Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har el nå! Fikk litt slim før jeg la meg som var klissete (4-5cm langt). Men idag er jeg bare veldig veldig fuktig, ikke noe særlig slim. Synes jeg var litt rart! Men kanskje det kommer mer ikveld :P (unnskyld detaljene haha) Lagt inn aksjer uansett, så får vi se :D Hvordan står det til med deg?? Merker du noe til at TR er rundt hjørnet?

Sånn hadde jeg det også når jeg hadde EL.. om kvelden så var det mer slim enn  det var om morgenene.. Men bare legg inn så mange aksjer som mulig ;) Så får vi håp det klaffer hos dere:D:D

Går fint her, merker egentlig ingenting.. men føler at TR eller noe er rundt hjørnet. siden det føles som det er noe som "renner" ut der nede til tider ;p hehe

Nå lurer jeg litt her. Det er fem dager siden IKM var over, og jeg holder på med El-testing. I dag har jeg plutselig kjent svak stikking i magen og oppdaget at jeg har fått klebrig slim med lett farge.

Har ikke hatt positiv EL-test enda, og synes det er rart om jeg begynner å blø igjen nå.

Noen som har opplevd noe lignende?

Annonse

Så kjekt å lese at noen har fått full klaff på første forsøk. Jeg hadde IKM 10. oktober (1PP), men TR kom med full styrke som vanlig. Kjedelig. Hadde alskens symptomer før det, med stikking i magen og kjempeømme pupper, lett kvalme.  Svidde av noen billigtester ettersom jeg har null tålmodighet. Denne gangen skal jeg prøve å være litt mer tålmodig. Har litt lange sykluser, så neste IKM er rundt 14. november(2 PP). Skriver noen meg på lista? :)

Da er du lagt inn:)) Så kjedelig at TR kom! Håper det klaffer neste periode :D

Vi i 20 årene som prøver:

Poteto 01 oktober (2pp)

2014 06 oktober (1pp)

Sunset 08 oktober (1pp etter to SA.)

Regine 09 oktober (5 pp)

Miss Mamma 13 oktober (1pp)

Mon23 13 oktober (1pp)

Oslomama 14 oktober (1pp)

Storejenta og lillejenta 17 oktober(5 pp)

Ønsker*drømmer*håper 18 oktober (2 pp)

frøken.90 ca 20.oktober (3pp)

*Vanilla* 21 oktober (2pp)

Fillibobba 28 oktober (1 pp)

Lulusen 28 oktober (2 pp)

SnartBabyLykke 29.oktober (2pp)

Mimi87 30 oktober (2 pp)

Fru.Frøken ca.30. oktober (1pp)

Anekdote 14. November (2 pp)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)

Lilletrille 09 oktober (1pp)

Endret av Fillibobba

Poteto 01 oktober (2pp)

ens ca 01 oktober (1pp) - Gravid

2014 ??1pp)

Lilletrille 09 oktober (1pp) - Gravid

Regine 09 oktober (5 pp)

Mon23 13 oktober (1pp)

Mimi87 30 oktober (2 pp)

Setter meg inn med spørmålstegn:) Er på dag 42(!) nå i syklusen. Savner mine ca 30dagers sykluser... Trodde TR var på vei da jeg ante litt lyserosa utflod i helgen, men det var visst alt, for har ikke vært noe siden lørdag... Ah, kjenner jeg blir litt lei av å vente:) Hehe

Oj, klarte å slette litt av listen istad:). Sånn:

Poteto 01 oktober (2pp)

2014 ?? (1pp)

Regine 09 oktober (5 pp)

Mon23 13 oktober (1pp)

Mimi87 30 oktober (2 pp)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)

Da er du lagt inn:)) Så kjedelig at TR kom! Håper det klaffer neste periode :D

Poteto 01 oktober (2pp)

2014 06 oktober (1pp)

Regine 09 oktober (5 pp)

Mon23 13 oktober (1pp)

Mimi87 30 oktober (2 pp)

vil-bli-mamma ca 7. november (1pp)

Gravide:

Ens 1 oktober (1pp)

Setter meg inn på 7. november her jeg :-) 1pp :-)

Annonse

Trodde aldri jeg skulle bli så fort utålmodig!

Sluttet på pillen i juli, og ikke vært klaff ennå(bare kjemisk i august). Med førstemann sluttet jeg på pilla i juli, og ble gravid i oktober, så kjenner jeg har forventninger denne perioden;-) hadde syklus på 42 dager forrige mnd, og nå er det 24 dager siden forrige mens. Har testet etter EL denne perioden, men ikke vært positiv ennå. Burde vel bli positiv denne uken!?

Men himmel og hav så seint tiden går! -er jo så spennende! Jeg har så lyst til at 2-åringen vår skal bli storebror neste sommer. Kjenner det kribler etter å kjenne spark, vokse,ta frem babytøy, ha humørsvingsninger uten at gubben blir sur tilbake;-) hihi... jaja....

På tide å gjøre seg klar til jobb! :-) Ha en fin dag!

Gjest candela

Hei dere :) Jeg er ny her, meldte meg inn idag! Trenger litt selskap fra likesinnede :) Jeg er 25 år og tok siste p-pille 14.juli, og fikk første ordentlige mens 7 september. Jeg begynte å teste med eggløsningstester og fikk mest sannsynlig positiv på de 21/22 september. Etter det har det ikke skjedd noe. Kun negative graviditetstester og litt murringer og strekk nederst i magen. Syklusen er sikkert ute å kjører, så er innstilt på å bare vente til mensen kommer.. men klarer ikke slå meg helt til ro likevel.. Når ville dere ha oppsøkt lege? (hvor lang tid uten mensen?). Krysser fingrene for dere alle :)

:)  :)  :)

Ja, lurt å vente litt da kanskje :) Får håpe du får noen svar hos legen når du drar dit :D

Jeg tok på søndagen og mandagen, men de var negative.. Nå har samboeren kjøpt en som jeg har fått beskjed om å ta i morgen ;p hehe..
Men jeg begynner å lure på om det er kroppen som enda ikke har kommet seg på rett spor etter pilleslutt.. syns det er litt rart siden jeg bare har gått på pillene i 9 mnd... ;p

Ligger nå hjemme på sofaen kvalm, diare og hodepine.. Kastet opp to ganger.. :/

Gjest candela

Ja får håpe det :) kjedlig å gå å vente..

Da krysser vi fingrene for positiv test hos deg imorgen :) føler det er så mange som blir gravide som ikke har planlagt det, mens vi som planlegger blir utsatt for kluss i syklus osv.. Har en venninne som ble gravid på one night stand, hun hadde bare sex med han EN gang, og ikke med noen andre i tiden før eller etter, hehe :) snakk om sammentreff.

Masse god bedring :)

Hehe, ja satt også å tenkte på det her for noen dager siden.. De som ikke vil ha barn nå eller slikt, de får det uten å prøve.. mens de som viiiiirkelig ønsker seg barn, møter motgang ;p

Håper det blir positiv test i morgen eller at TR kommer snart så vi kan prøve på nytt ved neste EL :)

Håper du blir bedre snart og får svar fra legen eller fra en test :D

Hei er også ganske ny her inne på forumet :) Jeg sluttet på p piller for en stund siden og ble regelmessig ganske raskt, men nå har TR stoppet i 2 måneder. Likevel negativ test. Kan TR bli regelmessig i en stund etter p pilleslutt og deretter uregelmessig? :S

Fikk akkurat vite at venninna mi ble gravid og det etter første forsøk. Jeg er glad på hennes vegne, men er så kjedelig at det tar så lang tid for meg :/

Det virker som piller kan gjøre mye rart med syklusen.. Noen får vist regelmessig med en gang, andre får ikke  mens i det hele tatt, noen får regelmessig også uregelmessig.. ;p

Jeg er under ikke mens i det heletatt ;p ikke positiv test heller ;p 

Fikk også nettopp vite at ei venninne ble gravid så og si med en gang og fikk regelmessig menstrasjon rett etterpå selv om hun har gått mange år på piller og jeg bare har gått 9 mnd ;p Men selvsagt veldig glad på hennes vegne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...