Gå til innhold

Svare på innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig enkelt å kutte ned svarene slik at man slipper milelange tråder. Ser det er mange som bare svarer og svarer og drar med seg alle svar slik at det til slutt blir enormt langt.

Når dere har trykket "svar" så kan dere rett og slett slette alt mellom første og siste "quote", bare pass på at alle klammetegnene står igjen, altså disse: [ med tall etter quote i mellom ]

Anonym poster: 2c27bf50e5e65a22892508c1556a7e4b

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det har jeg endelig fått til :) Før fikk jeg bare feilmelding samme hva jeg gjorde men nå jeg det så lett som ingenting :D

Men på mobilen må man slette linje for linje, og det kan ta LANG tid hvis det er mange siteringer, så da blir det til at jeg ikke gidder å kutte så ofte som jeg burde.

Skrevet

Åh takk! Jeg har vært for flau til å spørre 0=)

Så jeg ender opp med å bare slutte å sitere til slutt.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Takk og pris for dem som slutter å sitere! En og annen gang kan det være på sin plass, men noen gjør det konsekvent.

En annen ting jeg ikke skjønner, er hvorfor man siterer når man svarer på hovedinnlegget. Det sier jeg jo selv at det er hovedinnlegget man svarer på.

Skrevet

Takk og pris for dem som slutter å sitere! En og annen gang kan det være på sin plass, men noen gjør det konsekvent.

En annen ting jeg ikke skjønner, er hvorfor man siterer når man svarer på hovedinnlegget. Det sier jeg jo selv at det er hovedinnlegget man svarer på.

Enig og enig, men på min mobil er det bare hvis jeg trykker på svar på innlegget jeg får haket sv på anonymknappeb, derfor jeg siterer HI når jeg skriver fra mob. Den andre svar-tasten funker ikke!

Anonym poster: 671ed4116546f099f35c15773b9dcf4e

Skrevet

Veldig enig i at det er irriterende med laaange sitteringer...

Beklager, men jeg sitter bare på ipad og det er et evig knot å få markert det jeg vil. Ikke har jeg pølsefingre heller så skjønner ikke hvorfor i alle dager det skal være så stort problem altså...

Men, har regel med meg selv at jeg skal svare på maks 3 sitteringer, er det fler så skriver jeg bare vanlig innlegg som svar :-)

Lengste sittering jeg har sett var vel over halve sida eller noe slikt og det er igrunnen veldig unødvendig :-)

Gjest Morn du
Skrevet

Er så enig! Sitering av hi er direkte meningsløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...