Gå til innhold

Preggiss med puppedusker ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som et ledd i å jazze opp tilværelsen på landet (og som motvekt til støttestrømper og trillebag) har jeg i dag kjøpt meg et par superfjonge "puppedusker".

Så er spørsmålet: hva har man til puppeduskene? Preggisstrusene rekker jo til under armene - ikke veldig snasent. Eller skal man droppe trusen og satse på puppedusker, stay ups (støttestrømper??) og høyhelte sko (med brodder?) + en fjærboa? Noen rutinerte puppedusk-brukere her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å få fatt i en fiffen liten sak med fransk åpning eller åpen bak??

Skrevet

Hva er en "puppedusk" ?

Anonym poster: 1cd15e048d19299d303514e748719493

Skrevet

Hahahahah !!! Nå fikk jeg et supert bilde av deg på netthinnen :) støttestrømper og puppedusker.... Hohohhoho :)

Skrevet

Hva med å få fatt i en fiffen liten sak med fransk åpning eller åpen bak??

Det kan funke :) Gravidmage+fransk åpning MÅ bli en hit!!
Skrevet

Hahahahah !!! Nå fikk jeg et supert bilde av deg på netthinnen :) støttestrømper og puppedusker.... Hohohhoho :)

... glem ikke broddene ;)
Skrevet

Eventuellt farget hårspray til nederste dusk, så den står i stil med puppeduskene ;)

Skrevet

Kun puppedusk og evt. full busk om man har det. Ingen truse.

Skrevet

Eventuellt farget hårspray til nederste dusk, så den står i stil med puppeduskene ;)

Så deilig vovet! Hva med å klistre på sånne glitresteiner? :P
Skrevet

Jaaa.. Og ikke glemme rosa body glitter med jordbær smak..

Skrevet

Jaaa.. Og ikke glemme rosa body glitter med jordbær smak..

Røde palietter på puppeduskene - kan bli litt kræsj m.rosa bodyglitter ... (Jordbærsmak?? Hvor får man tak i det??)
Skrevet

Mener jeg kjøpte no bodyglitter med jordbær smak eller lukt på en eller annen undertøys butikk.. Men kan ha vært i praha..

Skrevet

Men rødt.. Hmm.. Flette inn no røde fjær fra fjærboaen? ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Tegner til å bli en spennende søndag for Pappan til Nurket...

Skrevet

Mener jeg kjøpte no bodyglitter med jordbær smak eller lukt på en eller annen undertøys butikk.. Men kan ha vært i praha..

Det er en vesentlig forskjell på om bodyglitteret har smak eller lukt ... *ler så puppeduskene spinner rundt*
Skrevet

... glem ikke broddene ;)

Hahahahaha !! Stop it !!

Men fra spøk til alvor.. Jeg sier som ms.monroe.. Et par dråper Chanel nr 5 :)

Skrevet

Men rødt.. Hmm.. Flette inn no røde fjær fra fjærboaen? ;)

Gøy på landet ... :D
Skrevet

Er som sagt en stund siden.. Tror faktisk aldri jeg brukte det, mener å ha en erindring at det ble brukt på en kompis i et utdrikningslag..

men vet det finnes med både lukt og smak..

Skrevet

Men spiller egentlig anntrekket noen rolle, så lenge det er du som går med det??

regner med han syns du er sexy uansett, spesiellt siden han har gjort deg gravid :)

Skrevet

Btw.. De der smaker skikkelig kunstig mot de smykkene de har i snopehylla på rema..

Skrevet

Samma det vel? Du hadde vel ikke tenkt å spise de selv?

Skrevet

Må jo smake jeg også ;)

Skrevet

Hadde spist de før de ble tatt i bruk om de fantes i sjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...