Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et lite spørsmål har de to siste dagene hadd noe som ligner på EL slim.. laaaangt tykt eggehvit slim, er glatt og seigt... Men har ikke EL når jeg tester meg.. noen som har vært borti noe slikt?

Skal ha IKM i helgen nå.. ;p

Jeg fikk tykt, slimete og mer utflod de første mnd ved forrige svangerskap, så kan jo faktisk være det :D

Oi spennende.. ligner på EL slim, men dette er mer slimete og glatt og klar ikke dra det like mye ut som jeg kan ved El slimet ;p er ca 10-15 hm langt når det ligger på papire (sorry, detaljene) ;)

Det hadde jeg også rundt EL og et par dager etter igjen (hvis jeg har 28 dagers syklus, noe som har variert litt). Har ikke tenkt over det noe spes før (men så har vi ikke hatt pp før heller da :P ) Lov å håpe det er noe positivt annet enn ELslim.. :) Lykke til alle sammen :)

jeg er 22. og mannen 26. vi prøver for 1 gang.. jeg har ei fra før som ikke var planlagt.

men spør her jeg.. Jeg har hvit tynn melkeaktig utflod, som kan strekkes bittelitt.

de 2 siste dagene har det vært mye utflod.

jeg har .

ømme pupper
småkvalm
trøtt
ligger urolig om natten
treg mage
humørsvingninger
stikker i begge sider 
strekker ved lysken / symfysen
på do 1 gang i haølvtimen.
mister mye hår 
synlig blodårer på armer og lår ( litt på puppene )

hadde sist mensen 16 september.
EL var da 1 oktober.

Hadde sex daglig rundt EL

Og har det som regel annenhver til hver dag ellers også.

Kan jeg være gravid?

Annonse

idag når jeg har vært på do har deg vært litt blod sammen med slimet på papiret. Skal ha mens på mandag, men har vært litt variabel de siste månedene.. Håper det er festeblod og ikke FR som kommer litt tidligere :S Vi hadde en sikkelig dårlig første PP med turer osv som kræsjet og ikke så masse mulighet til nå sengekos, men *krysserfingrene* alikevell :)

Annonse

Vi i 20 årene som prøver:

Poteto 01 oktober (2pp)

ens ca 01 oktober (1pp) - Gravid:-D

2014 06 oktober (1pp)

Lilletrille (?pp)

Sunset 08 oktober (1pp etter to SA.) Karoline002 09 oktober (1 pp)

Regine 09 oktober (5 pp)

Miss Mamma 13 oktober (1pp)

Oslomama 14 oktober (1pp)

Storejenta og lillejenta 17 oktober(5 pp)

Ønsker*drømmer*håper 18 oktober (2 pp)

frøken.90 ca 20.oktober (3pp)

*Vanilla* 21 oktober (2pp)

Fillibobba 28 oktober (1 pp)

Lulusen 28 oktober (2 pp)

SnartBabyLykke 29.oktober (2pp)

Mimi87 30 oktober (2 pp)

Fru.Frøken ca.30. oktober (1pp)

Åå skjønner lille trille, I'll fix :D Så Spennende sunset! Håper TR holder seg langt borte fra dere begge :)

Vi i 20 årene som prøver:

Poteto 01 oktober (2pp)

ens ca 01 oktober (1pp) - Gravid:-D

2014 06 oktober (1pp)

Sunset 08 oktober (1pp etter to SA.)

Lilletrille 09 oktober (1pp)

Regine 09 oktober (5 pp)

Miss Mamma 13 oktober (1pp)

Mon23 13 oktober (1pp)

Oslomama 14 oktober (1pp)

Storejenta og lillejenta 17 oktober(5 pp)

Ønsker*drømmer*håper 18 oktober (2 pp)

frøken.90 ca 20.oktober (3pp)

*Vanilla* 21 oktober (2pp)

Fillibobba 28 oktober (1 pp)

Lulusen 28 oktober (2 pp)

SnartBabyLykke 29.oktober (2pp)

Mimi87 30 oktober (2 pp)

Fru.Frøken ca.30. oktober (1pp)

Endret av Fillibobba

Spennende dette her! :) I dag kom forresten alle billigtestene i posten :D hihi

blir bra å finne EL... og veldig greit å ha test liggende.. har ikke så lyst til å kjøpe gtest på apoteket her jeg bor.. sån i tilfelle noen ser det. :P *veldig hemmelighetsfull*

blir bra å finne EL... og veldig greit å ha test liggende.. har ikke så lyst til å kjøpe gtest på apoteket her jeg bor.. sån i tilfelle noen ser det. :P *veldig hemmelighetsfull*

Det er det jeg tenker også:) mye tryggere å bestille på nett da;).. Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk testene?:)

Fillibobba! Jeg har ikke fått mensen i dag! Etter at jeg sluttet på pillen i vår har jeg hatt absurd punktlig syklus hvor mensen kommer til lunsj hver fjerde onsdag, men i dag: no show! Jeg har sålangt ikke testet hverken el eller grraviditet, men dersom jeg ikke får mensen i løpet av kvelden (ingen tegn til det så langt), slenger jeg meg på testebølgen i morgen. Iiik! Blir helt stressa av tanken på at det endelig kan ha gått! Samtidig prøver jeg å roe meg litt ned, jeg har tross alt endel menssymptomer som litt murring i magen, kviser, trøtthet mm. Dere blir nok de første som får høre noe i morgen ;)

Er et i morgen du tester også, Lilletrille?

Det er det jeg tenker også :) mye tryggere å bestille på nett da;).. Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk testene? :)

Gikk tre dager før jeg fikk dem. Bestilte fra lavpris-tester.com. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...