Gå til innhold

Gave i utdrikningslag - HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal i utdrikningslag i sommer. De som gifter seg er en kamerat av mannen min og forloveden. Vi har alltid hatt god tone med dem, men jeg vil ikke si jeg kjenner henne veldig godt. Hun er mer som en hyggelig bekjent :)

Greia er at de som arrangerer utdrikningslaget hennes har bedt om at alle inviterte tar med seg en gave til den kommende bruden som sier noe om vennskapet de har sammen. så skal bruden gjette hvem som har gitt de forskjellige gavene...

jeg er helt blank... er det noen som har vært med på noe lignende eller har noen tips? :(

alt mottas med takk

Anonym poster: 33983c49bb72c0ec8cbd4df8d5543275

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi noe som definerer vennskapet mellom din mann og hennes forlovede?

Eks; hvis de spiller fotball sammen, så gi henne noe fotballrelatert..

Eller noe som spiller på et felles minne dere har - ferie, en DVD med en film dere har sett sammen e.l...

Anonym poster: ae487c412531cc07c8b207da3636ff55

Skrevet

Kanskje dere har gjort noe morsomt sammen en gang? Om dere har vert en plass sammen, gi noe som minner om den plassen, eller om dere har en eller annen felles interesse, så finn et bilde av det? Gi et bilde der du har slippet sammen din og hennes mann og se om hun kjenner de igjen?

Anonym poster: 6e14661400bb4416f3b6ce30caf6f546

Skrevet

Klippet.

Anonym poster: 6e14661400bb4416f3b6ce30caf6f546

Skrevet

Det skal jo ikke være noe stort. Er dere på tur sammen kan du gi et kart, har dere sett en film sammen noe som har med filmen å gjøre, pleier dere grille så kan du gi en pakke med grillkjøtt osv.

Anonym poster: 501d10b809095e6ecdb93f7603dec614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...