Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Må slutte å spise så mye chips og snop! Jeg vil, men er alt for svak og faller for fristelsen! Hjelper ikke å si "ikke kjøp noe godt neste gang du handler". Det hjelper ikke Noen tips om hva som demper behovet for snacks? Er ikke overvektig, men bør da ikke spise alt dette tullet for det! Anonym poster: b2e58df66fc3dca9e808a8c8eb807af6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Er dessverre ikke noen vidundermiddel... man må bare bestemme seg. Lukke øynene når du går forbi godis og potetgull hyllene, eller unngå de hvis du kan.... Bit tennene sammen og stren forbi!!!!!! Anonym poster: 668ca05bc1089a3d34332525f4767530
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Jeg skal gjøre mitt beste! Tenk på alle pengene jeg sparer på det! koster jo nesten 30 kr for en pose chips og snop er heller ikke gratis! HI Anonym poster: 9e4f09fca9c86a3ac39ee00480c2b53b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 jeg begynte å drikke te når jeg ville kose meg istedenfor, gikk ned flere kilo på en måned. tror det er vanen, og at det gjelder å bestemme seg. Lykke til! Anonym poster: 2c6cbcc223dd1862f4040f1710da9924
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Te var en god plan det er godt kjøpe meg en god frukt-te Miste noen kilo er ikke dumt heller Takk HI Anonym poster: 9e4f09fca9c86a3ac39ee00480c2b53b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Det hjelper faktisk å ikke kjøpe det. Man må bare sette viljestyrken inn den korte tiden man er i butikken. Har man det ikke i hus, så har man det ikke, og må bare finne en måte å takle suget på. Jeg har upoppet popcorn liggende som kriseløsning. Hvis jeg må ha noe å knaske på, så popper jeg litt. Er i alle fall mye sunnere enn chips. Anonym poster: 476af9ab3b8ce5743ba0887429149833
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Spis krom tabletter! Det hjelper mot søt suget, og lag et hull i en 1,5 liters flaske, putt på pengene du ville ha brukt på snop på den når du kommer hjem fra butikken, etter en stund, så ser du pengene på flasken vokser, og det går virkelig opp for deg hvor mye penger du bruker på de sakene der, nå kan du jo da bruke de på noe annet, klær, konsert, middag, noe med ungen(e) osv Stor motivasjon å spare opp de pengene du ville brukt på snop over 6 mnd! Her sparte vi hele 5-6 tusen bare på 6 mnd! og det bare på godis!!! Nå sparer vi inn på både penger som ville gått til godis, og penger som ville gått til boller, brus, loff i ukedager osv osv... Spent på hva resultatet etter de neste 6 mnd går, får vi vite om ca 2 mnd! Anonym poster: 7d5a3ca5210710e110edd809eb3e9071
Følelsesvims Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Finn deg noe annet Jeg prøver heller å spise god ost, ta meg en kopp kakao, en kopp te, oliven, yogurtnøtter, popcorn. Jeg begynte med å erstatte snop med 70% sjokolade og en kopp myntete. Smaker fantastisk sammen, og 70% er så sterkt på smak at du kan ikke hive i deg så store mengder Nå synes jeg faktisk ikke vanlig sjokolade er så godt lenger - det er liksom bare søtt og kvalmende
Fae Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Spis deg mett før du handler. Går du sulten på butikken er det lettere å la seg friste.
Fae Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Og handle kun en gang i uken. Jo flere turer på butikken dess større risiko for å kjøpe unødvendig drit
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 Her var mange gode tips, men er som dere sier, må bare bruke viljestyrken mens jeg er i butikken. Handler ca 2 ganger i uka, mandag og fredag Jeg skal klare dette! HI Anonym poster: 9e4f09fca9c86a3ac39ee00480c2b53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå