Gå til innhold

Åhhhh....., da ble det tydelig næsj nr 2 her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen gjør aldri noe galt, så det er ikke det. Men de tror nok selv de prater veldig lavt og det gjør de IKKE! Blir slitsom dag i morgen og minsten våkner jo vanligvis snart også... Tar de minsten da tro siden de er i stua eller er vi velkomne ned i morgenkåpen tro??

Anonym poster: eb15795154609e5d40b178362fc57191

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar dere inn fulle folk med barn i hus?

Anonym poster: 53e9ef1361245303bc4699fa5355e7ea

Skrevet

Nei, som du forstår gjør ikke DERE det! JEG la meg kl 21 i går og har ikke smakt alkohol på en mnd. Jeg synes ikke dette er ok, men tenker heller ikke toppe kvelden med å lage en scene nå!!! Hi

Skrevet

Gi deg ditt mehe. Hvis du ikke gidder å lese hva som står eller ikke evner å ta inn over deg informasjon så kan du like så godt legge deg.

Ah sånn drit er så unødvendig! !

Hi: send mannen din en sms eller ring, og si at når barnet deres våkner så må folka dra. Det skjønner han sikkert:)

Skrevet

Mannen min kunne ventet seg en rimelig forbanna kone hadde dette skjedd hos oss. Altså stelle i stand nach hjemme når han vet kone å barn sover. Helt greit at han drar ut å koser seg altså. Men han må da ha såpass i hode at han ikke drar med seg festen hjem.

Skrevet

Tror faktisk det bare var en...? Litt usikker, men mange var det ikke og nå har de reist! Mannen vet jeg er våken og tørr ikke legge seg/prate med meg/se meg later det til. Han får en fin dag i dag... Hi

Skrevet

Ok, nå ble jeg forbanna!!! Trodde han hadde vett og la seg på gjesterommet så jeg sovnet igjen. Våkner til at gutta mine roper : "pappa, pappa...". Faen skjæra!!! Han hadde lagt seg inn til de og våknet selvfølgelig ikke av at de snakket til han... Er det mulig? Hva i helvete har han i huet når han gjør noe slik? Hva hadde dere gjort nå? Liv i han får jeg ikke så han får bare ligge der inntil videre, men etterpå? Hva da? Kjenner jeg har en stemme i hodet som får skikkelig lyst til å gi han en mindre hyggelig oppvåkning :( Hi

Skrevet

Følg stemmen i hodet, det fortjener han.

Skrevet

Så hyggelig for barna at det ligger en full, alkoholdunstende pappa ved siden av dem :-( Og heller ike skremmende for dem å stå opp til ei stue som dunster av alkohol og tomme spritflasker.. omsorgssvikt kalles det.

Anonym poster: d464a02f1ad124cc34aad08fa5164260

Skrevet

Så hyggelig for barna at det ligger en full, alkoholdunstende pappa ved siden av dem :-( Og heller ike skremmende for dem å stå opp til ei stue som dunster av alkohol og tomme spritflasker.. omsorgssvikt kalles det.

Nei, det første der er ikke hyggelig! Men har du vært i stua mi?, for da har du nok dessverre gått feil. Her er det som det pleier å være! Å kalle det omsorgssvikt gjør meg i grunnen forbanna! For det første er det en ufortjent beskrivelse av meg, for det andre er mannen min på alle måter perfekt, men har nå gjort en feil! Det er på langt nær ok, men han har endel å gå på kan du si... Verden er ikke sort/hvit Hi

Skrevet

Næsj, faktisk.

Anonym poster: fee0c0879cd58d4bb5f258e511125c8d

Skrevet

Nei, det første der er ikke hyggelig! Men har du vært i stua mi?, for da har du nok dessverre gått feil. Her er det som det pleier å være! Å kalle det omsorgssvikt gjør meg i grunnen forbanna! For det første er det en ufortjent beskrivelse av meg, for det andre er mannen min på alle måter perfekt, men har nå gjort en feil! Det er på langt nær ok, men han har endel å gå på kan du si... Verden er ikke sort/hvit Hi

Selv om mannen din tydeligvis er 99, 9 % perfekt så er det overhodet ikke greit å legge seg full sammen med barna, selv om det er en isolert hendelse så er den hendelsen like fullt omsorgssvikt. Og dette går på mannen din og ikke på deg. Det er kjempeskremmende for barn å se foreldre fulle og mannen din var tydeligvis ikke engang kontaktbar! Jeg så min far full en gang som liten og jeg ble kjemperedd. Husker det godt ennå.

Skrevet

Selv om mannen din tydeligvis er 99, 9 % perfekt så er det overhodet ikke greit å legge seg full sammen med barna, selv om det er en isolert hendelse så er den hendelsen like fullt omsorgssvikt. Og dette går på mannen din og ikke på deg. Det er kjempeskremmende for barn å se foreldre fulle og mannen din var tydeligvis ikke engang kontaktbar! Jeg så min far full en gang som liten og jeg ble kjemperedd. Husker det godt ennå.

Enig i at det ikke på noen måte er bra! Om de har oppfattet han er full er dog usikkert, han er nemlig ikke kontaktbar klink edru om han sover heller. Han eldste mente han lå der fordi han yngste hadde våknet og da la han seg der for å synge noen sanger og sovnet fordi han var så trøtt... Skjedd før det, klink edru, så helt grei forklaring! Hi

Skrevet

Som barn i en alkoholisert familie, har jeg NULLtoleranse for at voksne kan deise driting inn på barns soverom, og legge seg der.

Jeg personlig synes ikke slikt kvalifiserer til en 99.9 % perfekthet.

Dette er såpass stort overtramp, selv om barna mest sannsynlig ikke får varige men, kvalifiserer dette til en kraftig oppvask.

Idioti, smakløst og hjernedødt av mannen din! -Jeg ville fått kraftig avsmak for min mann lenge, om han hadde gjort noe sånn.

Eller nei, han ville aldri ha gjort det!

Anonym poster: 5af675bd78e805c11473d8567c704331

Skrevet

Som barn i en alkoholisert familie, har jeg NULLtoleranse for at voksne kan deise driting inn på barns soverom, og legge seg der.

Dette er såpass stort overtramp, selv om barna mest sannsynlig ikke får varige men, kvalifiserer dette til en kraftig oppvask.

Idioti, smakløst og hjernedødt av mannen din! -Jeg ville fått kraftig avsmak for min mann lenge, om han hadde gjort noe sånn.

Ja, det er første gang det skjer og første gang han har vært på fest på ett år, så jeg tørr påstå han fremdeles er nærmest 100% perfekt. For barna er han mye mer enn dette også og det vil jeg ikke ta fra dem! Nå tenker jeg vi stikker av ut dagen og finner på noe kos. Oppvask blir det, men ikke så barna oppfatter! Kommer ann på hvordan man tar det også vet du ;) Hi

Skrevet

Ja, det er første gang det skjer og første gang han har vært på fest på ett år, så jeg tørr påstå han fremdeles er nærmest 100% perfekt. For barna er han mye mer enn dette også og det vil jeg ikke ta fra dem! Nå tenker jeg vi stikker av ut dagen og finner på noe kos. Oppvask blir det, men ikke så barna oppfatter! Kommer ann på hvordan man tar det også vet du wink.png Hi

Er enig med det meste du skriver her.

Det jeg ikke er enig i er tankegangen og "unnskyldningen" din om at han ikke har drukket på ett år og er så perfekt.

han kunne ha drukket hver dag om så, bare ikke på denne måten med nach og påfølgende overnatting i komatilstand på barns rom! Det kommer ikke an på hvor ofte han drikker, men hvordan han oppfører seg når han gjør det!

Voksent av deg å ta med barna ut og heller ta konfrontasjonen senere, det er bare holdningen om at han gjør aldri dette, så da er det liksom ikke så gærn't....

Samme som at verdens snilleste kjører ned noen i fylla, ulykken skjer, men hei- har aldri gjort det før, så da er det ikke så farlig!

Skrevet

Slapp av. Dette har skjedd en gang. Å kalle dette for omsorgssvikt blir for dumt, herlighet.

Det var dumt av han å legge seg på rommet til barna, men de tar ikke skade av det.

Anonym poster: 946e1ea757e6fdca1a2a4ddad8248ac0

Skrevet

Mannfolk kan være litt hjernedøde av og til og trenger få ting forklart med teskje... MEN vent til han er edru og ikke vær sint, bare forklar rolig at barn syntes det er kjempe skremmende å se foreldrene sine forandre seg, lukte annerledes osv. Og ikke minst at han puster ut alkohol og kanskje røyk? på de når de sover er helt uakseptabelt.

Men om du vekker han nå og kjefter han full så vil ha automatisk gå i forsvarsposisjon.

Alle kan gjøre feil som du sier, ta en prat med han senere idag. Håper du og barnet får en kjempe koselig søndag :)

Skrevet

Ja, det er første gang det skjer og første gang han har vært på fest på ett år, så jeg tørr påstå han fremdeles er nærmest 100% perfekt. For barna er han mye mer enn dette også og det vil jeg ikke ta fra dem! Nå tenker jeg vi stikker av ut dagen og finner på noe kos. Oppvask blir det, men ikke så barna oppfatter! Kommer ann på hvordan man tar det også vet du wink.png Hi

Det jeg ikke er enig i er tankegangen og "unnskyldningen" din om at han ikke har drukket på ett år og er så perfekt.

han kunne ha drukket hver dag om så, bare ikke på denne måten med nach og påfølgende overnatting i komatilstand på barns rom! Det kommer ikke an på hvor ofte han drikker, men hvordan han oppfører seg når han gjør det!

Voksent av deg å ta med barna ut og heller ta konfrontasjonen senere, det er bare holdningen om at han gjør aldri dette, så da er det liksom ikke så gærn't....

Samme som at verdens snilleste kjører ned noen i fylla, ulykken skjer, men hei- har aldri gjort det før, så da er det ikke så farlig!

Ikke mine ord at det ikke er så farlig! Jeg vil sørge for det ikke skjer igjen, men dette alene er ikke nok til å frata barna en far som er langt mye mer enn denne ene episoden. Synes i grunnen litt synn på dine omgivelser dersom det er ett feilskjær som skal til før du bryter vennskap/kaster de ut hjemmefra eller hva nå din løsning måtte være! Det tjener ikke barna i denne saken at jeg handler uovergilt! Hi

Skrevet

Snakk om å krisemaksimere her! Lar dere virkelig en hendelse definere en hel person?? Hjelpes...

Hi: håper du ikke tar deg nær av hva de anonyme sier her. Mannen din er sikkert en flott pappa og du virker jo som et rolig og reflektert menneske, så at barna dine har opplevd "omsorgssvikt" når de lå og sov ville ikke jeg blitt hysterisk over. Ta deg en snakk med mannen din ved fn senere anledning og kos deg med barna på denne fine søndagen :)

Skrevet

Åh, herlighet, for noen damer det finnes her inne! Omsorgssvikt fordi barna ikke klarte å vekke han om morgenen??? Nei, nå må dere nok roe dere ned. Jeg er enig i at han heller burde lagt seg seg på gjesterommet, men nå gjorde han en tabbe som han helt sikkert vil skjønne helt av seg selv når han våkner...

Vi må da ikke glemme at vi ikke bare er 100 % PERFEKTE FORELDRE hele tiden, vi er jo også enkeltindivider som en sjelden gang kan føle oss som "frie" igjen og tillate oss å ha et nachspiel og til og med sovne full på rommet til barna, så lenge det ikke skjer så ofte... Ingenting å skrike omsorgssvikt her altså, ikke rart barnevernet ikke tar alle bekymringsmeldinger alvorlig nok lenger, det har jo gått inflasjon i det ordet...

Anonym poster: 72c103d35996d3b1f0c2fc3283371287

Skrevet

Hvorfor lage et innegg som i utgangspunktet virker som en frustrert mor med en lite oppegående mann. For så å firsvare mannen i alt som blir påpekt. Gubben din er en idiot og du er et naivt kvinnemenneske HI!!!

Anonym poster: 768173cba8921a667d6ae95b0b4b1a74

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Åhhhh, så dramatisk!!!

Herrefred, naute gjort av mannen, men ingen krise! Gi han en skyllebøtte, forklar barna at pappa har drukket for mye øl og at det bør han ikke gjøre. Sørg for at gubben skjønner at sånt gjør man ikke og ferdig med det.

Skrevet

Ikke mine ord at det ikke er så farlig! Jeg vil sørge for det ikke skjer igjen, men dette alene er ikke nok til å frata barna en far som er langt mye mer enn denne ene episoden. Synes i grunnen litt synn på dine omgivelser dersom det er ett feilskjær som skal til før du bryter vennskap/kaster de ut hjemmefra eller hva nå din løsning måtte være! Det tjener ikke barna i denne saken at jeg handler uovergilt! Hi

Oi,oi du misforstår veldig her. Har aldri sagt noe om å hive han ut, eller frata barna faren sin. Aldri i verden! Det er heller ikke jeg som roper om omsorgssvikt. Jeg bare synes du unnskylder ham- det han har gjort er ansvarsløst og idioti og er bare ikke en voksen mann gjør! Punktum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...