Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 frokost: 1 liten baguette med kyllingsalat, 1 glass juice, lunsj, 1 pølse med brød, middag, 2 -3 kjøttkaker , 2 mandelpoteter oj brun saus og amerikansk blanding grønnsaker. kveld 1 frukt. Anonym poster: 50fe057de885dbbfca5b55400f811962
*SommerFrisk* Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 vet ikke. Jeg spiser nok mindre, men trur jeg burde spise mer. Sikkert bra det der.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 ja det var dette jeg spiste I går , vi var I badeland så da ble det desverre pølse på meg også. egentlig pleier jeg aldri å spise lunch. Anonym poster: 50fe057de885dbbfca5b55400f811962
Følelsesvims Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 greteroede.no eller vektklubb.no, så får du iallefall et hint. Veldig vanskelig for oss å si noe om når vi ikke vet størrelsen på porsjonene Drikker du noe melk, te med sukker eller honning, dressing/olje på salaten?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 drikker sjeldent melk, men tar ofte en go morgen frokost til frokost eller lunsj. Lettvint I en hektisk hverdag. meningen at jeg skal slanke meg ca 7-10 kg til juni juli. men muligens dette blir litt mye mat da. er grete roede gratis? Anonym poster: 50fe057de885dbbfca5b55400f811962
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Igår spiste jeg: Frokost: 1 banan Lunsj: 1,5 sykke oreokake Middag: 200 gram kylling og ris Idag spiste jeg: Frokost: 1 pære og 1 appelsin Middag: Tikka masala (250 gram) Kvelds: 1 beger yoghurt og 1 appelsin Jeg lever på frukt, yoghurt, cottage cheese og middag for tiden... Vet det ikke er bra, men er litt hurtigslanking før jeg skal i konfirmasjon om 1 mnd. På 1 uke har jeg mistet 2 kilo Anonym poster: 1f721f739225202e713dc0b5b41be359
Kjærepære Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Grete roede på nett er gratis så lenge du ikke vil ha sånne tilleggsgreier. Du spiser ikke for mye, i alle fall! Men bruk ordentlig grovt brød eller knekkebrød, helst sånne gode hjemmelagde. Du bør ha protein, grønnsaker og litt grovt korn i de fleste måltider.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Om dette er et helt vanlig kosthold for det er det for lite mat og feil type mat. Om det er noe du spiser en gang i blant har det lite å si. Det er ikke hva du spiser en gang i blant som har noe å si. Det er kostholdet ditt til daglig som avgjør om du vil gå ned i vekt. Samt aktivitet. Anonym poster: 24dbb30a9ff85cc65bf89142905a0f65
Kjærepære Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Igår spiste jeg: Frokost: 1 banan Lunsj: 1,5 sykke oreokake Middag: 200 gram kylling og ris Idag spiste jeg: Frokost: 1 pære og 1 appelsin Middag: Tikka masala (250 gram) Kvelds: 1 beger yoghurt og 1 appelsin Jeg lever på frukt, yoghurt, cottage cheese og middag for tiden... Vet det ikke er bra, men er litt hurtigslanking før jeg skal i konfirmasjon om 1 mnd. På 1 uke har jeg mistet 2 kilo Anonym poster: 1f721f739225202e713dc0b5b41be359 Jeg hadde besvimt Spørs om ikke de kiloene kommer på igjen i konfirmasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå