Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Jeg har søkt skole til høsten, samlingsbasert, tror det er ca 10 samlinger i året, 5 før jul og 5 etter. Dette er såpass langt unna at jeg må bo der når det er skoleuke, reiser dit søndag og kommer hjem igjen fredag. Babyen er da 5 mnd ved første samling, og har snakket med både skole og Bhg, jeg kan få Bhg plass de ukene det er skole (betaler kun for de ukene), og jeg kan ta med babyen på skolen i timene. Er uaktuelt å sette igjen babyen hjemme for ei uke. Å vente ett år med å starte studie er dumt, da jeg har mulighet til å få den stillingen jeg utdanner meg til jeg går skole til høsten og ikke venter. Så hva bør jeg gjøre, søke Bhg eller ikke? Må ta ei avgjørelse på det i helga, og er i tvil hva jeg gjør. Anonym poster: 0d5a4b94683b34c7ffe2b299ef60dace
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Klarer du å følge med i timene når du har barnet med? Er ungen rolig slik at du kan konsentrere deg? Blir ungen urolig av mye støy? Sikkert vanskelige spørsmål å ta stilling til akkurat nå. Er barnehagen der skola er slik at du kan ta ungen med? Stikke en tur innom å hilse på i pausene. Da jeg tok kurs var det ei som hadde en baby, ho hadde med seg bestemora som hadde ungen under samlingen, men kom med den en tur midt på dagen. Anonym poster: b90bd5a60a7155d46c0832d34ed42605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå