Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Er de bra? Ser annenhver jente går i sånne på gymmen. Hva er hypen? Hva skiller disse fra Nike og Craft? Anonym poster: 8f8fce3955d32bb7fb1b6792c5159c57
Lille krøll Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 De holder mye bedre og er veldig behagelige å ha på. Er svindyrenog den så kalte kompresjonseffekten er ikke eksisterende. Jeg liker de fordi de holder formen og ikke blir nuppete.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Hæ? Fungerer de ikke som kompresjonsplagg ? XXL hadde tilbud på noen sånne thermo 2Xu tights. "Keeps You warm" sto det i tilbudet. Men de tightsene stoppet midt på leggen, og det er jo ikke sånne jeg løper rundt i midtvinters.... Hva er poenget med thermotights i capri utgave ? Anonym poster: df9bdf2ca66f19e986f7b48673168086
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Jeg har to stk, en vanlig og en som er beregnet på kalde dager. Jeg er strålende fornøyd , spesielt med den tykkeste. Man holder faktisk varmen i den , og de sitter som støpt på uten i gli ned og de er behagelige å ha på , både på fjelltur og styrketrening. Anonym poster: 1837e2921cec0a4d359bcea68ed8022f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 De har 360gr strech og helt utrolig bra kompresjonsevne. De er helt fantastiske å ha på. Verdt hver eneste krone! Anonym poster: a5a65366f871a17cc55a84fdebf04ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå