Gå til innhold

for lite, passe eller for mye mat


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

frokost: 1 liten baguette med kyllingsalat, 1 glass juice,

lunsj, 1 pølse med brød,

middag, 2 -3 kjøttkaker , 2 mandelpoteter oj brun saus og amerikansk blanding grønnsaker.

kveld 1 frukt.

 

 

Anonym poster: 50fe057de885dbbfca5b55400f811962

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke. Jeg spiser nok mindre, men trur jeg burde spise mer. Sikkert bra det der.

Skrevet

pølse til lunch forresten*? huff

Skrevet

ja det var dette jeg spiste I går , vi var I badeland så da ble det desverre pølse på meg også. egentlig pleier jeg aldri å spise lunch.

 

Anonym poster: 50fe057de885dbbfca5b55400f811962

Skrevet

greteroede.no eller vektklubb.no, så får du iallefall et hint. Veldig vanskelig for oss å si noe om når vi ikke vet størrelsen på porsjonene :)

 

Drikker du noe melk, te med sukker eller honning, dressing/olje på salaten?

Skrevet

drikker sjeldent melk, men tar ofte en go morgen frokost til frokost eller lunsj. Lettvint I en hektisk hverdag.

 

meningen at jeg skal slanke meg ca 7-10 kg til juni juli.

men muligens dette blir litt mye mat da.

er grete roede gratis?

 

 

Anonym poster: 50fe057de885dbbfca5b55400f811962

Skrevet

Igår spiste jeg:

 

Frokost: 1 banan

Lunsj: 1,5 sykke oreokake

Middag: 200 gram kylling og ris

 

Idag spiste jeg:

Frokost: 1 pære og 1 appelsin

Middag: Tikka masala (250 gram)

Kvelds: 1 beger yoghurt og 1 appelsin

 

Jeg lever på frukt, yoghurt, cottage cheese og middag for tiden... Vet det ikke er bra, men er litt hurtigslanking før jeg skal i konfirmasjon om 1 mnd. På 1 uke har jeg mistet 2 kilo :D

 

Anonym poster: 1f721f739225202e713dc0b5b41be359

Skrevet

Grete roede på nett er gratis så lenge du ikke vil ha sånne tilleggsgreier. Du spiser ikke for mye, i alle fall! Men bruk ordentlig grovt brød eller knekkebrød, helst sånne gode hjemmelagde. Du bør ha protein, grønnsaker og litt grovt korn i de fleste måltider.

Skrevet

Om dette er et helt vanlig kosthold for det er det for lite mat og feil type mat.

 

Om det er noe du spiser en gang i blant har det lite å si. Det er ikke hva du spiser en gang i blant som har noe å si. Det er kostholdet ditt til daglig som avgjør om du vil gå ned i vekt. Samt aktivitet.

 

Anonym poster: 24dbb30a9ff85cc65bf89142905a0f65

Skrevet

Igår spiste jeg:

 

Frokost: 1 banan

Lunsj: 1,5 sykke oreokake

Middag: 200 gram kylling og ris

 

Idag spiste jeg:

Frokost: 1 pære og 1 appelsin

Middag: Tikka masala (250 gram)

Kvelds: 1 beger yoghurt og 1 appelsin

 

Jeg lever på frukt, yoghurt, cottage cheese og middag for tiden... Vet det ikke er bra, men er litt hurtigslanking før jeg skal i konfirmasjon om 1 mnd. På 1 uke har jeg mistet 2 kilo biggrin.png

 

Anonym poster: 1f721f739225202e713dc0b5b41be359

 

Jeg hadde besvimt :P Spørs om ikke de kiloene kommer på igjen i konfirmasjonen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...