Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 "LIK og DEL og du kan være med i trekning om hullete sokker" eller annet skrot.. Det er i mot FBs reglement, så jeg rapporterer de sidene som gjør sånn, konsekvent. I verste fall blir siden stengt. Og til dere som gjør sånn selv, nå er dere advart.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Jeg blokkerer de som deler all slags ruskesider og som legger ut "del dette om du elsker barnet ditt". Hva faen er det for noe tull?!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2013 Og sånne teddybjørn i solnedgang-bilder med "kloke" ord på. Tror noen lever for å surfe etter sånne. Og sånne "sikkerhetsadvarsler". De er jo aldri sanne.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Og sammenligning av veiene i Norge og Afrika, eldre og insatte i fengsel, bensinpriser i Norge og i Sverige og generell sutring i bildeform over hvor jævlig vi har det i detta landet
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2013 Mulig vi hadde vært lykkeligere uten facebook? Og jaggu har jeg ikke 300 venner der også. Jeg som knapt har en eneste venn i hele verden.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Nja, jeg har mange fine, flotte og gode venner (som dessverre bor lang fra meg) som legger ut morsomme / interessante linker, fiffige betraktninger, koselige bilder og slike ting. Da føler jeg at de ikke er så langt unna likevel når jeg savner dem som mest
frk Nilsen Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Jeg liker det ene alternativet du kan krysse ut når du rapporterer spam "Det strider mot mine prinsipper" Idar Vollvik-spam og grandiosa havner i den kategorien. Host tre ganger og du holder deg i livet ved et hjerteinfarkt... neppe....
Gjest sug lut Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Fatter fortsatt ikke hva dere gjør på FB.
ms.Pond Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Det eneste som er kult er bildene som illustrerer rettskrivning (og mangel på sådan), og særskrivingsfeil. Da humrer jeg litt
ms.Pond Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Nja, jeg har mange fine, flotte og gode venner (som dessverre bor lang fra meg) som legger ut morsomme / interessante linker, fiffige betraktninger, koselige bilder og slike ting. Da føler jeg at de ikke er så langt unna likevel når jeg savner dem som mest Det er vel det som er ment å være essensen av facebook, men så har noen (selvsagt) sørget for å ødelegge det hele ved å bruke det til tidenes spamfestival.
Patetica fåkksi Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 Nja, jeg har mange fine, flotte og gode venner (som dessverre bor lang fra meg) som legger ut morsomme / interessante linker, fiffige betraktninger, koselige bilder og slike ting. Da føler jeg at de ikke er så langt unna likevel når jeg savner dem som mest Det er vel det som er ment å være essensen av facebook, men så har noen (selvsagt) sørget for å ødelegge det hele ved å bruke det til tidenes spamfestival. Men de går det an å gjemme, så man ikke ser pisset de legger ut.
Iiiiik Skrevet 14. april 2013 #12 Skrevet 14. april 2013 Jeg gledes rett som det er over FB jeg. Synes det er fint å vite hvordan de har det, de jeg ikke rekker å treffe. Skal ikke se bort ifra at min hemmelige kikker også trives. Men jeg er enig "Trykk del hvis din datter er verdens beste" "Lik hvis du er mot kreft" "Hvis du ikke deler dette på veggen din i minst en halvtime, skjønner jeg at du er for mobbing". De teite bamsene er et klart ekskluderingsvarsel - sånne venner forsvinner eller skjules.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. april 2013 #13 Skrevet 14. april 2013 Jeg blokkerer de som deler all slags ruskesider og som legger ut "del dette om du elsker barnet ditt". Hva faen er det for noe tull?! Du vet, hvis du ikke liker eller deler, elsker du ikke barnet ditt på orntli, og burde helst vært meldt til barnevernet for omsorgssvikt.
ms.Pond Skrevet 14. april 2013 #14 Skrevet 14. april 2013 Nja, jeg har mange fine, flotte og gode venner (som dessverre bor lang fra meg) som legger ut morsomme / interessante linker, fiffige betraktninger, koselige bilder og slike ting. Da føler jeg at de ikke er så langt unna likevel når jeg savner dem som mest Det er vel det som er ment å være essensen av facebook, men så har noen (selvsagt) sørget for å ødelegge det hele ved å bruke det til tidenes spamfestival. Men de går det an å gjemme, så man ikke ser pisset de legger ut. Sant nok. Det er også en fin greie at man kan skjule alle spilloppdateringer som legges ut. Hvorfor i f**n bryr jeg meg om at noen har nådd et nytt nivå i candy crush saga, og hva det nå heter?
lilja70 Skrevet 14. april 2013 #15 Skrevet 14. april 2013 Og sammenligning av veiene i Norge og Afrika, eldre og insatte i fengsel, bensinpriser i Norge og i Sverige og generell sutring i bildeform over hvor jævlig vi har det i detta landet Fnis
Gjest sug lut Skrevet 14. april 2013 #16 Skrevet 14. april 2013 Og sammenligning av veiene i Norge og Afrika, eldre og insatte i fengsel, bensinpriser i Norge og i Sverige og generell sutring i bildeform over hvor jævlig vi har det i detta landet Fnis I det hele tatt er jo "i detta landet" koden som utløser skarp alarm, INGEN har noengang sagt "i detta landet" og vært verd å beholde.
Anne-B. Skrevet 14. april 2013 #17 Skrevet 14. april 2013 "LIK og DEL og du kan være med i trekning om hullete sokker" eller annet skrot.. Det er i mot FBs reglement, så jeg rapporterer de sidene som gjør sånn, konsekvent. I verste fall blir siden stengt. Og til dere som gjør sånn selv, nå er dere advart. Du gav meg en kanonide, jeg har flere poser med enslige sokker som trenge et nytt hjem.
frk Nilsen Skrevet 14. april 2013 #18 Skrevet 14. april 2013 "LIK og DEL og du kan være med i trekning om hullete sokker" eller annet skrot.. Det er i mot FBs reglement, så jeg rapporterer de sidene som gjør sånn, konsekvent. I verste fall blir siden stengt. Og til dere som gjør sånn selv, nå er dere advart. Du gav meg en kanonide, jeg har flere poser med enslige sokker som trenge et nytt hjem. Husk å bruk en søt valp med øret på snei i bakgrunnen, da vil alle idioter like og dele statusen
Anne-B. Skrevet 14. april 2013 #19 Skrevet 14. april 2013 "LIK og DEL og du kan være med i trekning om hullete sokker" eller annet skrot.. Det er i mot FBs reglement, så jeg rapporterer de sidene som gjør sånn, konsekvent. I verste fall blir siden stengt. Og til dere som gjør sånn selv, nå er dere advart. Du gav meg en kanonide, jeg har flere poser med enslige sokker som trenge et nytt hjem. Husk å bruk en søt valp med øret på snei i bakgrunnen, da vil alle idioter like og dele statusen Jeg har sikkert en sånn sokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå