Gjest Antarctica Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 ...prate om de fyrene som noen her gnåler om.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Hva faen vet du om det? Lukta litt ekstra på korken i kveld? Anonym poster: 1b59591b34ee66369ca5ba49ba3849a1
Gjest Antarctica Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Jepp, skylte ned rekene med masse hvitvin!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Jepp, skylte ned rekene med masse hvitvin! Tror musa di sårt trenger en liten Jarlevisitt Anonym poster: f6108789df9ec64c7ac08d21293bfee5
Gjest Antarctica Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 Nå var det like før rekene kom opp igjen, hvitvin og det hele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå