Gå til innhold

Disse 2 XU treningstightsene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de bra? Ser annenhver jente går i sånne på gymmen. Hva er hypen?

Hva skiller disse fra Nike og Craft?

 

Anonym poster: 8f8fce3955d32bb7fb1b6792c5159c57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De holder mye bedre og er veldig behagelige å ha på. Er svindyrenog den så kalte kompresjonseffekten er ikke eksisterende. Jeg liker de fordi de holder formen og ikke blir nuppete.

Skrevet

Hæ? Fungerer de ikke som kompresjonsplagg ?

 

XXL hadde tilbud på noen sånne thermo 2Xu tights. "Keeps You warm" sto det i tilbudet.

Men de tightsene stoppet midt på leggen, og det er jo ikke sånne jeg løper rundt i midtvinters.... Hva er poenget med thermotights i capri utgave ?

 

Anonym poster: df9bdf2ca66f19e986f7b48673168086

Skrevet

Jeg har to stk, en vanlig og en som er beregnet på kalde dager. Jeg er strålende fornøyd , spesielt med den tykkeste. Man holder faktisk varmen i den , og de sitter som støpt på uten i gli ned og de er behagelige å ha på , både på fjelltur og styrketrening.

 

Anonym poster: 1837e2921cec0a4d359bcea68ed8022f

Skrevet

De har 360gr strech og helt utrolig bra kompresjonsevne. De er helt fantastiske å ha på. Verdt hver eneste krone!

 

Anonym poster: a5a65366f871a17cc55a84fdebf04ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...