Gå til innhold

Var jo ikke det verste navnet dette da...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig. Og pompøst. Men slikt er jo dagligdags nå.

 

Anonym poster: 721db2ff9e446535f3b6e2ca623afbf5

Skrevet

Søren, da lurte du meg inn dit!

Hva skjer med de leppene da?

Skrevet

Ja, men i forhold til hva man kunne forvente seg etter gutten sitt navn ble dette bare barnemat i forhold.

 

Anonym poster: 8f1c304f71dc87baaf6b98030970464e

Skrevet

Definitivt samme stil som sønnens navn, men overhodet ikke noe jeg kunne valgt. Typisk "ung mamma" navnevalg. Men jeg kommer ikke over ETTERVEKSTEN jeg... Jøssenavn for en ettervekst!

 

Anonym poster: 30356cb4b404ffddf91cd8b97e631b20

Skrevet

Jaa! Herregjemeni for en ettervekst!!!

Skrevet

Tja, Emma har vel tronet topp 10-listen i en femårs tid snart og Angelica er kanskje noe av det mest harry navnet jeg hører. Så jeg syns ikke det var noe særlig ;)

Skrevet

Tror fortsatt at det ut vil komme en baby med tut

 

Anonym poster: f75980d90ae1c046d5451117f78b9a39

Skrevet

Hehe, visste hvem det handlet om før jeg klikket meg inn...... :P

 

Anonym poster: 11c3d701fec797520ed0ebb493923d5e

Skrevet

Jeg sa IKKE at det var et fint navn. Men i forhold til Nathaniel Chrisander, hadde jeg forventet mer :

 

Shalizza Chantelle eller noe sånt.

 

 

HI

 

Anonym poster: 8f1c304f71dc87baaf6b98030970464e

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Skal hun ikke hete Beyonce-Chanell?? SKUFFA!

Skrevet

Veldig søt jente, men hvorfor lager hun grimaser?

 

Navnet til ungen er kjedelig og ordinært.

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Veldig søt jente, men hvorfor lager hun grimaser?

 

Navnet til ungen er kjedelig og ordinært.

 

Hun har diagnosen "kronisk duckface syndrom". Hun har skrevet om dette i bloggen. Triste saker!

Skrevet

Emma er vel ei greit navn.

Angelica? Tja... kjenner faktisk flere fra 70 tallet som heter det, men i kombinasjon med Emma- nei :/

Skrevet

Märtha look-alike?

 

Anonym poster: b77328df3d4872f2006a38833449ee77

Skrevet (endret)

Hehe, visste hvem det handlet om før jeg klikket meg inn...... :P

 

Anonym poster: 11c3d701fec797520ed0ebb493923d5e

 

Jeg skjønte også hvem det var før jeg klikket meg inn, nesten litt flaut :P

 

Men synes ikke navnet var så ille, Emma er jo et veldig vanlig navn og ikke et av disse nymotens navna så ble litt overasket. Men nå liker jeg både Angelica og Nathaniel også (stor Isfolket fan). Crisander kan jeg styre meg for. Men for min del kan hun kalle barna sine hva enn hun vil, hun synes sikkert ikke så mye om de gamle og normale navna til barna mine ;)

Endret av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Skrevet

Hehe, visste hvem det handlet om før jeg klikket meg inn...... tongue.png

 

Anonym poster: 11c3d701fec797520ed0ebb493923d5e

 

Jeg skjønte også hvem det var før jeg klikket meg inn, nesten litt flaut tongue.png

 

Men synes ikke navnet var så ille, Emma er jo et veldig vanlig navn og ikke et av disse nymotens navna så ble litt overasket. Men nå liker jeg både Angelica og Nathaniel også (stor Isfolket fan). Crisander kan jeg styre meg for. Men for min del kan hun kalle barna sine hva enn hun vil, hun synes sikkert ikke så mye om :-de gamle og normale navna til barna mine wink.png

 

Tror ikke hun har lest så mye Isfolket ;)

 

Anonym poster: e86179b3f498d619d4030c6c08cf6af5

Gjest Thunder Road
Skrevet

"Og hadde vel egentlig tenkt å holde det hemmelig til fødselen, siden jeg ikke er hypp på at hundretusen andre mødre skal kalle opp ungene sine for det samme."

Overdriver kanskje sin egen påvirkningskraft en smule?!

Skrevet

Hehe, visste hvem det handlet om før jeg klikket meg inn...... tongue.png

 

Anonym poster: 11c3d701fec797520ed0ebb493923d5e

 

Jeg skjønte også hvem det var før jeg klikket meg inn, nesten litt flaut tongue.png

 

Men synes ikke navnet var så ille, Emma er jo et veldig vanlig navn og ikke et av disse nymotens navna så ble litt overasket. Men nå liker jeg både Angelica og Nathaniel også (stor Isfolket fan). Crisander kan jeg styre meg for. Men for min del kan hun kalle barna sine hva enn hun vil, hun synes sikkert ikke så mye om de gamle og normale navna til barna mine wink.png

 

Enig ang Nathaniel - synes det er veldig synd at folk omtaler det i samme sjanger som Chrisander (som høres veldig hjemmelaget ut) Kanskje hun er skapfan av isfolket?;) Sol Angelica:)

 

Anonym poster: 02ef81333daed88133873399f035f739

Skrevet

"Og hadde vel egentlig tenkt å holde det hemmelig til fødselen, siden jeg ikke er hypp på at hundretusen andre mødre skal kalle opp ungene sine for det samme."

Overdriver kanskje sin egen påvirkningskraft en smule?!

Og det er ikke akkurat det mest unike navnet i verden hun har valgt heller, da...

Skrevet

Det er skrekkmor eksempel ho der, Jeg hadde vært flau om jeg hadde vist meg sånn blandt folk, til og med om jeg så meg selv i speilet.

Ho er sikkert en pen jente under alt det falske og tilgjorte, synd hohar så dårlig selvbilde at ho må endre på alt... '

 

Emma er helt grit navn, kjenner flere små jenter som heter det.

Angelica, tja da ser jeg for meg ei slik som mora selv - altså ikke positivt.

 

Vil ikke begynne på guttungens navn engang...

 

Men det er ikke mine meninger som teller uansett.. så hvem bryr seg!!

 

Anonym poster: 3fe520a5c4f0b5354491911004749a42

Skrevet

Synes det er rart at noen tror de blir pen når de gjør slike rare ting med leppene sine. Fisk med leppestift!

 

Anonym poster: cf66cbe3c21db738a5bfc350831ccd1e

Skrevet

Synes det er rart at noen tror de blir pen når de gjør slike rare ting med leppene sine. Fisk med leppestift!

 

Anonym poster: cf66cbe3c21db738a5bfc350831ccd1e

Ja det er så snålt! Nesten som de har Negar som forbilde, det var vel hun som var først ute med fiskemunnen. STYGT!!

 

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00712/Negar-Khan_712173i.jpg

 

Anonym poster: c0af1f6a82f8ee6f0243360189f94457

Skrevet

Auuuu!! Får ... vondt ... i ... hjernen ... *dunker hodet i tastaturet*

Skrevet

Emma er vel ei greit navn.

Angelica? Tja... kjenner faktisk flere fra 70 tallet som heter det, men i kombinasjon med Emma- nei :/

 

Veldig enig med deg der. Emma er utrolig fint, litt gammeldags og fredlig.

AngeliCa, minner meg litt om hu der drittungen i "rugrats" barnetv fra jeg var liten, så jeg klarer ikke helt det navnet.

 

Og sammen? Så utrolig tungt? Emma-Angelica? ah lord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...