Gå til innhold

Høygravid og veldig tungpustet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen har sunket masse så egentlig burde jo lungene ha bedre plass nå enn før.. Jeg sliter masse med søvn fordi jeg føler jeg ikke får nok luft og slik har det vært den siste måneden. Veldig tett i nesa så det hjelper heller ikke. Føler at jeg glemmer å puste og blir liggende og gispe etter luft i flere timer før jeg endelig sovner. Begynner seriøst å bli redd for at jeg har fått lungeemboli.. Noen som har opplevd det samme? Har fin hemoglobin på 12,5 og BT på 117/65, begge deler ble målt for 5 dager siden.

Anonym poster: 8cee9a6bafa65332aef6ba4b93f86b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen har sunket masse så egentlig burde jo lungene ha bedre plass nå enn før.. Jeg sliter masse med søvn fordi jeg føler jeg ikke får nok luft og slik har det vært den siste måneden. Veldig tett i nesa så det hjelper heller ikke. Føler at jeg glemmer å puste og blir liggende og gispe etter luft i flere timer før jeg endelig sovner. Begynner seriøst å bli redd for at jeg har fått lungeemboli.. Noen som har opplevd det samme? Har fin hemoglobin på 12,5 og BT på 117/65, begge deler ble målt for 5 dager siden.

Jeg er ca halvveis, og har hatt samme problemet, altså, det kan ikke ha med plassen å gjøre.

FIkk beskjed om å ta jern av legen, selv om HB er ok, så kan serumjernet være lavt (sier meg egentlig lite, men ok)

Har tatt tilskudd i en mnd nå, og er MYE bedre.

Anonym poster: f458566751b5e55c31aac2e2f0e7d6e2

Skrevet

Da skal jeg kjøpe jerntabletter i morgen den dag! Tusen takk for tips! Helt håpløst å sove 3-4 timer tilsammen ila døgnet de siste månedene før fødsel, er jo helt utslitt allerede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...