Gå til innhold

har bestillt meg extencion ?? endelig :))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg vanvittig.

Har skulderlangt hår,men synest at mitt eget vokser såååå sakte!!

Får det om 3-5uker :))

Anonym poster: e45054702530087f0b1cebbaa24d2907

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg vanvittig.

Har skulderlangt hår,men synest at mitt eget vokser såååå sakte!!

Får det om 3-5uker :))

Lykketil du blir nok kjempefin :))

Skrevet

Må være ærlig p si at det er det styggeste jeg vet. Det er så teit, klarer du ikke å spare selv så drit i det. Falskt hår er noe gutta definitivt ikke liker. De jeg har snakka med sier det er skikkelig turn off. :-/.

Dets er jo helt idiotisk ut også. :-/. Jeg selv har 80 cm langt hår, fordi jeg har spart det. Og tatt godt vare på det hele mitt liv. Og det kan du også gjøre. Men å ødelegge hodebunnen og resten av håret ditt og i tillegg se helt idiot ut er bare dumt.

Anonym poster: a93bc4866d996f490556b8b4db16109c

Skrevet

Skjønner du gleder deg om det er noe du virkelig vil men det er så trashy og stygt at jeg fatter ikke noen gjør det.

Anonym poster: d9bfdb04531710dc083c49e730a56b2b

Skrevet

Ååååå,det er så HARRY!

Hadde det selv for noen år siden,når ALLE skulle se ut som FHM-damer, tror aldri jeg har fått så mange kommentarer fra menn om hvor usexy og fake det er.

Men for all del - kos deg med løshåret!

Bare husk å pleie det med produkter som hører til,og børst det MINST 3 ganger om dagen for det tover seg i hodebunnen med en gang.

Anonym poster: 3fe08312bb5ec56bf9abcbff71814e9d

Skrevet

Uff. Det er en dame på jobben som nettopp har fått dette, og det ser virkelig ikke pent ut. Tidligere hadde hun kort stilig frisyre, og plutselig en dag dukket hun opp med halvlangt platinablondt grusomt hår...

Anonym poster: 669a65afdfac4d1e2e78d1646b96f726

Skrevet

Jeg har extencion, ekte hår, men jeg bruker det kun til fest. Håper du har kjøpt en farge som matcher ditt eget, spesielt blonde jenter har en tendens til å få feil farge som alle ser er fake.

Jeg har typisk nordisk hår og for meg er det helt topp å få fyldigere hår når jeg skal pynte meg litt.

Det er litt rart når folk som har kortere hår plutselig har langt hår, men dersom du bruker det får å få fyldigere hår så er min erfaring at det er topp. :)

Anonym poster: 1b4247a3ba386f90f0eb6ad5e23c5007

Skrevet

Forøvrig - det er ofte de som er velsignet med et vakkert hår som er aller mest skeptisk til løshår og som kaller det harry.........

Anonym poster: 1b4247a3ba386f90f0eb6ad5e23c5007

Skrevet

Haha, dette er så typisk Dib! her har vi ei som gledesstrålende forteller at hun gleder seg til nytt hår - og så blir hun overfallt av en gjeng bøllejenter som står i ring rundt og sparker henne...

Herregud, la nå dama kose seg med extensions - så lenge hun syns hun er fin selv?

Skrevet

Jeg vil også ha extensions! Jeg mister veldig mye hår og trenger absolutt extensions. Bare dumt det er så dyrt. Jeg snakker om å få hårforlengelse hos frisøren, og ikke noe man kan ta av og på selv.

Du blir nok kjempe fin, bare husk å ta godt vare på håret ditt.

Anonym poster: bc7de14fb00055bfe43a060e0987fe16

Skrevet

Det blir sikkert kjempefint, HI ! :) Bruker det selv også, men bare til fest. Det fins fler muligheter for å få det til å se naturlig ut :)

Anonym poster: 3fe0988944a1f3556c722f6dc1165732

Skrevet

Jeg vil også ha extensions! Jeg mister veldig mye hår og trenger absolutt extensions. Bare dumt det er så dyrt. Jeg snakker om å få hårforlengelse hos frisøren, og ikke noe man kan ta av og på selv.

Du blir nok kjempe fin, bare husk å ta godt vare på håret ditt.

Anonym poster: bc7de14fb00055bfe43a060e0987fe16

Prøv Nioxin :-)

Skrevet

Hva er Nioxin? Hvis det er en mirakelkur for endelig å få overtalt hårstråa til å forbli på hodet, er jeg villig til å prøve mye!!;)

Skrevet

Det er så deilig med nytt hår! Men som mange sier så viser det av og til veldig godt at det ikke er ekte, så husk å få deg en klipp så ditt eget hår og extensionsene sklir fint inn i hverandre. :D

Anonym poster: 231acd9e565bfd3ba26552605babaefc

Skrevet

jeg har ei veninne med extension og på henne synest det ikke at man har extension. De man ser det på må ha vært veldig uheldige med fargen, eller måten det har blitt festa på.

Skrevet

Du blir sikkert kjempefin, HI!

Anonym poster: f4e98f05b035076cbf678bfd357f5a48

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker tapehår fra www.hchair.no og det ser veldig naturlig og flott ut. De anbefales forresten for dere som ønsker lengre hår! Har tidligere brukt mange tusen på hairtalk hår hos frisør, men da jeg fant hchair oppdaget jeg at de har akkurat samme hår. Fantastisk kvalitet og et naturlig resultat. Jeg er veldig fornøyd og aldri fått så mange komplimenter for håret mitt :-)

Anonym poster: d8dde89596c85f2f65f8c77237203f04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...