Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Jeg er så sint! En ørliten detalj er dråpen som får begeret til å renne over, og jeg blir SÅ sint. Så sint at jeg knapt nok styrer meg. I morges ble det sånn, og nå har jeg reist bort. Tør ikke være hjemme, i frykt for hva jeg kan komme til å gjøre mot dem jeg er aller mest glad i i hele verden... Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men kanskje noen har et godt råd til meg? What to do!? Anonym poster: 7ac0446c9e19c731cb55497cfcc29bea
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Kanskje søke litt hjelp.. En psykolog kan hjelpe deg til å finne ut hvorfor du blir så lett sint, kanskje dere finner ut grunnen, og sinnet roer seg, eller så kan dere finne en måte for deg å roe deg fort på.. Jeg var som deg, kunne bli sint for den minste ting, og ikke bare sint, men hakke før jeg slo til noen sint... Jeg gikk til psykolog for det, det meste av sinnet har roet seg, men jeg har også lært å håndtere sinne mitt uten at det går utover noen andre. Anonym poster: bb8a700e85a639a9eaeaf1bcd55c977e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Søke hjelp hos lege/psykolog. Bruker du prevensjons middel som kanskje kan forårsake det? Jeg måtte fjerne p-staven pga et farlig sinne. Anonym poster: 09cac76a780885316fd666c836959ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå