Gå til innhold

Passiv røyking tidlig i graviditeten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skadelig er det egentlig? Kjenner jeg har litt panikk for spontanabort etter å ha sittet blant røyk litt i kveld. Var bare maks ett kvarter kanskje. :-(

Anonym poster: c3a412785d69facccdb103ad38a62abe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er overnervøs. Det gjør ingenting.

Anonym poster: 2a8d276680f38a20c6e0d7b787e6901d

Skrevet

Du er overnervøs. Det gjør ingenting.

Anonym poster: 2a8d276680f38a20c6e0d7b787e6901d

Godt å høre at jeg er det.. Vet det egentlig selv, men etter å ha mistet 3 ganger så er jeg nervøs for den minste lille ting kjenner jeg. Blir ikke mindre redd av å lese om det på nettet.

Skrevet

Så lite er ikke skadelig, men babyen merker Noe til det.

Var på en stor fest hvor det ble røyket inne i en hall da jeg var rundt 7 mnd gravid. Måttebare dra etter en time for da ble det protester i magen. Etter det var det ikke en bevegelse i tre dager etterpå...

Anonym poster: 4d941d7a162c52aeef5da1daf390feec

Skrevet

Så lite er ikke skadelig, men babyen merker Noe til det.

Var på en stor fest hvor det ble røyket inne i en hall da jeg var rundt 7 mnd gravid. Måttebare dra etter en time for da ble det protester i magen. Etter det var det ikke en bevegelse i tre dager etterpå...

Anonym poster: 4d941d7a162c52aeef5da1daf390feec

Jeg er bare få uker på vei. Var ute rett før jeg skulle hjem.

Skrevet

Det er jo som oftest en grunn til at et foster aborteres, at det ikke er levedyktig. Om du blir utsatt for litt passiv røyking har ingenting å si. Hvis det er så lite som hadde skulle til for å miste hadde ikke fosteret vært istand til å leve uansett.

Skrevet

Det er jo som oftest en grunn til at et foster aborteres, at det ikke er levedyktig. Om du blir utsatt for litt passiv røyking har ingenting å si. Hvis det er så lite som hadde skulle til for å miste hadde ikke fosteret vært istand til å leve uansett.

Godt å høre. Blir bare så nervøs da jeg leser at røyk kan hemme vekst osv. Ark, føler meg helt syk av å tenke slik. Hysterisk er jeg. Men ikke lett med disse hormonene i tilegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...