Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Æsj, ingen TR, men økt utflod (beklager detaljene :P

Livmortappen er hard og lukket... HVORFOR KAN INGEN GI MEG ET SVAR!!?? :P huff

Legen og blodprøve kan nok gi deg svar!

Eg var 5 dager over tiden denne mnd, og negative test. Så kan være psyken og. Hadde og mykje mindre mens denne mnd en normalen.

Fortsetter under...

Jeg må nok avvente litt før jeg stikker til legen :P

16/17 dpo idag..

Sist jeg ble gravid sa legen testen slo svakt ut, og det var en uke etter ikm.. så kanskje, håpefull som jeg er, produserer jeg hcg seint denne gang også :P

Jeg må nok avvente litt før jeg stikker til legen :P

16/17 dpo idag..

Sist jeg ble gravid sa legen testen slo svakt ut, og det var en uke etter ikm.. så kanskje, håpefull som jeg er, produserer jeg hcg seint denne gang også :P

Koss går det??!  :)

Hvordan har det gått med alle prøvere denne måneden? Nå er det snart oktober, og min tur til å begynne prøvingen, ææ som jeg gleder meg!! Er det noen fler nye prøvere her?

Det ble ikke noe spire denne gangen, så jeg er gira på en oktober befruktning:))) har ikke fått tr enda etter uttak av spiral, så får bare vente å se når vi kan prøve da:)

Annonse

Hvordan har det gått med alle prøvere denne måneden? Nå er det snart oktober, og min tur til å begynne prøvingen, ææ som jeg gleder meg!! Er det noen fler nye prøvere her?

Det ble ikke noe spire denne gangen, så jeg er gira på en oktober befruktning:))) har ikke fått tr enda etter uttak av spiral, så får bare vente å se når vi kan prøve da:)

I oktober sitter den for oss alle!! Hadde ikke vært feil med en liten sommerbaby :)

Hei hei!!<br />Vi er nye prøvere, sluttet på pillen i slutten av juli, men har ikke fått mensen tilbake ennå.. Men har de siste dagene, siden fredag/lørdag hatt milde mensensmerter/murringer, men ingen mens. Var sikker på mensen kom for disse smertene kommer alltid samtidig som blødingen begynner. Har også i dag og i går hatt strålinger/stikninger i lysken. Håper det er en spire som klamrere seg fast nå, men skal ikke teste før til fredag (testet sist onsdag, men helt blendahvit). Tror kanksje jeg hadde El slim ca 6-7 sep.. Mye mulig det er innbildinger og psyken som spiller puss med meg!!!!<br />

Anonymous poster hash: bb604...ccc

I oktober sitter den for oss alle!! Hadde ikke vært feil med en liten sommerbaby :)

Ikm 1 oktober her!! Traff på el så håprt spira sitter!!

Annonse

Jeg har ingen symptomer på graviditet, men har testet svakt positivt i tre dager og har ikke ikm før på mandag. Men i dag så testet jeg positivt på cb og en cb digital :D og alt dette i PP2 <3

Gratulere! Eg har IKM 1 okt! Evigheter til :P Er i første skikkelig pp.

Jeg har ingen symptomer på graviditet, men har testet svakt positivt i tre dager og har ikke ikm før på mandag. Men i dag så testet jeg positivt på cb og en cb digital :D og alt dette i PP2 <3

Gratulerer :D

Vi starter vår første pp nå og har el neste helg :D Gleder meg sikkelig, men mannen er borte de første dagene og vi skal på hotellhelg med mini på samme rom som oss resten av perioden, så det spørs om vi har energi og tid til å få kost oss noe.. Men vi har det ikke noe travelt så vi kan jo vente til neste for å prøve, men jeg er sååå babyklein at jeg klarer nesten ikke å vente :P

Helt ny og klar for å prøve,

Eg er 23 og mannen i huset er 27 år. Vi har vært sammen i over 7 år no og det er på tide å skape en famile. Huset er akkurat ferdig bygd og begge har fast jobb.

Er som sagt heilt ny, hva betyr PP? Sikkert et dumt spm, med et opplagt svar men spør uansett. Hehe

Slutta på pillene 1. August så er ikke så lenge siden, men håper :)

Velkommen karoline00 :)) Er 23 og skal inn i min første på selv nå:-) Sluttet på pillen i juli. Har du hatt mensen annet enn den du får med en gang du er ferdig på brettet?:) Ellers IKM: forventet mensdato, dp:dager siden eggløsning TR:mensen. Hehe good to know! Lurte på det samme selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...