Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Si at det er andre der ute som synes livet er tøft, at hver dag er en kamp, men at det vil bli lettere... Anonym poster: 265d54d1a5d3c59e6d19b7213c60333c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Ja, før var det sånn for meg. Nå er det lettere, mye lettere. Livet kan snu på et øyeblikk :-) Anonym poster: f63d81be8c143b41a20eaf2a5bb47033
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 For meg snudde det ikke på et øyeblikk. Men det er MYE lettere nå en det var før! Og deiligere. Jeg smiler, og oser meg med andre og med meg selv Kunne ikke klart det for et par år siden Ha troen på at det blir bedre! For viss du virkelig vil det, så finner du en måte å få det til å bli... Klem til deg. Anonym poster: d8154454b9b5c5dc77f5005ead9c76e7
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Tusen takk jenter! Jeg er veldig flink til å backe andre opp og være positiv utad, men innvending gråter jeg... Små øyeblikk gjør meg lykkelig, men negative opplevelser fra fortiden holder meg hele tiden nede og forteller meg at det gode ikke kan vare... Hva er lykke liksom? Anonym poster: 265d54d1a5d3c59e6d19b7213c60333c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå