Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Jeg prøver ut min nå, genialt! Og med riktig bretting holder den helt tett, c-brett funker ikke. Men jeg går rundt og føler meg "støl" i dåsa, er det normalt eller? Kjenner ikke at den er der, men vet ikke om kroppen min automatisk kniper til jeg blir støl når den er oppi der??! Anonym poster: 94cd47389d3accf4a562b86bcdad99a1
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Spørs om du kniper ubevist da. Anonym poster: 038daf1e78ff2051d967c0e3507e0d4c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Jeg prøver ut min nå, genialt! Og med riktig bretting holder den helt tett, c-brett funker ikke. Men jeg går rundt og føler meg "støl" i dåsa, er det normalt eller? Kjenner ikke at den er der, men vet ikke om kroppen min automatisk kniper til jeg blir støl når den er oppi der??! Anonym poster: 94cd47389d3accf4a562b86bcdad99a1 Men da får du jo tatt knipetreningen i samme slengen Den er jeg skikkelig dårlig på å huske nemlig Anonym poster: 1e5d7d0142502984c0f86484eaf6940c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Jeg vet jo ikke om det er det da... Men kjennes ut som skikkelig "melkesyre-muskler". Haha, skulle tatt seg ut som høna mi kan stille i NM i bidybuilding neste år pga ubevisst trening. HI Anonym poster: 94cd47389d3accf4a562b86bcdad99a1
stearin Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 Jeg bruker også menskopp og synes den er super. Har også litt rår følelse etter å ha brukt den en del, men konkluderer med at det blir slik når noe stikkes inn og tas ut derfra mange ganger. Som litt slitasje på en måte. Er non dager siden jeg brukte den sist, og alt er "som før" der nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå