Gå til innhold

Jeg bet ham!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hardt, men likevel. Midt i en hidundranes krangelbestemte han seg for å flytte meg inn på et annet rom med makt. Jeg prøvde å stoppe ham, men han er mye større og sterkere enn meg og ville ikke høre. Da satte jeg helt instinktivt tennene i armen hans...

Veldig overrasket over meg selv.

Anonym poster: faf3a952713324f83ed88c1ea926db27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke moderatorene her inne mulighet til å spore brukere via IP?

Noen som vet hvem dette er og som kan rapportere videre?!?!

Før vi ender opp med en skakk kjørt mann om noen år, som bruker barndommen sin som forklaring på handlingene sine....

Skrevet

Har ikke moderatorene her inne mulighet til å spore brukere via IP?

Noen som vet hvem dette er og som kan rapportere videre?!?!

Før vi ender opp med en skakk kjørt mann om noen år, som bruker barndommen sin som forklaring på handlingene sine....

Og gjøre hva med den ip en? Dere er så naive.

Anonym poster: 0e02230c3d6267e44fe9681a0312fb9d

Skrevet

........?

Ip? Spore opp?? Hvorfor???

Anonym poster: 639240db2e31de3a8000f4d356f1e3f4

Skrevet

Ehm... Jeg er HI, har aldri skrevet her inne før om slikt. Jeg har ikke en voldelig mann og jeg er ikke voldelig mot ham. Dette som skjedde i dag har aldri skjedd før og kommer ikke til å skje igjen og vi har vært sammen i 15 år. Jeg syntes ikke det var greit at han løftet meg, men ei heller det jeg gjorde. Det synes ikke han heller. SKrev dette for å tømme meg litt, men det er på ingen måte nødvendig å anmelde noen for familievold eller lignende her. Det har vi mer enn baller nok til begge to om noen faktisk skulle skade hverandre her.

Skrevet

Er det mannen din eller barnet ditt du har bit?

Er det mannen din så må dere snakke om hva som er ok å ikke ok. fysisk flytte på hverandre er ikke noen måte å krangle på og hvorfor på død og liv tror du/dere at det nytter å løse en konflikt med skriking, flytting og biting?

Er det barnet ditt, så må du ta den samme samtalen, kanskje bli enige om en stoppregel som gjør at dere trekker dere fra samtalen roer dere og fortsetter etterpå.

Anonym poster: 948b1f5032715755b6d5449bb985dc5e

Skrevet

Er det mannen din eller barnet ditt du har bit?

Er det mannen din så må dere snakke om hva som er ok å ikke ok. fysisk flytte på hverandre er ikke noen måte å krangle på og hvorfor på død og liv tror du/dere at det nytter å løse en konflikt med skriking, flytting og biting?

Er det barnet ditt, så må du ta den samme samtalen, kanskje bli enige om en stoppregel som gjør at dere trekker dere fra samtalen roer dere og fortsetter etterpå.

Anonym poster: 948b1f5032715755b6d5449bb985dc5e

Det er mannen min og her i huset er det ikke aktuelt at slikt ikke blir snakket om. Det er allerede gjort selv om jeg nok tror vi må ta det opp når barna sover. De var ikke der da dette skjedde, men de er her nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...