller aldri å tro jeg kan bli gravid igjen pga vekten og at det hemmer sjangsen for å bli gravid.. Men så lenge jeg har jevnlig mens så skal jeg jo kunne bli gravid uten problemer eller?? Tar gjerne noen god ord :P hehe 

Hei :) Hopper med her om det går fint? :) Jeg er 25 år, min bedre halvdel er 30 og etter å ha vært sammen i 6 år. Sluttet på pillen i september og fikk pille-mens etter det. Har siden da hatt 2 TR (en nå nettopp) og har ca 24-25 dager mellom periodene mine. Har snart EL og er rimelig klar for at en spire snart skal sitte. Har ikke vært klar for å få barn før nå, men nå er jeg VELDIG klar og skulle gjerne hatt en baby i armene allerede!

Så morro at det er en del som har blitt gravid :) Gratulere til alle :)

Jeg er så verpesjuk at jeg går å føler "liv" nesten hele tiden :P men har snakket med flere som har vært gravid før og de har det samme :P men det er veldig frustrerende for jeg vet jeg ikke kan være gravid enda og iallefall så langt at jeg føler liv(har hatt jevnlig mens). Men det er vist normalt..

Jeg tørr heller aldri å tro jeg kan bli gravid igjen pga vekten og at det hemmer sjangsen for å bli gravid.. Men så lenge jeg har jevnlig mens så skal jeg jo kunne bli gravid uten problemer eller?? Tar gjerne noen god ord :P hehe 

Om du er i grei form og frisk og fin, så bør vel ikke det være et problem. :)

Hei :) Hopper med her om det går fint? :) Jeg er 25 år, min bedre halvdel er 30 og etter å ha vært sammen i 6 år. Sluttet på pillen i september og fikk pille-mens etter det. Har siden da hatt 2 TR (en nå nettopp) og har ca 24-25 dager mellom periodene mine. Har snart EL og er rimelig klar for at en spire snart skal sitte. Har ikke vært klar for å få barn før nå, men nå er jeg VELDIG klar og skulle gjerne hatt en baby i armene allerede!

Så spennende. Masse lykke til. Er rart det når en ikke er klar så er en ikke det, men når en første klær, da sko en allerede vert gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...