Gå til innhold

Litt panikk her. Er dette normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en hyrdestund med gubben og skulle på do etterpå og da kom d bittelitt blod på papiret... Har ikke vondt eller noe men. Er d normalt eller er d tegn på abort?

 

Anonym poster: 62b43fd8e2b39754411b38f233c13926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt blødning etter sex kommer ofte fra et sprukket blodkar. Jeg fikk forklart at blodåreveggene er tynnere under graviditet og sprekker lettere. Opplevde det selv mange ganger mens jeg gikk gravid. I så fall skal blødnigen stoppe raskt. Hvis blødningene ikke gir seg og du får smerter i tillegg så er det mer fare på ferde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...