Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei nyinovember og alle dere andre!! Er også ny på denne siden og litt i samme situasjon som deg!! Sluttet på p piller i september fikk første TR i oktober og venter nå på andre TR for å kunne beregne syklus!! Den første kom etter 28 dager og basert på det skulle jeg hatt IKM på fredag... Tok en test på lørdag men den var negativ, men ennå ingen TR i sikte!! Har hatt stikkinger og murringer i underlivet 1 uke nå og ømme bryster... Pleier ikke å ha dette før TR... Så jeg er helt uvitende om hva som skjer og skulle gjerne visst det!! Okkuperer tankene alt for mye

Er ellers 26 år og dette er første forsøk på familieforøkning

Velkommen :) jeg fikk ganske fort regelmessig også plutselig tok det 60 dager før jeg fikk TR igjen :/ For mange kan det ta litt tid før det blir normalt igjen.

Håper det klaffer fort :)

Når det gikk 60 dager hadde du el som normalt da?? Mener at jeg hadde det 12-14 dager etter TR...hmmmm

Jeg vet ikke om jeg hadde det da. jeg hadde tegn til det, men tok ikke tester så er jo ikke 100% sikker:/ Jeg skal egentlig ha el i morra hvis man regner ut 16 dager, men jeg har ikke slått positivt ut på el testene :( har ikke testet i dag men. er redd for at jeg ikke får el hver måned:/

Spennende! Ingen tester, ingen sympromer :( Ikm 19. så håper det er litt tidlig å kjenne noe ennå?!

Det finnes jo de som ikke merker noen ting også da, kanskje du er en av dem :) Men det er vel kanskje litt tidlig også :) lykke til :) regner med at tiden går veeeldig seint for deg frem til den 19 da... :/

Da fikk jeg TR i dag, men det var helt greit litt usikker om jeg da skal gå ut i fra at jeg har 28 eller 32 dagers syklus... Men om man går ut i fra begge blir det bare en ekstra lang prøveperiode i forhold til el og det gjør jo ingenting så går jeg nok bare ut i fra IKM etter 32 dager... Så da er det rundt 12.desember

Da fikk jeg TR i dag, men det var helt greit litt usikker om jeg da skal gå ut i fra at jeg har 28 eller 32 dagers syklus... Men om man går ut i fra begge blir det bare en ekstra lang prøveperiode i forhold til el og det gjør jo ingenting så går jeg nok bare ut i fra IKM etter 32 dager... Så da er det rundt 12.desember

Er ikke så god på sånn regning jeg :) men det er vel bare å prøve igjen :) Håper dere lykkes neste gang :) Tror det er viktig å ikke stresse for mye å ikke ha så store forventninger, plutselig skjer det :) kjenner et par som fikk to barn, og som gjerne ville ha et til. Å de stresset i nesten 20 år, så ga de opp å forsonet seg med at det ikke ble flere. MEN, plutselig ventet di tvillinger :)

Hei nyinovember!

Jeg sluttet på pille i sommerstarten. Hadde syklus på 16 dager, 19 dager, 29 dager også kom den aldri og jeg skal være gravid nå :D er veldig redd for at det ikke er noe liv så skal på ul før jul!

Men som du ser klaffet det hos oss før normal syklus så jeg vet jo fortsatt ikke hvordan syklusen min er ;) lykke til med prøvingen :D

Annonse

Spennende! Ingen tester, ingen sympromer :( Ikm 19. så håper det er litt tidlig å kjenne noe ennå?!

Det finnes jo de som ikke merker noen ting også da, kanskje du er en av dem :) Men det er vel kanskje litt tidlig også :) lykke til :) regner med at tiden går veeeldig seint for deg frem til den 19 da... :/

Tiden går veeeldig sakte ja! Også håper jeg at jeg er en av de som ikke kjenner så alt for mye ja ;)

Meeen det er nå litt tidlig ennå da så! ;)

Sitter her å er veldig spent! Sluttet som sagt på pillen sist mnd å hadde pillemens fra 15.okt. TR har ikke kommet tilbake enda. Har flere symptomer, som vondt i ryggen, murringer i magen, kvalme, er trett, tisser ofte... Har ikke prøvd så veldig aktivt å bli gravid enda, men tenkt at skjer d så skjer det. Vet det kan tid før den normale TR kommer tilbake, men når kan jeg teste ?? skulle vel hatt TR igjen nå, hvis jeg var i normal syklus.Tok en test for noen dager siden men den var negativ... men har symptomer, å ingen TR enda... Men må vel være tolmodig... :)

Sitter her å er veldig spent! Sluttet som sagt på pillen sist mnd å hadde pillemens fra 15.okt. TR har ikke kommet tilbake enda. Har flere symptomer, som vondt i ryggen, murringer i magen, kvalme, er trett, tisser ofte... Har ikke prøvd så veldig aktivt å bli gravid enda, men tenkt at skjer d så skjer det. Vet det kan tid før den normale TR kommer tilbake, men når kan jeg teste ?? skulle vel hatt TR igjen nå, hvis jeg var i normal syklus.Tok en test for noen dager siden men den var negativ... men har symptomer, å ingen TR enda... Men må vel være tolmodig... :)

Oj så spennende! Det høres jo veldig lovende ut. Selv er jeg også på første "runde", så har ingen erfaringer ennå. Men jeg antar at du kan teste fra forventet mens? Eller helt til den evt. dukker opp? ;) Kan være du har lenger syklus enn du tror også. Krysser fingrene! Og jakter iherdig på symptomer selv. Men ligger litt etter deg tror jeg, kanskje en ukes tid? så jeg må nok smøre meg med denne tålmodigheten...! ;p

Hvis du mener 28 D når du sier normal syklus er vel IKM idag? Da får de fleste positiv test, finnes de som har sen hcg stigning selvfølgelig, men det er ikke like mange :P Håper du får svaret du ønsker deg, og at det ikke er P pillene som erter deg ;):)

Annonse

Tok en test i dag, men den var negativ :( men fortsatt ingen TR... men håper egentlig at TR kommer, har jo tatt en MR, og er litt redd for at jeg kan ha blitt gravid før jeg tok den i såfall. Det er visst ikke helt sikkert at det er skadelig, men jeg er livredd for sånt. Håper kroppen gir meg et svar snart, blir gal av å vente :(

Vi skal starte opp prøvingen igjen vi også hvis formen til sier det! Vi begge har jo så lyst på en til, men de høyere krefter er ikke helt med på planene våre virker det som :P etter Elkalkulatoren så starter El imorgen så da er det bare å kose seg :P rote litt inni seg å finn krefter til det i en VEEELDIG hektisk hverdag for tiden ;p

Pp1 på oss igjen :)

Vi i 20 årene som prøver:

Regine 9. November (6pp)
Lærke_J 5. eller 12. november (2pp)
vil-bli-mamma ca 13. november (1pp)
Anekdote 14. November (2 pp)
marmamma 14.november (1pp)
Sunset 15 november (2pp etter to SA.)
Moli24 20. november
Storejenta og lillejenta 21 november(6 pp)
Fru.Frøken 22. november(2pp)
Monson 26 oktober (2pp)
frøken.90(4pp)
Moli24 (6pp)
SnartBabyLykke 26.november (3pp)
Safira07 26.november (6pp)
Bearplace 28.november (2pp)
Mimi87 28.november (2pp)
Lingwipande (3pp)
Lulusen (3 pp)
Hjartevenn ?? (2pp)
2014 ?? (2pp)

Oslomama 29.nov ("1"pp)
Fillibobba 30.November (1 pp)

Etter IKM, venter på TR eller positiv test:
Candela 7 oktober (1pp)
Miss Mamma 13 oktober (1pp)
Mon23 13 oktober (1pp)
Dutta*2 10 oktober (1pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Lilletrille 09 oktober (1pp)
Bonusmamma
*Vanilla* 21 oktober (2pp)
Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp) 

Vi i 20 årene som prøver:Regine 9. November (6pp)Lærke_J 5. eller 12. november (2pp)vil-bli-mamma ca 13. november (1pp)Anekdote 14. November (2 pp)marmamma 14.november (1pp)Sunset 15 november (2pp etter to SA.)Moli24 20. novemberStorejenta og lillejenta 21 november(6 pp)Fru.Frøken 22. november(2pp)Monson 26 oktober (2pp)frøken.90(4pp)Moli24 (6pp)SnartBabyLykke 26.november (3pp)Safira07 26.november (6pp)Bearplace 28.november (2pp)Mimi87 28.november (2pp)Lingwipande (3pp)Lulusen (3 pp)Hjartevenn ?? (2pp)2014 ?? (2pp)

Oslomama 29.nov ("1"pp)Fillibobba 30.November (1 pp)Etter IKM, venter på TR eller positiv test:Candela 7 oktober (1pp)Miss Mamma 13 oktober (1pp)Mon23 13 oktober (1pp)Dutta*2 10 oktober (1pp)Gravide:Ens 1 oktober (1pp)Lilletrille 09 oktober (1pp)Bonusmamma*Vanilla* 21 oktober (2pp)Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp) 

Jeg er prøver jeg og. Starter opp så fort blødninger er over etter MA. Jeg har ikke tellingen på hvilken pp. Jeg er i etter snart 2 år, men det blir første etter MA-en. Har ikke peiling på hvordan jeg skriver meg opp på listen. Kan du gjør det for meg? Jeg er usikker på når jeg har IKM siden jeg ikke er på plass i syklusen.

Vi i 20 årene som prøver:Regine 9. November (6pp)Lærke_J 5. eller 12. november (2pp)vil-bli-mamma ca 13. november (1pp)Anekdote 14. November (2 pp)marmamma 14.november (1pp)Sunset 15 november (2pp etter to SA.)Moli24 20. novemberStorejenta og lillejenta 21 november(6 pp)Fru.Frøken 22. november(2pp)Monson 26 oktober (2pp)frøken.90(4pp)Moli24 (6pp)SnartBabyLykke 26.november (3pp)Safira07 26.november (6pp)Bearplace 28.november (2pp)Mimi87 28.november (2pp)Lingwipande (3pp)Lulusen (3 pp)Hjartevenn ?? (2pp)2014 ?? (2pp)

Oslomama 29.nov ("1"pp)Fillibobba 30.November (1 pp)Etter IKM, venter på TR eller positiv test:Candela 7 oktober (1pp)Miss Mamma 13 oktober (1pp)Mon23 13 oktober (1pp)Dutta*2 10 oktober (1pp)Gravide:Ens 1 oktober (1pp)Lilletrille 09 oktober (1pp)Bonusmamma*Vanilla* 21 oktober (2pp)Ønsker*drømmer*håper 25 oktober (2 pp) 

Jeg er prøver jeg og. Starter opp så fort blødninger er over etter MA. Jeg har ikke tellingen på hvilken pp. Jeg er i etter snart 2 år, men det blir første etter MA-en. Har ikke peiling på hvordan jeg skriver meg opp på listen. Kan du gjør det for meg? Jeg er usikker på når jeg har IKM siden jeg ikke er på plass i syklusen.

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal skrive deg opp når jeg ikke vet når du skal ha neste mens etter EL.. Men kan skrive deg opp som venter på mens :)

Gleder meg til å følge deg videre, Kosti :)

Regine 9. November (6pp)
Moli24 20. november
Monson 26 oktober (2pp)
frøken.90(4pp)
Moli24 (6pp)
Mimi87 28.november (2pp)
Lingwipande (3pp)
Lulusen (3 pp)
Hjartevenn ?? (2pp)
2014 ?? (2pp)

Oslomama 29.nov ("1"pp)

Candela 7 oktober (1pp)
Mon23 13 oktober (1pp)
Dutta*2 10 oktober (1pp)

Kosti ?? nov (starter pp:) )

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Bonusmamma

Moli24 20. november
Monson 26 oktober (2pp)
frøken.90(4pp)
Moli24 (6pp)
Mimi87 28.november (2pp)
Lingwipande (3pp)
Lulusen (3 pp)
Hjartevenn ?? (2pp)
2014 ?? (2pp)

Oslomama 29.nov ("1"pp)

Regine 7. desember (7pp)

Candela 7 oktober (1pp)
Mon23 13 oktober (1pp)
Dutta*2 10 oktober (1pp)

Gravide:
Ens 1 oktober (1pp)
Bonusmamma

Moli24 20. november

Monson 26 oktober (2pp)

frøken.90(4pp)

Moli24 (6pp)

Mimi87 28.november (2pp)

Lingwipande (3pp)

Lulusen (3 pp)

Hjartevenn ?? (2pp)

2014 ?? (2pp)

Oslomama 29.nov ("1"pp)

Regine 7. desember (7pp)

Candela 7 oktober (1pp)

Lærke_J 12. november (2pp)

Mon23 13 oktober (1pp)

Dutta*2 10 oktober (1pp)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)

Bonusmamma

i dag begynte jeg å blø masse frisk blod. (det rant..), så jeg fikk tidlig UL imorgen, og er kjempe nervøs og har en veldig dårlig følelse. er 10+1 i dag. Tørr ikke forlate denne gruppa før jeg vet om det er noe med liv der inne eller ikke. !! Men jeg liker godt å se at jeg står under "gravide", så håper jeg fortsatt står der i morgen  :)

Hei jenter, og velkommen til dere nye! :)

Beklager lite aktivitet i det siste. Det er travelt for tiden... :)

I går skulle jeg hatt mensen, men det later til at det ikke kommer helt ennå. Pleier å kjenne det godt i magen før mens, men ingenting nå. I går hadde jeg litt brunaktig utflod i trusa (uff, håper dere tåler dette) og det samme i dag. Det kommer ingenting når jeg tørker meg og når jeg får mensen er det stort sett når jeg tørker meg at jeg ser at TR er på vei. Testet med billigtest i morges, men den var hvit som snø. :( Jeg tør ikke håpe på å være gravid, selv om jeg så utrolig sterkt ønsker å være det.

Det "prikker" i brystvortene og jeg er litt "stram" over korsryggen. Er av og til kvalm/uggen morgen og kveld.

Prøver å si til meg selv at mensen kan være sen fordi jeg stresser om dagen eller at kroppen fortsatt justerer seg etter p-pilleslutt.

På torsdag hadde jeg en ny og annerledes følelse i lysken og rundt eggstokkene. Brystvortene KLØØØØR!!! Jeg blir nesten gal! :P

Åh, godt å få skrevet ned tankene sine, altså. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...