Gå til innhold

Blir det for hardt å starte med rockering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med å vite hvordan jeg skal starte bra trening etter fødsel, er nå 4 uker siden fødsel, og har trent bekkenbunnmusklene og trillet turer nesten hver dag de siste 3 ukene.

Etter 6 uker skal jeg starte med å trene mer (hjemme), men blir det for hardt å starte med rockering?

Må trene mage-lår-rompe, stramme opp, noen treningstips?

Anonym poster: 91e92aa5a790b2193975fce75ff067fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... altså for _hardt_ å starte med rockering??

Hvis du er redd det blir for hardt, kanskje du burde starte med jojo?

Anonym poster: e2708410bdd7fe9c28296331b04a6cc0

Skrevet

Etter 6 uker burde det gå bra så lenge du begynner slik du skal begynne. Rolig! Ikke mer enn 1 minutt hver dag de første dagene, så 1-2 minutter. Uken etter opp til 5 minutter. Så 10 minutter uken etter det. Lytt til kroppen og ikke press deg selv.

Til du anonyme over. HI mener nok en litt annen type rockering enn det du antagelig tenker på ;) Det finner rockeringer som er veldig tunge og med bølger på innsiden og som "slår vekk" fett og trener musklene i rygg og mage veldig effektivt. Sist jeg brukte min gikk jeg ned 1,5 kg og inn 10 cm om midjen bare ved hjelp av den.

Anonym poster: cd8acada51b0b2bb07f55744cf516091

Skrevet

Er en slik med vekter jeg har liggende, men tidligere har jeg rocket så lenge jeg har klart fra første stund, men kan prøve å starte slik som anbefalt denne gangen ;)

Anonym poster: 91e92aa5a790b2193975fce75ff067fa

Skrevet

Start med det du syns fungerer og lytt til kroppen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...