Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Velkommen karoline002 :)) Er 23 og skal inn i min første på selv nå:-) Sluttet på pillen i juli. Har du hatt mensen annet enn den du får med en gang du er ferdig på brettet?:) Ellers IKM: forventet mensdato, dp:dager siden eggløsning TR:mensen. Hehe good to know! Lurte på det samme selv..

Fortsetter under...

Ja, fikk den sist eg skulle ha, vart nok litt skuffa, men det vil jo si at kroppen min kom rett tilbake til vanlig. Nå er IKM 9 oktober, så får se hva som skjer. Er 3 dager siden eggeløsning, så viss det har skjedd noe så er det. Køpet av de siste dagene :P

Spennede tid i vente for begge to da:)

Har du hatt annen mens enn rett etter slutt på brettet?

Mye å sette seg inn i på en gang:p

Så bra at kroppen er back in business da:)) Ja, fikk den på riktig dato forrige måned. Nå krysser jeg fingrene for at den dukker opp som "avtalt" på torsdag, hehe.. Så kan vi starte opp for fult:-) Spennende!! Håper du får det til denne perioden:)

Annonse

Hei hei! Jeg melder meg inn her hos dere jeg:)! Kan jo fortelle kort om meg. Jeg er 26 år,og det er også kjæresten. Vi har vært sammen i 4 år og samboere nesten like lenge:). Han har vel vært klar for barn siden vi møttes, men jeg hadde ønske om å bli ferdig med utdanning og få jobbet litt før den tid. Nå føler også jeg at tiden er inne og vi har gått inn i vår første pp. Jeg er noe usikker på når IKM er, men er rundt 2.oktober. Går det ikke denne pp så blir det el tester i neste. Jeg har trodd jeg har hatt el i 2 uker, så neste måned vil jeg finne ut når det faktisk er:). MEN, såklart, vi krysser fingrene for at det klaffet denne gangen:)..

NÅ ER JEG LEI!

Håper på mange kloke svar!

Positiv EL test tidlig idag, sex nå, men mannen "glemte seg" og hoppet av i svingen!

Er det håp om nytt forsøk denne gang, eller er løpet kjørt?

Kan han ha produsert ny sæd til ikveld?

Vil det være sjans om vi har sex imorgen??

ÅÅÅ! SÅ frustrert! :(

Liste over IKM til prøvere i 20 årene:)

2014 ca. 02 oktober (1pp)

Karoline002 09 oktober (1 pp)

Storejenta og lillejenta 17 oktober(5 pp)

Fillibobba 24 oktober (1 pp)

Endret av Fillibobba

Annonse

Oslomama 14 oktober (1pp)

Ønsker*drømmer*håper 18 oktober (2 pp)

:-)

Poteto 01 oktober (2pp)

Poteto 01 oktober (2pp)
Regine 09 oktober (5 pp)

Æsj, hatt murringer i ryggen i hele går/idag, men ingen TR har dukket opp.. Skulle kommet idag. Er det vanlig at 28 dagers syklusen kan variere med 1 dag +-?

Syklusen kan alltids variere litt, men det er vell bare å vente å sjå. Mens kom 5 dager for seit sist hos meg, så alt er mulig. Har til vanlig 28 dagers..

Æsj, hatt murringer i ryggen i hele går/idag, men ingen TR har dukket opp.. Skulle kommet idag. Er det vanlig at 28 dagers syklusen kan variere med 1 dag +-?

Krysser fingrene for deg :) Ikke for å være pessimist, men man kan forskyve TR med å stresse, ønsker for hardt osv. La det gå et par dager og så ta en test :) 

Med min første var testen positiv etter 3 dager og jeg hadde allerede en del tegn:) Gleder meg til å høre :)

Iiiiiih, spennende :D

Krysser fingrene for deg :) Ikke for å være pessimist, men man kan forskyve TR med å stresse, ønsker for hardt osv. La det gå et par dager og så ta en test :)

Med min første var testen positiv etter 3 dager og jeg hadde allerede en del tegn:) Gleder meg til å høre :)

Iiiiiih, spennende :D

Vi har brukt kondom hele denne perioden, spart oss til oktober. Hatt sex 3 ggr kanskje uten beskyttelse, men det har vært lengelenge fra el. Så vet egentlig at TR skal komme, bare irriterende at den ikke dukker opp når den skal :( Vil jo komme igang med prøvingen:D Hehe.. Endret av Fillibobba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...