Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Det er ganske typisk Dib. HI fikk spørsmål om hun var forelder eller lærer tidlig i tråden. Hadde hun svart lærer, hadde garantert tråden sett helt annerledes ut. Da hadde man fått så ørene flagrer, at lærere har så mye fri at de må påregne kveldsjobb to ganger i året, man kan ikke forvente seg at foreldre skal gå fra jobb midt på dagen for å gå på samtale etc. Hva tror dere ? Her er det om å gjøre å hakke hodet av hverandre i enhver tråd. Spør man om en ting, blir dette vridd og vendt på. Anonym poster: 3b7c408ad829ad4b676040950a0a2580
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 vet du, jeg er faktisk helt enig med deg. Jeg er selv lærer, og når jeg tar opp dette punkentet med venner og kjente, så får jeg slengt tilbake at kveldsjobbing, er noe jeg burde regnet med. Jeg har jo tross alt så lange ferier..hehe Men det de ikke tenker på, er at jeg har 60 elever i ulike fag. Hver samtale tar 30 min, så har du forarbeid og etterarbeid. Så en samtale er ca 1 time x2 ganger i året. Så har du andre arr. i løpet av året som foreldremøter, sommer og juleavsluttning, ekstra samtaler med ulike instanser som BUP;PPT, BV+++ Om alt dette skal skal gjøres på kveldstid, da er det sannelig ikke mye tid til min egen familie. Og for å ikke glemme rettning og forberedelser til til timer. Huff nei, skal ikke gå inn på alt. Men når en lærer har ferie, så er det virkelig grunnlag for det også. Ikke minst høyst nødvening avbrekk. Men jeg gjør det av en enkel grunn. Jeg elsker jobben min Anonym poster: ebaaaacd5dd60eb965ee211a49b3e1ce
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 oj da, jeg skrev litt fort. Nå får jeg vel pepper for ulike skrivefeil som dessverre er kommet. Legger meg flat i støvet. Anonym poster: ebaaaacd5dd60eb965ee211a49b3e1ce
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 oj da, jeg skrev litt fort. Nå får jeg vel pepper for ulike skrivefeil som dessverre er kommet. Legger meg flat i støvet. Anonym poster: ebaaaacd5dd60eb965ee211a49b3e1ce Haha, herregud, enn at voksne(??) kvinner er så smålige her inne på dib at vi må unnskylde skrivefeilene våre, i tilfellet vi blir lynsjet?? Synes det si er endel om nivået her inne... Ikke meningen å le av deg nei anonym, synes bare det er tragisk at vi må på forhånd be om unnskyldning i tilfellet en eller annen høne måtte kommentere skrivefeil istedet for innhold. ganske lavmål i grunn... Anonym poster: 8dcf36fbed1591111f020590907e4c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå