Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Jeg reiser med familien om en uke, og lurer på om noen har noen tips? Har lest meg til at stranden ved hotellet, playa feliz ikke er noe særlig. Er det gåavstand til en bedre strand? Hva med byen? Kan man gå inn til den eller er vi avhengige av å ta buss/taxi? Forstått det som at det ligger litt sånn øde til. Noen aktiviteter eller steder vi bør dra? Anonym poster: a542611d33d3fbca3d966afb33db4af8
Askepott 3 barnsmor Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Vi var der i des og kommer ikke til å reise tilbake,det var kjempekaldt der fordi det ligger sånn at det blåser veldig der. Vannet i bassenget er veldig kaldt for barna. Hotellet er generelt fint og god mat. Det er et lite sted med litt shopping men man må ta taxi buss inn til byen. Vi dro flere gr inn til amadoresstranden,den er kjempefin men bussturen tar 40-60min.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Jeg var der uten barn, men synes området var veldig fint! Stranden er ikke noe særlig, det blåser mye og det er vanskelig å komme ut i vannet. Så vi tok bussen inn til de andre strendene. Amaronestranden er kjempe fin! Kan ikke huske at bassenget var noe spesielt kaldt. Var der i juni. Dro inn til playa del ingles (eller hvordan det skrives..), der er det litt mer shopping og en hard rock cafe om jeg ikke blander stedene helt! Anonym poster: 840789077741a16db8156cc02786576b
Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Takk for svar. Ja vi blir nok å reise inn til playa del ingles et par dager. Tar gjerne i mot flere tips/råd og erfaringer om det er flere som har vært der. HI Anonym poster: a542611d33d3fbca3d966afb33db4af8
Peispå! Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 Var der for 1 1/2 år siden og skal tilbake i juni. Synes det er en kjempefin plass for barna. Stranden er ikke allverdens, men den er mer enn grei nok. Det er en kjent sak at det alltid blåser endel på Gran Canaria, og det kan bli kaldt der i vintermnd, men tror dere får det deilig i juni:-) Lite shopping, men masse underholdning og aktiviteter på hotellet(hvis det er et av de i Blue Village konseptet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå