Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen her som har noe erfaring med disse testene: http://www.tostreker.no/products/bli-gravid-pakke-1

Jeg har bestillt en pakke av det for å teste nå, men er det like mye til å stole på som di dyrere testene?

Lykke til alle sammen! :) Skal ha el i dag (tester ikke, men satser på at jeg regner riktig). Har lagt inn aksjer søndag og mandag og blir vel noe i dag også ;) Haha, jeg tror vi aldri har hatt så bra sex som i de siste månedene jeg. :)

Lykke til!! :D

Hehe, det høres bra ut! ;) 

Er det noen her som har noe erfaring med disse testene: http://www.tostreker.no/products/bli-gravid-pakke-1

Jeg har bestillt en pakke av det for å teste nå, men er det like mye til å stole på som di dyrere testene?

Dei skal være like mye til å stole på ja :)

Annonse

Har et spørsmål som jeg i det siste har blitt mer og mer grublende over. Og spørsmålet er sånn at jeg per dags dato bare er i et vikariat der jeg jobber, men skal få fast ansettelse etter jul. Men er sånn at jeg jo nå planlegger en graviditet nå under høsten. Og har jo ikke fortalt dette for arbeidsgiveren, men kan dette ha noen innvirkning på det og ansette meg fast, dersom jeg blir gravid nå under høsten? Også med tanke på rettighet som følge av det å gå gravid og permisjonstid? Har nå jobbet i vikariat der i 5mnd. Er det noen som har erfaring el noen råd her? Er liksom så klar for barn nr. 3 nå, og skal starte opp med prøving i sep :rolleyes:

Har et spørsmål som jeg i det siste har blitt mer og mer grublende over. Og spørsmålet er sånn at jeg per dags dato bare er i et vikariat der jeg jobber, men skal få fast ansettelse etter jul. Men er sånn at jeg jo nå planlegger en graviditet nå under høsten. Og har jo ikke fortalt dette for arbeidsgiveren, men kan dette ha noen innvirkning på det og ansette meg fast, dersom jeg blir gravid nå under høsten? Også med tanke på rettighet som følge av det å gå gravid og permisjonstid? Har nå jobbet i vikariat der i 5mnd. Er det noen som har erfaring el noen råd her? Er liksom så klar for barn nr. 3 nå, og skal starte opp med prøving i sep :rolleyes:

Det skal ikkje ha noko å sei på om du er gravid eller ei :) Det skal ikkje komme i veien, men noken arbeidgivere er ikkje alltid rettferdige.

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Hei alle sammen=) har sittet og lest gjennom hele tråden og smilt hver gang jeg har lest et innlegg om positive tester! Gratulerer til dere alle sammen!=) Selv er jeg 25 år, mannen min er 27. vi har vært gift i 3 år. Har en sønn på 5 1/2 og ei datter som fyller 3 i desember. Vi er inne i vår første pp nå, med ikm 9/9. Har brukt EL-tester denne pp fordi jeg tok ut hormonspiral den 12/8, og derfor ikke hadde oversikt over syklusen min lenger.. Testet positivt på EL-test den 27/8, og heldigvis var vi aktive i uka som ledet opp til EL. Håper så veldig at spira sitter på første forsøk, men blir selvfølgelig glad bare den sitter til slutt!=) De to jeg har fra før satt på 3pp. Første gang etter en SA+XU (toeggede tvillinger) der ene egglederen måtte fjernes, og andre gang så var vi veldig "laidback" og prøvde egentlig ikke aktivt å bli gravide. Så håper at litt innsats lønner seg :) Blir en spennende høst! jeg teller dager til jeg kan teste.... Lykke til alle sammen som også er prøvere!=)

Hei alle sammen=) har sittet og lest gjennom hele tråden og smilt hver gang jeg har lest et innlegg om positive tester! Gratulerer til dere alle sammen!=) Selv er jeg 25 år, mannen min er 27. vi har vært gift i 3 år. Har en sønn på 5 1/2 og ei datter som fyller 3 i desember. Vi er inne i vår første pp nå, med ikm 9/9. Har brukt EL-tester denne pp fordi jeg tok ut hormonspiral den 12/8, og derfor ikke hadde oversikt over syklusen min lenger.. Testet positivt på EL-test den 27/8, og heldigvis var vi aktive i uka som ledet opp til EL. Håper så veldig at spira sitter på første forsøk, men blir selvfølgelig glad bare den sitter til slutt!=) De to jeg har fra før satt på 3pp. Første gang etter en SA+XU (toeggede tvillinger) der ene egglederen måtte fjernes, og andre gang så var vi veldig "laidback" og prøvde egentlig ikke aktivt å bli gravide. Så håper at litt innsats lønner seg :) Blir en spennende høst! jeg teller dager til jeg kan teste.... Lykke til alle sammen som også er prøvere!=)

Hei! Spennende! Masse lykke til! er ikkje mange dager til du kan teste no!

Her fikk eg mens i dag, 5 dager over tiden. Satt med testen i handa og da kom mensen! Typisk!!

Vi skal begynne å prøve på nr 2 nå i sept når jeg har eggløsning da :D Å vi gleder oss :D Vi har en fra før på 10 mnd så vi har det ikke travelt, men ønsker oss to eller tre tette. Også vil vi gjerne ha et sommer barn denne gangen sånn at vi slipper å stresse sånn med bhgplass osv.. 

Vi er 22 og 24 og har vært sammen i 3 år :)

Arbeidsgiver har ikke lov til å diskriminere deg fordi du er gravid. Dersom du ikke får fast ansettelse på grunn av det burde du ta det opp med et fagforbund eller noe hvis du er med i det for det er en diskrimineringssak.

Takk for svar på innlegget mitt :) Da skal jeg prøve å slappe av på den fronten og se frem til vi starter opp med pp, så får jeg håpe det ikke tar så mange mnd før det positivet svaret vises :wub:

Annonse

Kommet inn hit igjen jeg. Er 25 år, det samme er mannen min. Har ingen barn fra før av. Ble gravid i juli, men 5,5 - 6 uker på vei fikk vi vite at det var svangerskap utenfor livmor. Endte med haste opprasjon og fjerning av ene eggleder. Ble gravid på første pp, så håper det ikke tar så lang tid før neste mann sitter når vi begynner prøvingen igjen nå.

Kommet inn hit igjen jeg. Er 25 år, det samme er mannen min. Har ingen barn fra før av. Ble gravid i juli, men 5,5 - 6 uker på vei fikk vi vite at det var svangerskap utenfor livmor. Endte med haste opprasjon og fjerning av ene eggleder. Ble gravid på første pp, så håper det ikke tar så lang tid før neste mann sitter når vi begynner prøvingen igjen nå.

Masse lykke til! :) Håper det går fort! :) Kan dere begynne prøvingen allerede nå?

Masse lykke til! :) Håper det går fort! :) Kan dere begynne prøvingen allerede nå?
Vi fikk beskjed om å vente en eller to mens runder, er litt usikker på om jeg har hatt en allerede eller om det var blødninger etter operasjonen.

Da har eg bestillt en haug med tester! Nå fikk jeg tr noen dager senere enn normalen, så el er 3 dager etter mannen er reist!! arrghh!! Blir ikkje prøving før i oktober nå! Skikkelig frustrerende! Sluttet på pillen i juni og hatt kun en pp, som mest sannsynlig ikkje teller pga den var i juni!

Beklager negativt innlegg!!

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Jaaa, jenter... Jeg testet igår ettermiddag med rfsu-test. Helt feil tid på døgnet, og ikke optimale forhold for testen, MEN den er svakt positiv! Jeg tør liksom ikke helt å stole på den... Er det noen av dere som har erfaring med denne type test? er definitivt to streker der selv om den ene er veldig svak, har fortsatt 3 dager til IKM..

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Kjenner jeg blir helt på tuppa av dette her, og LENGTER etter en CB digital^^ det er så typisk at det er søndag! :P  ser bare at det er mange som sier at de har fått svakt positivt med rfsu uten at de har vært gravide.... Derfor jeg blir skeptisk til om jeg skal stole på den.... Selv etter at den har tørket så er streken fortsatt synlig.... huff^^

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

vært på shell og kjøpt flere tester.. svak positiv på nytt.... har jo noen dager igjen til IKM, skal kjøpe meg en CB imorgen, og så skal jeg prøve å ha tålmodighet til å spare testinga til onsdag...  

vært på shell og kjøpt flere tester.. svak positiv på nytt.... har jo noen dager igjen til IKM, skal kjøpe meg en CB imorgen, og så skal jeg prøve å ha tålmodighet til å spare testinga til onsdag...  

Så spennende!! Hald oss oppdatert!! :D

Slenger meg inn her nå om det er plass:-) Har en spennende tid i vente, for vi bestemte oss for noen måneder tilbake for å begynne prøvingen av vårt første barn i oktober. Har eggløsning om 3 dager,

så etter det kan vi jo i prinsipp begynne uten prevensjon. Med andre ord blir min første pp i oktober med eggløsning ca 10.10:-) Gleder meg så vanvittig, blir jo så spennende! Håper vi treffer på første forsøk, men vet jo at det ofte ikke er helt slik. Hehe.. Sluttet forresten på P piller i juli, etter 7 år fast. Fikk både eggløsning og mensen på riktig dato måneden etter, så håper jeg er i rute allerede:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...