Gå til innhold

Noen som har tatt MC-lappen mens de gikk gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde håpet på å få gjort det i år, men er allerede snart 4 mnd på vei, med begynnende bekkenløsning. Nå vet jeg ikke hvordan det går på motorsykkel, men jeg synes vanlig sykkel går helt fint så langt, men det er jo en litt annen sittestilling.

Så dukker det nok opp en mage som tyter litt ut etterhvert. Men tykke menn kjører nå og sykkel.

:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når min mor tok den så hendte det flere ganger at sykkelen veltet, ikke noe alvorlig men hadde ikke tatt sjansen med baby i magen. Unødvendig å gjøre det akkurat når man er gravid syns jeg. Hvis man allerede kan kjøre motorsykkel så er det jo litt annet, for de som kan velter jo vanligvis ikke. Så er ikke det at jeg er så hysterisk altså :) Men du kan jo spørre kjøreskolen da, kanskje det ikke er noe problem. Men jeg hadde ikke tatt sjansen :)

Anonym poster: 3da9442c796600be51796f8247e669a2

Skrevet

Når min mor tok den så hendte det flere ganger at sykkelen veltet, ikke noe alvorlig men hadde ikke tatt sjansen med baby i magen. Unødvendig å gjøre det akkurat når man er gravid syns jeg. Hvis man allerede kan kjøre motorsykkel så er det jo litt annet, for de som kan velter jo vanligvis ikke. Så er ikke det at jeg er så hysterisk altså :) Men du kan jo spørre kjøreskolen da, kanskje det ikke er noe problem. Men jeg hadde ikke tatt sjansen :)

Anonym poster: 3da9442c796600be51796f8247e669a2

Æsj... er bare så kjedelig å sitte bakpå hele tiden :P

Skrevet

Jeg drømmer også om å ta mc lappen, men ville aldri turt å gjøre det når jeg var gravid....

Det er noe annet å sitte bakpå eller kjøre selv når man er erfaren. Som nybegynner er det mye lettere å gjøre tabber som gjør at man velter....

Sånn med tanke på sittestilling så er nok ikke dette noe problem. Vil tro de fleste kjøreskoler bruker touringsykler og ikke racing og dermed ligger du ikke så veldig over tanken :-)

Skrevet

Jeg drømmer også om å ta mc lappen, men ville aldri turt å gjøre det når jeg var gravid....

Det er noe annet å sitte bakpå eller kjøre selv når man er erfaren. Som nybegynner er det mye lettere å gjøre tabber som gjør at man velter....

Sånn med tanke på sittestilling så er nok ikke dette noe problem. Vil tro de fleste kjøreskoler bruker touringsykler og ikke racing og dermed ligger du ikke så veldig over tanken :-)

Får vente ett år... *legge pengene pent tilbake i madrassen* :-(

Skrevet

Hvis du allerede har begynt å få bekkenløsning tviler jeg på at du vil klare det, jeg klare ihvertfall ikke å kjøre mens jeg var gravid.

Det er jo en del øving på bane, garasje og 8 tall som er ekstra belastende på bekkenet.

Ville heller ha ventet, du kan jo begynne med teorien.

Lykke til

Skrevet

Hvis du allerede har begynt å få bekkenløsning tviler jeg på at du vil klare det, jeg klare ihvertfall ikke å kjøre mens jeg var gravid.

Det er jo en del øving på bane, garasje og 8 tall som er ekstra belastende på bekkenet.

Ville heller ha ventet, du kan jo begynne med teorien.

Lykke til

Takk for det. Gleder meg veldig til å ta fatt på dette. Er en fantastisk følelse å kjøre MC. Får smøre meg med tålmodighet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...