Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 http://rannveigheitmann.blogg.no/ Anonym poster: f866a24110b8d5811e4d8bd0e36d5ce8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Kjedelig. Og pompøst. Men slikt er jo dagligdags nå. Anonym poster: 721db2ff9e446535f3b6e2ca623afbf5
smurfis Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Søren, da lurte du meg inn dit! Hva skjer med de leppene da?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Ja, men i forhold til hva man kunne forvente seg etter gutten sitt navn ble dette bare barnemat i forhold. Anonym poster: 8f1c304f71dc87baaf6b98030970464e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 Definitivt samme stil som sønnens navn, men overhodet ikke noe jeg kunne valgt. Typisk "ung mamma" navnevalg. Men jeg kommer ikke over ETTERVEKSTEN jeg... Jøssenavn for en ettervekst! Anonym poster: 30356cb4b404ffddf91cd8b97e631b20
lillepixie Skrevet 13. april 2013 #7 Skrevet 13. april 2013 Tja, Emma har vel tronet topp 10-listen i en femårs tid snart og Angelica er kanskje noe av det mest harry navnet jeg hører. Så jeg syns ikke det var noe særlig
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #8 Skrevet 13. april 2013 Tror fortsatt at det ut vil komme en baby med tut Anonym poster: f75980d90ae1c046d5451117f78b9a39
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #9 Skrevet 13. april 2013 Hehe, visste hvem det handlet om før jeg klikket meg inn...... Anonym poster: 11c3d701fec797520ed0ebb493923d5e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #10 Skrevet 13. april 2013 Jeg sa IKKE at det var et fint navn. Men i forhold til Nathaniel Chrisander, hadde jeg forventet mer : Shalizza Chantelle eller noe sånt. HI Anonym poster: 8f1c304f71dc87baaf6b98030970464e
Gjest Frøken Regine Skrevet 13. april 2013 #11 Skrevet 13. april 2013 Skal hun ikke hete Beyonce-Chanell?? SKUFFA!
Von Hertelhofen Skrevet 13. april 2013 #12 Skrevet 13. april 2013 Veldig søt jente, men hvorfor lager hun grimaser? Navnet til ungen er kjedelig og ordinært.
Gjest Frøken Regine Skrevet 13. april 2013 #13 Skrevet 13. april 2013 Veldig søt jente, men hvorfor lager hun grimaser? Navnet til ungen er kjedelig og ordinært. Hun har diagnosen "kronisk duckface syndrom". Hun har skrevet om dette i bloggen. Triste saker!
Gjest Skrevet 13. april 2013 #14 Skrevet 13. april 2013 Emma er vel ei greit navn. Angelica? Tja... kjenner faktisk flere fra 70 tallet som heter det, men i kombinasjon med Emma- nei :/
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #15 Skrevet 13. april 2013 Märtha look-alike? Anonym poster: b77328df3d4872f2006a38833449ee77
Kanutten83 Skrevet 13. april 2013 #16 Skrevet 13. april 2013 (endret) Hehe, visste hvem det handlet om før jeg klikket meg inn...... Anonym poster: 11c3d701fec797520ed0ebb493923d5e Jeg skjønte også hvem det var før jeg klikket meg inn, nesten litt flaut Men synes ikke navnet var så ille, Emma er jo et veldig vanlig navn og ikke et av disse nymotens navna så ble litt overasket. Men nå liker jeg både Angelica og Nathaniel også (stor Isfolket fan). Crisander kan jeg styre meg for. Men for min del kan hun kalle barna sine hva enn hun vil, hun synes sikkert ikke så mye om de gamle og normale navna til barna mine Endret 13. april 2013 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #17 Skrevet 13. april 2013 Hehe, visste hvem det handlet om før jeg klikket meg inn...... Anonym poster: 11c3d701fec797520ed0ebb493923d5e Jeg skjønte også hvem det var før jeg klikket meg inn, nesten litt flaut Men synes ikke navnet var så ille, Emma er jo et veldig vanlig navn og ikke et av disse nymotens navna så ble litt overasket. Men nå liker jeg både Angelica og Nathaniel også (stor Isfolket fan). Crisander kan jeg styre meg for. Men for min del kan hun kalle barna sine hva enn hun vil, hun synes sikkert ikke så mye om :-de gamle og normale navna til barna mine Tror ikke hun har lest så mye Isfolket Anonym poster: e86179b3f498d619d4030c6c08cf6af5
Gjest Thunder Road Skrevet 13. april 2013 #18 Skrevet 13. april 2013 "Og hadde vel egentlig tenkt å holde det hemmelig til fødselen, siden jeg ikke er hypp på at hundretusen andre mødre skal kalle opp ungene sine for det samme." Overdriver kanskje sin egen påvirkningskraft en smule?!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #19 Skrevet 13. april 2013 Hehe, visste hvem det handlet om før jeg klikket meg inn...... Anonym poster: 11c3d701fec797520ed0ebb493923d5e Jeg skjønte også hvem det var før jeg klikket meg inn, nesten litt flaut Men synes ikke navnet var så ille, Emma er jo et veldig vanlig navn og ikke et av disse nymotens navna så ble litt overasket. Men nå liker jeg både Angelica og Nathaniel også (stor Isfolket fan). Crisander kan jeg styre meg for. Men for min del kan hun kalle barna sine hva enn hun vil, hun synes sikkert ikke så mye om de gamle og normale navna til barna mine Enig ang Nathaniel - synes det er veldig synd at folk omtaler det i samme sjanger som Chrisander (som høres veldig hjemmelaget ut) Kanskje hun er skapfan av isfolket? Sol Angelica:) Anonym poster: 02ef81333daed88133873399f035f739
junijuli Skrevet 13. april 2013 #20 Skrevet 13. april 2013 "Og hadde vel egentlig tenkt å holde det hemmelig til fødselen, siden jeg ikke er hypp på at hundretusen andre mødre skal kalle opp ungene sine for det samme." Overdriver kanskje sin egen påvirkningskraft en smule?! Og det er ikke akkurat det mest unike navnet i verden hun har valgt heller, da...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #21 Skrevet 13. april 2013 Det er skrekkmor eksempel ho der, Jeg hadde vært flau om jeg hadde vist meg sånn blandt folk, til og med om jeg så meg selv i speilet. Ho er sikkert en pen jente under alt det falske og tilgjorte, synd hohar så dårlig selvbilde at ho må endre på alt... ' Emma er helt grit navn, kjenner flere små jenter som heter det. Angelica, tja da ser jeg for meg ei slik som mora selv - altså ikke positivt. Vil ikke begynne på guttungens navn engang... Men det er ikke mine meninger som teller uansett.. så hvem bryr seg!! Anonym poster: 3fe520a5c4f0b5354491911004749a42
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #22 Skrevet 13. april 2013 Synes det er rart at noen tror de blir pen når de gjør slike rare ting med leppene sine. Fisk med leppestift! Anonym poster: cf66cbe3c21db738a5bfc350831ccd1e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #23 Skrevet 13. april 2013 Synes det er rart at noen tror de blir pen når de gjør slike rare ting med leppene sine. Fisk med leppestift! Anonym poster: cf66cbe3c21db738a5bfc350831ccd1e Ja det er så snålt! Nesten som de har Negar som forbilde, det var vel hun som var først ute med fiskemunnen. STYGT!! http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00712/Negar-Khan_712173i.jpg Anonym poster: c0af1f6a82f8ee6f0243360189f94457
MammantilNurket Skrevet 13. april 2013 #24 Skrevet 13. april 2013 Auuuu!! Får ... vondt ... i ... hjernen ... *dunker hodet i tastaturet*
*SommerFrisk* Skrevet 13. april 2013 #25 Skrevet 13. april 2013 Emma er vel ei greit navn. Angelica? Tja... kjenner faktisk flere fra 70 tallet som heter det, men i kombinasjon med Emma- nei :/ Veldig enig med deg der. Emma er utrolig fint, litt gammeldags og fredlig. AngeliCa, minner meg litt om hu der drittungen i "rugrats" barnetv fra jeg var liten, så jeg klarer ikke helt det navnet. Og sammen? Så utrolig tungt? Emma-Angelica? ah lord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå