Gå til innhold

begynt å tenke på barn nr.3, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to jenter nå i sin beste alder,2,5 og snart 5 år...hehe..krever jo sitt. Jeg slutta på pillene like etter jul og har til nå brukt kondom og hoppet av i denne berømte svingen. Har ikke skjedf noe enda og har forsåvidt ikke helt planer om det nå,men skjer det så er det ikke krise hellet. Det skumleste og værste er min arbeidsgiver som ikke i det hele tatt hadde blitt blid,og dette vet jeg med full sikkerhet. Jobber på et litenlegekontor med 3 leger og 3 sekretærer. Jeg var en del sykmeldt i begge svangerskap pga bekkenløsning mdd gangvansker så dettr kan jo skje igjen

Men hvor mye skal man tenke på sin arbeidsgiver? Er jo vi som har lyst på.barn,men kjenner jeg blir helt dårlig av tanken på å skulle kanskje fortelle arbeidsgiver om noe sånt. Han er en eldre mann som ikke tok seg så så mye av sine egne barn,var karriere. Ellers så har de to andre sjegene mine 3 barn hver...

Vet ikke hva jeg vil med det her,er jo vi som bestemmer så klart...hehe

Takk for at du leste det noe teite innlegget,men...

Anonym poster: 1872bfbe5958a0704b2b33eaa734b3d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på ;) det er ditt liv !! Arbeidsgiver kan ikke gjøre noe. Han kan bli ittitert inni seg men vil vel neppe si noe :P... ;)

Lykke til! Vi prøver på nr 2 nå ;)

Skrevet

Ville ikke tenkt på sjefen i en sånn situasjon, kjør på! :-)

Anonym poster: cff17e0c6fd509feade952deadf2c80b

Skrevet

Kjør hele veien ut, dere :) Ikke no`hopp av i svingen. Go for it , girl :)

Skrevet

Nei,man skal jo ikke det..hehe...men er jo alltid slummelt,og ihvertfall når de to andre svangerskapene ikke ble godt tatt i mot,var ikke gratulereren gang fra han eldste sjefen. Men da får vi bare bli enige om når vi skal starte aktivt..hehe..takk for svar:)

Hi

Skrevet

Nei,man skal jo ikke det..hehe...men er jo alltid slummelt,og ihvertfall når de to andre svangerskapene ikke ble godt tatt i mot,var ikke gratulereren gang fra han eldste sjefen. Men da får vi bare bli enige om når vi skal starte aktivt..hehe..takk for svar:)

Hi

Skrevet

Hmmm..det kom visst to ganger..jaja..og en del skrivefeil og,skriver fra telefon.

Hi

Skrevet

Har en relativt ambisiøs karriere og jobber i senior lederstilling.

Tenkte akkurat det samme som seg....

Men fant tilslutt ut at man angrer på det kan ikke har gjort. Et barn til ville vi aldri angre på. Dessuten saklighet tross alt jobbe i 30 år til...

Er i 2. Tro med babis nr 3 og lykkelig for det!

Hopp i det - det er ingen som takker deg eller husker deg for at du alltid jobbet den dagen du går i graven.... Familie er viktigst når alt kommer til alt.

Hilsen karrierejeger

Anonym poster: e136b0db168c8e34c3708b12fe64b96e

Skrevet

2. Tro = 2. tri :)

Anonym poster: e136b0db168c8e34c3708b12fe64b96e

Skrevet

Sant det,man angrer ikke på de barna man får,men kanskje får. Og som du sier så er det ingen som takker en i det hele tatt.

Lykke til til deg lenger opp her som prøver på nr 2 :).

Hi

Skrevet

Gruer meg også litt til å fortelle på jobb (er 9+3 nå). Gravid med nr 3 og vi er i en veldig vanskelig bemanningssituasjon på jobb, har siste året hatt flere sykemeldinger og vakante stillinger hele tiden... MEN tenker som så at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet. OK, så blir man borte en stund, kanskje litt lenger i din situasjon med bekkenløsning, men jeg tviler sterkt på at dine kollegaer på jobb ønsker å ha skylda for at du ikke fikk nr 3... Kjør på du, de greier seg uten deg den tiden du er borte, og så kommer du jo tilbake etter permisjon :D

Anonym poster: 299eb6b46569629b6c845a13c9fdd2d5

Skrevet

Ja,man kommer jo alltids tilbake. Og man skal jo jobbe i så mange år at 1 år må jo gå greit..hehe..men jeg skal love deg at leger er ikke de enkleste å jobbe for til tider,de er en egen rase...hehe...neida...vi har og nettopp kjøpt oss et stort og nytt hus som vi flytter inn i til sommeren så plass har vi:)

Lykke til alle sammen,man får bare bite tenna sammen og ta den "støyten" på jobb.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...