Gå til innhold

rimi babypakke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan dette fungerer? Har bestilt, og det stod at man får en slags "hentelapp" i posten? Er 1 måned har til termin, og har ikke fått noen hentelapp. Bestilte for flere måneder siden.

 

Anonym poster: 4e56f32ca053dc2ac47f4ada6636f525

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk hentelapp etter to uker tror jeg, kanskje mindre, så det var merkelig. Kan den ha forsvunnet i reklame i postkassen og blitt kastet?

 

Skrevet

Jeg prøvde å bestille men fikk beskjed om at jeg hadde bestilt tideligere. Har da aldrig hatt behov for noen baby pakke før nå jeg. Det er da vel ingen som har bestilt i mitt navn til min adresse for så å snoke i min postkasse for å hente denne lappen. Irriterende!

 

Anonym poster: 2cabbfe1b49ba30a268a567010ada00a

Skrevet

Fikk aldri noe hente lapp. De hadde ikke flere pakker igjen.

 

Anonym poster: 847c925eb2d1ee4ac0b7e4562d87d1e3

Skrevet

Skal stå på mailen når den skal bli sendt. Min skal bli sendt 3 uker før termin.

 

Anonym poster: e1f0de9805bea9d7c7abe264f8861e55

Skrevet

Jeg venter også på min hentelapp. Ikke kommet noe her heller

 

Anonym poster: b207f1fc21fa73d23b954c2ca8509fb3

Skrevet

Hmm, kan jo hende mannen har kastet den med reklamer. Jeg ser alltid igjennom reklamen, fordi det kan gjemme seg brev i mellom. Mulig mannen har oversett noe. Blæh

hi

 

Anonym poster: 4e56f32ca053dc2ac47f4ada6636f525

Skrevet

Som sagt, står i mailen (Eller hvis du logger inn på rimi) når den skal bli sendt. Blir ofte sendt tett opptil termin!

 

Anonym poster: e1f0de9805bea9d7c7abe264f8861e55

Skrevet

Bestilte for 3 mnd siden og fikk hentelappen i posten på fredag. 2,5 uke til termin

 

Anonym poster: 088edc92a78f41f6e59eae2410da3067

Skrevet

Sto i min mai de skulle sende lappen i uke 17. ca 4 uker til termin her

Skrevet

I mailen stod det at de sendte hentelapp rundt uke 30. Fikk hentelapp i posten tre uker før termin.

 

Anonym poster: d7b88907646d85801d0bab1ed369aaba

Skrevet

Sto i min mai de skulle sende lappen i uke 17. ca 4 uker til termin her

Hi Hi. Uke 17 er ikke denne uken men neste. Fra den 22 til den 28 April.

 

Anonym poster: 512729b04455f2e925e4b4a91a500441

Skrevet

Sto i min mai de skulle sende lappen i uke 17. ca 4 uker til termin her

Hi Hi. Uke 17 er ikke denne uken men neste. Fra den 22 til den 28 April.

 

Anonym poster: 512729b04455f2e925e4b4a91a500441

Ja nettopp. Derfor sender de ut ganske næme termin. Bare det jeg prøvde å fortelle :-)

Skrevet

Fikk lappen i posten 2 uker etter fødsel ;)

Skrevet

Noen som har greid å få pakke med barn nr to?

Skrevet

Noen som har greid å få pakke med barn nr to?

Registrer mannen.. ;)
Skrevet

Fikk hentelappen tett oppi termin husker jeg. Et par år siden dette da, så ting kan ha endret seg.

 

Anonym poster: e13775b08dd81c875ec2072dcf638a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...