Gå til innhold

hva kaller dere babyen i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket kjærlenavn har dere på babyen? Dere som vet kjønnet og har funnet navn men ikke født ennå, bruker dere navnet allerede?

Foreløbig kaller jeg den bare for "babyen", har ennå ikke vært på UL og har ikke fått mage, og ikke delt at jeg er gravid med noen andre enn samboer og legen (så prater ikke med folk om det stadig vekk), så det er ennå ganske uvirkelig for meg at jeg faktisk er gravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby, frøkna, lisjefrøkna, tjokkemagen (symfyse-findusmålet mitt er greit over både normalen og gjennomsnittet)

Parasitten, mageboer, bolla og navnet hennes. Kjært barn har mange navn... Kaller hun aldri med navn til folk. Synes bare det blir rart...

Skrevet

Fine tips, hehe. Har dere funnet navn da? :)

Skrevet

Lillesøster.

(Vi har bestemt navn, men det bruker vi ikke si noe om til andre før ungen er ute, så det brukes bare oss i mellom).

Skrevet

Vi har et kallenavn, men det røper jeg ikke for da blir jeg avslørt :-)

Skrevet

Han, lillebror, huleboeren, veslegutt, lillegutt, rampen (når han er helt turbo og det gjør vondt), Navnet hans.

Masse forskjellige navn og har ingen favoritt egentlig.

Skrevet

Vet ikke hva vi får. Har ett guttenavn og ett jentenavn. Vi bruker guttenavnet og har gjort det hele tiden, vet ikke hvorfor. Har ikkeno stor følelse for hva det blir.

Tok feil sist jeg var gravid. Var bombesikker på gutt, men ble jente. Derfor tør jegikke tro noe spes nå :P

Skrevet

Lillesøster, frøkna eller bare baby her. Vi har bestemt navn, men det er det jo ingen som vet enda :)

Skrevet

Sier for det meste han, selv om det ser ut til å være jente.

Vanskelig å omstille seg :)

Skrevet

Babyen eller den er vel d jeg sier mest..vet ikke kjønn da :) ca 4 uker igjen så kommer den ut :)

Skrevet

Magebolla, babyen, lillesøster, lille jenta mi og navnet hennes:-)

Skrevet

Har kalt henne litt forskjellig. Før jeg visste hva det var kalte jeg henne "lille frø", "magetrollet", og etter jeg visste det så blir det litt mer "henne", "lillemor", "lissjenta" og "lillesøster"! :)

Skrevet

Spurven! :-) Nå når vi vet kjønnet kaller vi han mer og mer for lillebror!

Skrevet

Lille trille og lillesøster. Har ikke bestemt navn enda.. Og har 29 dager til termin..... Hjelpes..

Jenta vi har fra før kalte vi ofte lille muslingen, og det hender seg jeg kaller henne det fortsatt. :-)

Skrevet

Navnet, når jeg er helt alene eller med mannen, lillegutt og lillebror :)

Skrevet

Jeg kommer sikkert på noe bedre når jeg har begynt å få babymage, føler meg ikke gravid nå, selv om jeg har div symptomer og plager :) Takk for svarene!

Skrevet

Når jeg ikke var så langt på vei var det reka, så knøttet :)

Skrevet

Fine tips, hehe. Har dere funnet navn da? :)

Navn har vi vært klar med siden uke 10 på jente. Guttenavn har jeg hatt siden jeg var 16, og samboeren har til slutt gått med på det:)

Skrevet

Det går i babyen. Ungen når det er noe negativt. Som i "h nå har jeg hele ungen i lungene"

Vi har både kjønn og navn klart ellers men jeg har aldri greid å bruke navnet før de er ute. Når jeg ser statuser på fb el hvor de bruker navnet om den ufødte virker det veldig rart/sært for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...