Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Hadde en hyrdestund med gubben og skulle på do etterpå og da kom d bittelitt blod på papiret... Har ikke vondt eller noe men. Er d normalt eller er d tegn på abort? Anonym poster: 62b43fd8e2b39754411b38f233c13926
Pengetreet Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Litt blødning etter sex kommer ofte fra et sprukket blodkar. Jeg fikk forklart at blodåreveggene er tynnere under graviditet og sprekker lettere. Opplevde det selv mange ganger mens jeg gikk gravid. I så fall skal blødnigen stoppe raskt. Hvis blødningene ikke gir seg og du får smerter i tillegg så er det mer fare på ferde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå