Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 13+5, og nå sitter jeg og spiser frokost med et glass deilig appelsin juice til, og det smaker AKKURAT som det skal!!!! Å, så deilig! Endelig kan jeg begynne å glede meg og kose meg med svangerskapet:-) Anonym poster: a97d042eda3b529c4318a7af45f52fae
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Jippi Så bra! Satser på kvalmen holder seg borte
Major HotLips Houlihan Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Så deilig! Det fins nesten ikke noe bedre enn når kvalmen letter og man endelig kan spise normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå