Gå til innhold

Dagens tull: Bruker du undertøyet til partneren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens innfall, når jeg rotet i undertøyskurven min og fant mannens boxere:

Hvis jeg hadde brukt en av boxerne hans (de er så hinsides behagelige!), hadde det (for meg) vært en helt naturlig ting. MEN, hvis han hadde lånt trusene mine (selv de jeg har som er boxer-lignende), hadde det vært sært.

Dagens dobbeltmoral i hverdagen? :P

Anonym poster: 57e3a4769508eb74c3a0f1fae3e0dad2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har aldri tenkt tanken, men det er noe i det du sier :)

Anonym poster: 0ff05961a8c72f4d88247c01915f0621

Skrevet

Gjør ikke det til vanlig, men ar jeg feil en gang er det ingen krise. Mitt er litt trangt til ham så det skal nok litt til at han hadde lånt mitt.

Anonym poster: 7ea846d9677e6eaead9e9fada788af17

Skrevet

Ja, låner boxere av ham :P De er jo så gode å gå med

Skrevet

Hehe, nei de får hanha for seg selv. Men joggebuksene hans derimot..............MINE!!!!!

Skrevet

Jepp :) deilige og sove i :)

Skrevet

Låner innimellom en boxer av ham etter sex om jeg ikke sover naken eller gidder lete etter mitt eget undertøy..., som flere sier; De er innmari behagelige! Han har også sin undertøyskurv lettere tilgjengelig når vi er i senga :)

Dagens dobbeltmoral, ja, for jeg ville ikke likt det om han lånte mitt!

Anonym poster: 337ad1ffadb67b35b099d1574b847f13

Skrevet

Oh yes! Boxerne hans er mine! Spesielt nå som jeg er gravid er det godt å ha noe som ikke strammer.. :) Hadde han lånt mitt undertøy, som er hotpants og stringtruser, så hadde jeg vel kanskje begynt å tvile litt på han.. Sokkene mine derimot, DE tar han! Selvom de er små, så syntes han de er så myyke! :P

Skrevet

HI her.

Godt å se at det ikke bare er meg:p

Mannen er bortreist, så hadde egentlig tenkt å sende ham en sms av typen "nå subber jeg rundt i boxeren din og gjør ingenting"....meeeen, så tenkte jeg over hva jeg ville tenkt hvis jeg fikk en sånn melding av han! Det hadde ikke vært fullt så morsomt ;)

Anonym poster: 57e3a4769508eb74c3a0f1fae3e0dad2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...