Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Noen som vet hvordan dette fungerer? Har bestilt, og det stod at man får en slags "hentelapp" i posten? Er 1 måned har til termin, og har ikke fått noen hentelapp. Bestilte for flere måneder siden. Anonym poster: 4e56f32ca053dc2ac47f4ada6636f525
Smyril Line Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Fikk hentelapp etter to uker tror jeg, kanskje mindre, så det var merkelig. Kan den ha forsvunnet i reklame i postkassen og blitt kastet?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Jeg prøvde å bestille men fikk beskjed om at jeg hadde bestilt tideligere. Har da aldrig hatt behov for noen baby pakke før nå jeg. Det er da vel ingen som har bestilt i mitt navn til min adresse for så å snoke i min postkasse for å hente denne lappen. Irriterende! Anonym poster: 2cabbfe1b49ba30a268a567010ada00a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Fikk aldri noe hente lapp. De hadde ikke flere pakker igjen. Anonym poster: 847c925eb2d1ee4ac0b7e4562d87d1e3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Skal stå på mailen når den skal bli sendt. Min skal bli sendt 3 uker før termin. Anonym poster: e1f0de9805bea9d7c7abe264f8861e55
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Jeg venter også på min hentelapp. Ikke kommet noe her heller Anonym poster: b207f1fc21fa73d23b954c2ca8509fb3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Hmm, kan jo hende mannen har kastet den med reklamer. Jeg ser alltid igjennom reklamen, fordi det kan gjemme seg brev i mellom. Mulig mannen har oversett noe. Blæh hi Anonym poster: 4e56f32ca053dc2ac47f4ada6636f525
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Som sagt, står i mailen (Eller hvis du logger inn på rimi) når den skal bli sendt. Blir ofte sendt tett opptil termin! Anonym poster: e1f0de9805bea9d7c7abe264f8861e55
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Bestilte for 3 mnd siden og fikk hentelappen i posten på fredag. 2,5 uke til termin Anonym poster: 088edc92a78f41f6e59eae2410da3067
fisken2015 Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Sto i min mai de skulle sende lappen i uke 17. ca 4 uker til termin her
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 I mailen stod det at de sendte hentelapp rundt uke 30. Fikk hentelapp i posten tre uker før termin. Anonym poster: d7b88907646d85801d0bab1ed369aaba
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #12 Skrevet 14. april 2013 Sto i min mai de skulle sende lappen i uke 17. ca 4 uker til termin her Hi Hi. Uke 17 er ikke denne uken men neste. Fra den 22 til den 28 April. Anonym poster: 512729b04455f2e925e4b4a91a500441
fisken2015 Skrevet 14. april 2013 #13 Skrevet 14. april 2013 Sto i min mai de skulle sende lappen i uke 17. ca 4 uker til termin her Hi Hi. Uke 17 er ikke denne uken men neste. Fra den 22 til den 28 April. Anonym poster: 512729b04455f2e925e4b4a91a500441 Ja nettopp. Derfor sender de ut ganske næme termin. Bare det jeg prøvde å fortelle :-)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. april 2013 #14 Skrevet 14. april 2013 Fikk lappen i posten 2 uker etter fødsel
Foccacia Skrevet 14. april 2013 #15 Skrevet 14. april 2013 Noen som har greid å få pakke med barn nr to?
Liljekonvall<3 Skrevet 14. april 2013 #16 Skrevet 14. april 2013 Noen som har greid å få pakke med barn nr to? Registrer mannen..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #17 Skrevet 14. april 2013 Fikk hentelappen tett oppi termin husker jeg. Et par år siden dette da, så ting kan ha endret seg. Anonym poster: e13775b08dd81c875ec2072dcf638a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå